معرفی کتاب در رشته هنر ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Rei Kawakubo

نویسنده:Rex Butler

ناشر:‎ Bloomsbury Visual Arts

زمان انتشار:۹-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۲۵۶

چهارده مقاله در این مجموعه که توسط نظریه پردازان برجسته مد از سراسر جهان نوشته شده است، می‌پرسند رابطه کار کاواکوبو با هنر، فلسفه و معماری چیست و در نهایت نشان می‌دهد که چگونه خروجی خلاق کاواکوبو به ما اجازه می‌دهد تا مفهوم خود مد را درک کنیم.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Outsider Art

نویسنده:Colin Rhodes

ناشر:Thames & Hudson, Limited

زمان انتشار:۱۰-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۰

هنر بیرونی اثری است که خارج از جریان اصلی هنر مدرن توسط افراد خودآموخته، بینا پردازان آموزش ندیده، معنویت گرایان، گوشه نشینان، هنرمندان عامیانه، بیماران روانپزشکی، زندانیان و دیگران فراتر از حاشیه های تحمیلی جامعه و بازار هنر تولید می شود. این اصطلاح در زبان انگلیسی که توسط راجر کاردینال در سال ۱۹۷۲ ابداع شد، از Jean Dubuffets Art Brut گرفته شده است که به معنای واقعی کلمه هنر خام، پخته نشده توسط فرهنگ، بدون تأثیر مد، بدون تحرک از استانداردهای هنری است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Reverberation

نویسنده:Keith Blanchard

ناشر:Abrams, Inc.

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۰۲

موسیقی یک تجربه جهانی بشری است که از سپیده دم خلقت با ما بوده است. تو تمام زندگیت به موسیقی گوش دادی . . . اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا؟ به نظر می رسد موسیقی فقط سرگرمی نیست، بلکه یک ابزار ارتباطی عمیق و قدرتمند است. آهنگ ها با الگوهای امواج مغز شما طنین انداز می شوند و تغییراتی را در مغز شما ایجاد می کنند: خلق و خوی شما را ایجاد می کنند، خاطرات شما را تثبیت می کنند، عادات شما را تقویت می کنند (عادات خوب و بد به طور یکسان). . . حتی باعث می شود عاشق شوید یا از عشق دور شوید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:So What, or How to Make Films with Words

نویسنده:Alexander García Düttmann

ناشر:Northwestern University Press

زمان انتشار:۱۵-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۶

مجموعه‌ای از مراقبه‌های فلسفی درباره ماهیت زیبایی‌شناسی در طیف وسیعی از سبک‌های فیلم‌سازی، تصاویر را نمی‌توان با کلمات جایگزین کرد. با این حال کلمات می‌توانند تصویر بسازند. این تز کلی زیربنای کتاب حاضر است، مجموعه‌ای از مقالات درباره فیلمسازان متعارفی مانند لوچینو ویسکونتی و اورسون ولز،کارگردانان تجربی بیشتری مانند مارگریت دوراس و آلبرت سرا و هنرمندان تجسمی، از جمله هالیس فرامپتون و اگنس مارتین. الکساندر گارسیا دوتمان قصد دارد فیلم‌هایشان را طوری بسازد که انگار بر متن او مقدم نیستند و ایده و تجربه‌شان را به تصویر می‌کشند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Early Modern Liveness

نویسنده:Danielle Rosvally

ناشر:Bloomsbury Publishing Plc

زمان انتشار:۲۶-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۱

«زنده» بودن تئاتر مدرن اولیه به چه معناست؟ چگونه مخاطبان در طول زمان حس «سرزنده بودن» را تجربه کرده‌اند؟ این کتاب بحث های زنده بودن را به آثار قرن شانزدهم و هفدهم، چه در تجسم اولیه و چه در اقتباس های معاصر، گسترش می دهد. این کتاب با تکیه بر مطالعات تئاتر و اجرا، و همچنین نظریه رسانه، از مفهوم زنده بودن استفاده می کند تا ببیند که چگونه تئاتر مدرن اولیه – از جمله اجرای غیر غربی و غیر سنتی – از تجسم، مادی، موقتی و ادراک برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطب خود استفاده می کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Music Theory in Ethnomusicology

نویسنده:Stephen Blum

ناشر:Oxford University Press, Incorporated

زمان انتشار:۱۲-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۴۱

در طول دهه‌های ۱۹۶۰ و ۷۰، برخی از اتنوموزیکولوژیست‌ها با سازندگان موسیقی و متخصصان آیین‌ها در تلاش برای تفسیر چگونگی درک کنش‌های موسیقایی خود، روابطی برقرار کردند. متعاقباً قوم‌موسیقی‌شناسان به بررسی جنبه‌هایی پرداختند که نظریه صریح و ضمنی در ارتباط دانش موسیقایی نقش دارد. آنها تولید تئوری موسیقی را در نهادهای دولت-ملت های مدرن مشاهده کرده اند و به دنبال گروه ها و افرادی بوده اند که نظریه پردازی آنها توسط نهادهای موجود محدود نشده باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Respect for Acting

نویسنده:Uta Hagen

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۲۵-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۸۵

کتاب احترام به بازیگری برای بازیگران و مخاطبانی است که نیاز به حقیقت را در فرآیند خلاقیت درک می‌کنند. کتاب بازیگری را کشف کنید که چندین دهه نمایش‌های حرفه‌ای تئاتر را شکل داده است، تاریخچه و پیشینه استودیو هربرت برگهف، یکی از برجسته‌ترین مدارس بازیگری نیویورک را می‌شناساند. هنر بازیگری را با تمرین‌های مشخص و آموزش تکنیک‌ها تمرین آموزش می‌دهد ، به سؤالات عمیقی که هنگام بازیگری پیش می‌آیند، می‌پردازد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:The Philosophy of Comics

نویسنده:Henry John Pratt

ناشر:Oxford University Press, Incorporated

زمان انتشار:۲۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۲۵

چگونه کمیک ها چنین طیف قابل توجهی از داستان های پر جنب و جوش، بازنمایی ها و بیان حساسیت های سازندگان خود را تولید می کنند؟ کتاب «فلسفه کمیک» اثر هنری جان پرت مقدمه ای مبتکرانه و مصور برای مطالعه کمیک ها و رمان های گرافیکی ارائه می دهد و زمینه مطالعات کمیک را با توجه به برخی از برجسته ترین مشکلات آن پیش می برد. پرت تاریخچه کمیک، تضاد بین کمیک و کارتون، جایگاه ضعیف کمیک در دنیای هنر و اینکه در وهله اول کمیک بودن چیست را بررسی می کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Dance Works

نویسنده:Allison Orr

ناشر:Wesleyan University Press

زمان انتشار:۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۴

نویسنده در کنار گفتگوهای بزرگتر در زمینه هنر، نگاهی به نحوه ایجاد پروژه‌های هنری مبتنی بر جامعه، نحوه ایجاد فرآیند خلاقانه مردم برای رسیدگی به مسائل مدنی و زیبایی طراحی رقص روزانه را ارائه می‌دهد. یک ضمیمه و همراه آنلاین شامل اطلاعات بودجه، لیست کامل بازیگران و خدمه، نتایج نظرسنجی شرکت کنندگان و موارد دیگر نیز در متن کتاب آورده شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:The Actor Speaks

نویسنده:Patsy Rodenburg

ناشر:Bloomsbury Publishing Plc

زمان انتشار:۱۲-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۷۷

از نویسنده پرفروش حق صحبت و نیاز به کلمات، این نسخه بلومزبری از راهنمای ضروری صداگذاری: بازیگر صحبت می‌کند. با شروع با آنچه که هر دانشجوی سال اول بازیگری در کلاس با آن روبرو می شود و پایان دادن به آنچه بازیگران حرفه ای برجسته باید هر شب روی صحنه به آن دست یابند، کار مشهور پتسی رودنبرگ به عنوان یکی از برجسته ترین مربیان صدا و بازیگری جهان به طور کامل در این کتاب متفکرانه و الهام بخش نشان داده شده است. کتاب رودنبرگ که برای بازیگری که در حال تمرین و کار است نوشته شده است، طیف وسیعی از تمرین‌ها و روش‌ها را برای آزاد کردن صدای بازیگر زنده می‌کند، که همه چیز را از وضعیت بدن، نفس و بدن، اجرا در فضاهای خاص، پیش‌نمایش و اولین اجراها، مدیریت متفاوت را پوشش می‌دهد. دویدن طولانی، استفاده از میکروفون و برخورد با صدایی که در سن پیری یا بیمار است. این کتاب به خواننده این امکان را می دهد که هر شب اجرا کند و به زیر و بم، اشتیاق و شدت آوازی برسد که بهترین نقش ها نیاز دارند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Learn to Paint Wildlife Quickly

نویسنده:Hazel Soan

ناشر:Pavilion Books

زمان انتشار:۷-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۶

با این راهنمای سریع نقاشی حیات وحش، پر از تکنیک ها و الهام، شگفتی های طبیعت را با آبرنگ به تصویر بکشید. هازل سوان، نویسنده پرفروش، نحوه نقاشی انواع حیات وحش، از حیوانات مورد علاقه باغ گرفته تا جانوران وحشی عجیب و غریب را نشان می دهد. با دستورالعمل‌های ساده و تمرین‌های گام به گام، در چند حرکت سریع نقاشی کنید. این کتاب تمام مهارت‌های کلیدی مورد نیاز شما را پوشش می‌دهد، از جمله تکنیک‌هایی برای سرعت، گرفتن ژست و تناسب، مشاوره در مورد نقاشی خز، پر، مو، پوست و نشانه‌گذاری، کار با رنگ و نور، افزودن پس‌زمینه و تنظیمات، و همچنین کار بیشتر. که می تواند در استودیو تکمیل شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:CIY

نویسنده:Emma Wright

ناشر:Quadrille Publishing, Limited

زمان انتشار:۷-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۰

در این راهنمای جدید و مدرن برای قلاب بافی، اما رایت به شما نشان می‌دهد که چگونه مجموعه قلاب بافی شیک خود را ایجاد کنید. پس از تسلط بر اصول اولیه، اِما به شما نشان می‌دهد که چگونه با اعتماد به نفس با رنگ و طرح بازی کنید تا لباس‌هایی را بسازید که مناسب استایل شما باشد و استعداد خلاقانه خود را به آن اضافه کنید. اما نکات و همچنین تصاویر گام به گام واضح را برای کمک به بهبود مهارت خود در حین انجام این چالش جدید ارائه می‌دهد. نویسنده به شما نشان می‌دهد که چگونه وارد دنیای شگفت‌انگیز قلاب‌بافی شوید، خواه تازه وارد این کار شده باشید یا قبلاً چند پروژه انجام داده باشید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.