معرفی کتاب در رشته صنایع ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:The Art of Manufacturing

نویسنده:Ninad Deshpande

ناشر:Packt Publishing, Limited

زمان انتشار:۱۰-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸۰

رمزگشایی اتوماسیون و حل مشکلات مربوط به کنترل با کمک محصولات دنیای واقعی و مطالعات موردی که توسط دو متخصص اتوماسیون صنعتی گردآوری شده‌اند ویژگی‌های کلیدی ، برنامه‌های کاربردی واقعی و مطالعات موردی اتوماسیون است که از تجربیات غنی نویسندگان تهیه شده است . غلبه بر مشکلات اتوماسیون و کنترل پیچیده در فرآیند تولید، پیاده سازی اتوماسیون در تولید برای بهره وری و بهره وری بالاتر در صنعت کتاب توضیحات رشته‌های مهندسی عمدتاً بر روی سیستم‌های کنترل برنامه نویسی تمرکز دارند، در حالی که چالش‌هایی که بر آنها غلبه می‌کنند یا کاربردهای صنعتی آنها تا حد زیادی آشکار نمی‌شوند و شکاف بزرگی بین تئوری و شیوه‌های صنعت ایجاد می‌کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Photodetectors

نویسنده:Bahram Nabet

ناشر:Elsevier Science & Technology

زمان انتشار:۲۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۱۶

هر بیت اطلاعاتی که اینترنت را در سراسر جهان به گردش در می‌آورد، یک پالس نور است که در برخی مواقع باید به سیگنال الکتریکی تبدیل شود تا توسط مدارهای الکترونیکی در مراکز داده، رایانه‌ها و تلفن‌های همراه ما پردازش شود. آشکارسازهای نوری (PD’s) این تبدیل را با سرعت و کارایی فوق‌العاده انجام می‌دهند، علاوه بر این که در بسیاری از دستگاه‌های دیگر از کنترل‌های معمولی تلویزیون، تا ابزار دقیق با وضوح فوق‌العاده بالا که در رصدخانه امواج گرانشی تداخل‌سنج لیزری (LIGO) استفاده می‌شوند، وجود دارند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:The Mechanisms of Explosions

نویسنده:Jacques Chaineaux

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۹-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۱۹

همانطور که اغلب اخبار به ما یادآوری می‌کنند، خطر انفجار از فعالیت صنعتی جدا نیست. برای جلوگیری از انفجار، شناخت پدیده‌های پیرامون آن و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه لازم برای حفاظت از جامعه در صورت بروز بدترین سناریو ضروری است. این کتاب جزئیات این پدیده‌ها را شرح خواهد داد. مکانیسم‌های انفجار جنبه‌های نظری را از دیدگاه فیزیکی شیمیایی ارائه می‌کند و روش‌های مختلفی را پیشنهاد می‌کند که برای هر نوع انفجار، از جمله انفجارهای ATEX، سازگار است. نویسنده دانش خود را در مورد مکانیسم‌های انفجار که در طی تحقیقات متعدد به دست آمده است به اشتراک می‌گذارد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Sustainable Materials and Manufacturing Technologies

نویسنده:Navneet Khanna

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۸۰

مواد و تکنیک‌های ساخت، تعدادی از فرآیندهای حیاتی در صنایع تولیدی هستند. بسیاری از تکنیک‌های فرآوری و ساخت مواد که در حال حاضر در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، عامل اصلی آلودگی محیط زیست هستند و از این رو ناپایدار هستند. این کتاب دانش عمیقی را در مورد چالش‌های پیش روی در طی پردازش مواد پیشرفته ارائه می‌دهد و راه‌های ممکن برای دستیابی به پایداری در تولید را مورد بحث قرار می‌دهد. این کتاب: پیشرفت‌ها در ماشین‌کاری برودتی، بهینه‌سازی و …

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Smart Manufacturing

نویسنده:Hebab A. Quazi

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۷۱

صنایع تولیدی پایه و اساس اقتصادهای محلی، منطقه‌ای و جهانی هستند. کارخانه‌های تولیدی در بازارهای پویایی فعالیت می‌کنند که برای حفظ سودآوری، رقابت‌پذیری و پایداری کسب‌وکار نیازمند ارتقاء با فناوری‌های تحول‌آفرین هستند. با این حال، اکثر کارخانه‌های تولیدی در حال حاضر از فناوری‌هایی استفاده می‌کنند که دیگر رقابتی نیستند و رهبران صنعت با مجموعه‌ای از چالش‌های عملیاتی مواجه هستند که نیازمند راه‌حل‌های تحول‌آفرین چابک و پیشرفته است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Working the Fabric

نویسنده:Joana Nascimento

ناشر:Berghahn Books, Incorporated

زمان انتشار:۱۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۲۹

پارچه پشمی معروف به نام هریس توید که از سال ۱۹۱۰ توسط علامت تجاری محافظت می‌شود، تنها در هبریدهای بیرونی اسکاتلند قابل تولید است – اما به بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان صادر می‌شود. این کتاب با بررسی تجربیات معاصر از کار و زندگی، اولین مطالعه عمیق مردم‌شناختی صنعت نساجی مشهور است که مکمل و به‌روزرسانی تحقیقات تاریخی و قوم‌نگاری موجود است. با تکیه بر یک سال تحقیق میدانی قوم‌نگاری در هبریدهای بیرونی، گزارشی دقیق از تجربیات زندگی کارگران صنعت ارائه می‌کند و به بحث‌های انسان‌شناختی درباره کار و کار، تولید فرهنگی، تعلق فراگیر و مکان‌سازی در سرمایه‌داری جهانی کمک می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Systems Engineering Competency Assessment Guide

نویسنده:Clifford Whitcomb

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۷-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۰۵

این کتاب راهنمایی در مورد چگونگی ارزیابی مهارت در شایستگی‌های تعریف شده در چارچوب شایستگی مهندسی سیستم‌ها و نحوه تمایز بین مهارت در هر یک از پنج سطح مهارت تعریف شده در آن سند را ارائه می‌دهد. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه یک استاندارد معیار برای هر سطح از مهارت در هر حوزه صلاحیت ایجاد کنند، مجموعه‌ای از اصطلاحات استاندارد شده برای شاخص‌های شایستگی را برای ترویج مقایسه مشابه برای مشابه تعریف کنند، و شاخص‌های معمولی غیر اختصاصی شواهد را ارائه کنند که ممکن است برای تأیید تجربه در هر حوزه شایستگی استفاده شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Futuristic Manufacturing

نویسنده:Mithilesh K. Dikshit

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۴

افزایش ظرفیت صنعتی، تولیدات تولیدی و فناوری تولید، همگی به میزان قابل توجهی به تولید ناخالص داخلی یک کشور کمک می‌کنند. تولید پایه و اساس تولید صنعتی است، بنابراین بهبود روش‌ها و زیرساخت‌های آن برای پیشرفت بسیار مهم است. سال‌های اخیر شاهد معرفی طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های تولیدی با انرژی و منابع کارآمد، سازگار با محیط‌زیست و ایمن از نظر شغلی بوده‌ایم، و این کتاب بر روی این آخرین تکنیک‌ها و همچنین پیشرفت مستمر تمرکز دارد تا با چالش‌های کنونی مواجه شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Infusing Advanced Manufacturing into Undergraduate Engineering Education

نویسنده:Engineering, and Medicine National Academies of Sciences

ناشر:National Academies Press

زمان انتشار:۲۳-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۰۷

فناوری‌های پیشرفته در حال تغییر شکل تولید در ایالات متحده و سراسر جهان با کاربردهایی از پزشکی تا دفاع هستند. اگر ایالات متحده بخواهد بر این نوآوری‌های جدید بیشتر پافشاری کند، نسل بعدی مهندسان باید برای کار در تولید پیشرفته از سطح کارشناسی و فراتر از آن آموزش ببینند. Infusing Advanced Manufacturing به آموزش مهندسی کارشناسی، تکنیک‌های تولید پیشرفته را برای صنعت دفاعی بررسی می‌کند و بررسی می‌کند که چگونه برنامه‌های مهندسی در مقطع کارشناسی می‌توانند قابلیت‌های تولید پیشرفته را در نیروی کار توسعه دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Logistics and Manufacturing under Attack

نویسنده:Engineering, and Medicine National Academies of Sciences

ناشر:National Academies Press

زمان انتشار:۲۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۵

توانایی استقرار و نگهداری زیرساخت‌ها و تجهیزات برای عملیات نظامی و امنیت ملی بسیار مهم است. با این حال، توانایی ساخت و تعمیر تجهیزات در طیف گسترده‌ای از محیط‌های عملیاتی به طور فزاینده‌ای در برابر اختلالات در زنجیره تأمین جهانی و حملات آسیب پذیر است. فناوری‌ها و نوآوری‌های نوظهور فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای ایجاد سازه‌ها از راه دور با استفاده از طیف گسترده‌ای از مواد و همچنین قابلیت‌های جدید برای تعمیر و پشتیبانی عملیاتی برای حفظ دارایی‌ها در بلندمدت ارائه می‌دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:How to Make the Best Products and Intellectually Protect them

نویسنده:Jarrel Byer

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۶

این کتاب حاوی ضروری‌ترین اطلاعات مورد نیاز برای تسلط بر مهارت‌های موجود در ایجاد بهترین محصولات است.و شامل موارد زیر است: چگونگی توسعه مهمترین فرآیندهای بیولوژیکی انسان که برای تسلط واقعی بر هر مهارتی لازم است. بله، ذهن و بدن ما مستقیماً مسئول کیفیت کاری است که تولید می‌کنیم. با مطالعه این کتاب شما به درک درستی از نحوه محافظت قانونی از محصولات خود با استفاده از ویژگی‌های معنوی دست خواهید یافت. این اشکال حفاظت برای سال‌ها دوام می‌آورد و سود و مشروعیت شما را به حداکثر می‌رساند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:Engineers’ Practical Databook

نویسنده:Jay Smith

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۹-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۶۸

کتاب داده‌های عملی مهندسان منبع مختصر و مفیدی از فرمول‌ها، نمودارها و داده‌های ضروری به‌روز را برای دانشجویان مهندس، فن‌آور، ریاضیدان کاربردی یا دانشمند در مقطع کارشناسی ارائه می‌کند. برخلاف تقریباً همه کتاب‌های راهنمای مهندسی دیگر، این کتاب خود را به عنوان یک کتاب درسی سنگین، گران یا دست و پا گیر نمی‌سازد، و هیچ مقدمه یا فصل طولانی از مطالب «پرکننده» را در بر ندارد. با تمام فرمول‌ها، نمودارها و داده‌های مواد، ارزش پوشش به عنوان یک کتاب را پیدا خواهید کرد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.