معرفی کتاب در رشته کامپیوتر ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Terraform for Google Cloud Essential Guide

نویسنده:Bernd Nordhausen

ناشر:Packt Publishing, Limited

زمان انتشار:۱۳-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸۰

این اولین کتابی است که Terraform را به طور خاص برای Google Cloud آموزش می دهد. با استفاده از این کتاب  سفری از مفاهیم اولیه تا استقرار معماری های پیچیده با استفاده از Terraform خواهید داشت. با استفاده از نمونه‌های کد گسترده، راهنمایی در مورد نحوه احراز هویت Terraform در Google Cloud دریافت خواهید کرد. با پیشروی، با تمام مفاهیم ضروری زبان Terraform که در Google Cloud اعمال می‌شود آشنا می‌شوید و با فشار دادن یک دکمه، معماری‌های کاملی را اجرا می‌کنید. در نهایت، همچنین می‌توانید گردش کار Terraform خود را با استفاده از ابزارهای بومی Google Cloud و شخص ثالث بهبود بخشید. در پایان این کتاب Terraform، درک کاملی از Terraform و نحوه استفاده از آن در Google Cloud به دست خواهید آورد و قادر خواهید بود کد Terraform موثر ایجاد کنید، کد قابل استفاده مجدد بسازید، و از ماژول های Terraform دامنه عمومی برای استقرار در Google Cloud استفاده کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Mathematical Methods in Data Science

نویسنده:Jingli Ren

ناشر:Elsevier

زمان انتشار:۱۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۶۰

روش‌های ریاضی در علم داده طیف وسیعی از ابزارهای ریاضی مورد استفاده در علم داده را پوشش می‌دهد، از جمله حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر خطی، بهینه‌سازی، تحلیل شبکه، احتمال و معادلات دیفرانسیل. بر اساس نتایج اخیراً منتشر شده و قبلاً منتشر نشده نویسندگان، این کتاب یک رویکرد جدید مبتنی بر تحلیل شبکه را برای ادغام کلان داده‌ها در چارچوب معادلات دیفرانسیل معمولی و جزئی برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی داده‌ها معرفی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:A Textbook of Data Structures and Algorithms, Volume 2

نویسنده:G. A. Vijayalakshmi Pai

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۱۴-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۰۴

ساختارهای داده و الگوریتم‌ها یک دوره اساسی در علوم کامپیوتر است که به هنرجویان در هر رشته‌ای امکان می‌دهد تا پایه‌های مورد نیاز برنامه‌نویسی کارآمد را توسعه دهند و منجر به حل بهتر مسائل در رشته‌های مربوطه شوند. کتاب درسی ساختارها و الگوریتم‌های داده، کتاب درسی است که می‌تواند به عنوان مطالب درسی در کلاس‌های درس یا به عنوان مطالب خودآموز مورد استفاده قرار گیرد. کتاب یادگیرندگان مبتدی را هدف قرار می‌دهد که مشتاق به دست آوردن دانش پیشرفته از موضوع هستند. بنابراین، محتوای کتاب به صورت عملگرایانه در سه جلد تنظیم شده است و به اندازه کافی جامع نگه داشته شده است تا به آنها در پیشرفت از مبتدی به متخصص کمک کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Regular Expression Puzzles and AI Coding Assistants

نویسنده:Mertz David

ناشر:Manning Publications Co. LLC

زمان انتشار:۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۰۹

در این کتاب می‌آموزید که چگونه برنامه نویسی به کمک هوش مصنوعی با استفاده از ChatGPT و GitHub Copilot می‌تواند بهره وری شما را در نوشتن عبارات منظم و سایر برنامه‌ها به طور چشمگیری افزایش دهد. پازل‌های بیان منظم و دستیاران کدگذاری هوش مصنوعی داستان دو رقیب است. در یک طرف دیوید مرتز، یک برنامه نویس خبره و نویسنده محبوب‌ترین آموزش Regex در وب قرار دارد. در طرف  دیگر، دستیاران کدنویسی نیروگاه هوش مصنوعی، GitHub Copilot و OpenAI ChatGPT هستند. نحوه کار مسابقه به این صورت است: دیوید ۲۴ مشکل Regex را اختراع می‌کند که او آنها را پازل می‌نامد و به شما نشان می‌دهد که چگونه با هر یک از آنها مقابله کنید. وقتی کارش تمام شد، می‌خواهد Copilot و ChatGPT همان پازل‌ها را کار کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Troubleshooting Java

نویسنده:Laurentiu Spilca

ناشر:Manning Publications Co. LLC

زمان انتشار:۷-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۱۴

خواندن و درک مؤثر کدهای موجود، قدرت ویژهیک توسعه دهنده است. در این کتاب، شما بر تکنیک‌های پروفایل کد، اشکال زدایی پیشرفته و ارزیابی گزارش برای یافتن و رفع اشکالات و مشکلات عملکرد مسلط خواهید شد. در عیب‌یابی جاوا: خواندن، اشکال‌زدایی و بهینه‌سازی برنامه‌های JVM را یاد می‌گیرید …

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Machine Intelligence, Big Data Analytics, and IoT in Image Processing

نویسنده:Ashok Kumar

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۰۰

هوش ماشینی، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و اینترنت اشیا در پردازش تصویر، جنبه‌های نظری و عملی چگونگی استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای توسعه کاربردهای عملی مانند نظارت مبتنی بر هواپیماهای بدون سرنشین، حمل‌ونقل هوشمند، مراقبت‌های بهداشتی، راه‌حل‌های کشاورزی، و روباتیک مورد استفاده در اتوماسیون را مورد بررسی قرار می‌دهد. مفاهیم هوش ماشینی، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، و اینترنت اشیا (IoT) همچنان به بهبود زندگی ما از طریق برنامه‌های پیشرفته مختلف مانند تشخیص بیماری در زمان واقعی، پیش بینی عملکرد محصول، پارکینگ هوشمند و غیره ادامه می‌دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Chatbots – the New Future for Content Creation

نویسنده:Dwayne Anderson

ناشر:eBookIt.com

زمان انتشار:۱۴-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۵

ChatBot و آینده جدید خلق محتوا یک راهنمای جامع برای هر کسی است که به دنبال استفاده از قدرت Chat GPT، یک مدل زبان پیشرفته، برای تولید محتوا و اهداف بازاریابی است. این کتاب مقدمه‌ای بر Chatbot و قابلیت‌های آن در تولید محتوا ارائه می‌دهد. روش‌های مختلفی را بررسی می‌کند که چت‌بات را می‌توان آموزش داد و برای تولید ایده‌ها و محتوا برای نوآوری مخرب، هوش مصنوعی مکالمه‌ای و بازاریابی شخصی‌سازی شده استفاده کرد. این کتاب ادغام ربات‌های گفتگو و دستیاران مجازی برای تعامل و تبدیل مشتری و همچنین نقش آن در ایجاد سیستم‌های گفتگو برای تعامل با مشتری را پوشش می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Soft Computing

نویسنده:Pradip Debnath

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۴۷

این کتاب تکنیک‌های محاسبات نرم را به شیوه‌ای سیستماتیک از مرحله اولیه تا پیشرفت‌های اخیر در این زمینه بررسی می‌کند. کتاب حاضر بررسی دانش موجود و پیشرفت فعلی هنر را از طریق مشارکت‌های جدید و اصلی جدید از محققان ارائه می‌کند. محاسبات نرم: پیشرفت‌ها و کاربردهای اخیر در مهندسی و علوم ریاضی، بررسی دانش موجود و پیشرفت‌های پیشرفته کنونی را از طریق مقالات جدید از سوی محققان ارائه می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:۵G Cyber Risks and Mitigation

نویسنده:Sabhyata Soni

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۲۲

فناوری ۵G گام بعدی در تکامل ارتباطات بی سیم است. سرعت و پهنای باند بیشتری نسبت به ۴G ارائه می‌دهد. یکی از بزرگترین تفاوت‌های ۴G و ۵G این است که ۵G برای طیف وسیع‌تری از برنامه‌ها استفاده خواهد شد. چنین ویژگی آن را برای برنامه‌هایی مانند وسایل نقلیه خودران، شهرهای هوشمند و اینترنت اشیا (IoT) ایده آل می‌کند. این بدان معناست که دستگاه‌های بیشتری به شبکه‌های ۵G متصل خواهند شد و آنها را در برابر حملات سایبری آسیب پذیرتر می‌کند. با این حال، ۵G همچنین خطرات سایبری جدیدی را معرفی می‌کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Machine Learning

نویسنده:T. V. Geetha

ناشر:CRC Press LLC

زمان انتشار:۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۷۸

یادگیری ماشینی: مفاهیم، ​​تکنیک‌ها و کاربردها از سطح مفهومی اولیه توضیح یادگیری ماشین شروع می‌شود و به توضیح اساس الگوریتم‌های یادگیری ماشین می‌پردازد. مبانی ریاضی مورد نیاز همراه با ارتباط آنها با یادگیری ماشین مشخص شده است. سپس کتاب به تشریح الگوریتم‌های مهم یادگیری ماشین به همراه موارد استفاده مناسب می‌پردازد. این رویکرد خوانندگان را قادر می‌سازد تا کاربرد هر الگوریتم را با درک تفاوت‌های بین آنها کشف کنند. گزارش جامعی از جنبه‌های مختلف یادگیری ماشین اخلاقی مورد بحث قرار گرفته است. طرح کلی از مدل‌های یادگیری عمیق نیز گنجانده شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:C++ Programming Fundamentals

نویسنده:D. Malhotra

ناشر:Mercury Learning & Information

زمان انتشار:۱۳-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۸۹

این کتاب برای پوشش دادن اصول C++، زبان برنامه نویسی قدرتمندی که توسط توسعه دهندگان در سراسر جهان استفاده می‌شود، طراحی شده است. مفاهیم به راحتی قابل درک و نحو آسان آن در بازی‌های ویدیویی، سیستم‌های تعبیه شده، دستگاه‌های اینترنت اشیا و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با منابع سنگین استفاده می‌شود. این کتاب با استفاده از روش «خودآموز» با مثال‌ها و شکل‌های متعدد، تمام مفاهیم اصلی C++ از جمله اشاره‌گرها، کلاس‌ها، رشته‌ها، آرایه‌ها، چندشکلی، وراثت، مدیریت فایل و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:IoT and OT Security Handbook

نویسنده:Smita Jain

ناشر:Packt Publishing, Limited

زمان انتشار:۳۰-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۷۲

این کتاب شما را از طریق اصول معماری IoT و OT راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا این چالش‌های امنیتی را درک کرده و کاهش دهید. این کتاب با مروری بر چالش‌های موجود در مدیریت و ایمن‌سازی دستگاه‌های IoT و OT در Industry 4.0 آغاز می‌شود. سپس با مدل معماری مرجع Purdue آشنا خواهید شد، که به شما کمک می‌کند حملات سایبری رایج در محیط‌های IoT و OT را کشف کنید. همانطور که پیشرفت می‌کنید، با Microsoft Defender برای اینترنت اشیا آشنا می‌شوید و توانایی‌های آن را در ایمن سازی محیط‌های IoT و OT درک خواهید کرد. در نهایت، بهترین روش‌ها را برای دستیابی به نظارت مستمر و مدیریت آسیب‌پذیری، و همچنین نظارت بر تهدید و شکار کشف خواهید کرد و خواهید فهمید که چگونه مدل کسب‌وکار خود را با اعتماد صفر هماهنگ کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.