معرفی کتاب در رشته روان‌شناسی ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:The ACT Flip Chart

نویسنده:The ACT Flip Chart

ناشر:PESI

زمان انتشار:۱۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۶۴

درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) چارچوبی قدرتمند برای رها کردن مراجعه کنندگان و کمک به آنها برای داشتن یک زندگی معنادارتر و مبتنی بر ارزش‌ها فراهم می‌کند. در نمودار تلنگر ACT، پزشکان انواع ابزارها و تمرین‌های تعاملی را پیدا می‌کنند که شش عنصر اصلی ACT را زنده می‌کند …

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Facing Mighty Fears about Baddies and Villains

نویسنده:Dawn Huebner

ناشر:Jessica Kingsley Publishers

زمان انتشار:۲۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۲

بسیاری از کودکان از افراد شرور و خبیث که در واقع کارهای آزاردهنده انجام می‌دهند می‌ترسند. اما گاهی اوقات ترس بسیار بیشتر از خطر است و حتی کودکانی که در امنیت هستند همیشه احساس نگرانی می‌کنند. مواجهه با ترس‌های قدرتمند درباره بدی‌ها و شرارت­ها سه مرحله را برای کمک به مدیریت ترس‌های مداوم آموزش می‌دهد. این کتاب یک راهنمای عالی برای والدین و متخصصان سلامت روان است. این کتاب بخشی از مجموعه کتاب‌های کوچک دکتر داون درباره ترس‌های قدرتمند است که برای کمک به کودکان ۶ تا ۱۰ ساله طراحی شده است تا با ترس‌های خود مقابله کنند و زندگی شادتری داشته باشند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:The Game of Life and How to Play It (Gift Edition)

نویسنده:Florence Scovel Shinn

ناشر:Hampton Roads Publishing Company, Incorporated

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۴۸

کتاب حاضر یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های خودیاری صد سال اخیر است. شین کتابش را با این جمله شروع می‌کند: «بیشتر مردم زندگی را یک نبرد می‌دانند. زندگی یک نبرد نیست… بلکه یک بازی است. و مانند اکثر بازی‌ها، بدون درک قوانین نمی‌توان آن را با موفقیت بازی کرد.» شین به شیوه‌ای واضح و قابل دسترس، شش قانون کلیدی بازی زندگی را بیان و بررسی می‌کند و کتابچه راهنمای کاربر را برای تصمیم‌گیری آگاهانه و پذیرش کامل یک زندگی موفق و شاد در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:The Psychology of Counselling

نویسنده:Marie Percival

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۴۹

مشاوره چیست و چگونه می‌تواند کمک کند؟ آیا مشاوره مؤثر است؟ مشاوره با صحبت کردن با خانواده و دوستانم در مورد مشکلاتم چه تفاوتی دارد؟ روانشناسی مشاوره رویکردهای مختلف درمان و نحوه استفاده از آنها را در عمل توضیح می‌دهد و اطلاعاتی در مورد اینکه مشاوره می‌تواند به چه چیزی کمک کند و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد را توضیح می‌دهد. این کتاب به درمان‌های شناختی و رفتاری، روانکاوی و روان‌شناسی انسان‌گرایانه و همچنین بررسی روان درمانی مثبت و دور شدن از رویکرد مبتنی بر بیماری به مشاوره می‌پردازد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:The 20% Method to Achieve all your Goals

نویسنده:Simone Janson

ناشر:Best of HR – Berufebilder.de

زمان انتشار:۷-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۴

از آنجایی که ۲۰ درصد تلاش برای حل تقریباً همه مشکلات و رسیدن به اهداف خود تعیین شده یا تعیین شده از بیرون کافی است. اما در استرس چرخ همستر روزمره خود، این مکانیسم ساده را به راحتی از دست می‌دهیم: به جای تمرکز بر آنچه واقعاً مهم است، معتقدیم که باید هر کار را حتی تا کوچکترین جزئیات، بیش از حد عالی انجام دهیم. اما تمرکز، یعنی تمرکز بر روی ۲۰ درصد ضروری، کلمه جادویی در مورد کار مؤثر و سازنده و عملی کردن ایده‌ها است، حتی اگر موانع غیرمنتظره‌ای بر سر راه اجرا وجود داشته باشد. زیرا تنها ۲۰ درصد از وظایف ما واقعاً ضروری است…

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Be Your Own Hero & Win

نویسنده:Simone Janson

ناشر:Best of HR – Berufebilder.de

زمان انتشار:۷-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۶

بحران‌های اخیر به وضوح نشان داده است که در جامعه ما بسیاری از مردم به قهرمانان نگاه می‌کنند. اما بهتر است قهرمان را در خودمان پیدا کنیم. متأسفانه، بسیاری از مردم به خود، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود باور ندارند. اساساً اگر شجاع و قهرمان باشید به آنچه آرزویش را دارید می‌رسید. و این به طور یکسان در مورد تمام جنبه‌های زندگی از مالی گرفته تا عاطفی صدق می‌کند. زیرا موفقیت برای هر کسی متفاوت تعریف می‌شود. اما اغلب الگوهای موجود و رفتارهای آموخته شده ما را از تبدیل شدن به قهرمان زندگی خود باز می‌دارد. اغلب ما فاقد اعتماد به نفس، عشق به خود یا حتی امنیت مادی هستیم. اما همه می‌توانند با شجاعت، انرژی و اعتماد به نفس واقعی به اهداف حتی بلندپروازانه دست پیدا کنند. این کتاب می‌خواهد به شما شجاعت بدهد و نشان دهد که ارزش دارد که از دیدگاه‌های خود در زندگی پیروی کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Words of Comfort

نویسنده:Rebekah Ballagh

ناشر:Allen & Unwin

زمان انتشار:۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۴

غم در هر شکل و اندازه‌ای وجود دارد. اندوه به اشکال مختلف ظاهر می‌شود. ممکن است یکی از عزیزانتان را از دست داده باشید، ممکن است در حال تجربه جدایی یا قطع رابطه باشید، ممکن است تغییر اساسی در زندگی خود داشته باشید، ممکن است با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم کرده باشید، ممکن است دوست یا عزیزی داشته باشید که غمگین است، یا شاید شما با افرادی کار می‌کنید که غم و اندوه را تجربه می‌کنند. دلیل شما هر چه باشد، Words of Comfort اینجاست تا به شما کمک کند. این کتاب به بررسی تجربه سوگواری و احساسات و افکاری می‌پردازد که ممکن است ظاهر شوند. این کتاب راهبردهایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا از غم خود عبور کنید و به برخی از چیزهایی که می‌توانیم از سفر یاد بگیریم نگاهی می‌اندازیم. امیدوارم در این صفحات کمی آرامش پیدا کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Coping Skills for Kids Flip Chart

نویسنده:Janine Halloran

ناشر:PESI

زمان انتشار:۱۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۷

آیا به دنبال راهی سرگرم کننده و عملی برای آموزش مهارت‌های مقابله‌ای به کودکان هستید؟ نمودار تلنگر مهارت‌های مقابله‌ای برای کودکان، ابزاری رنگارنگ و تعاملی است که درمانگران و دیگر متخصصان می‌توانند از آن برای کمک به کودکان در کشف سبک مقابله‌ای خود استفاده کنند و یاد بگیرند که استرس را به روش‌های ایمن و سالم مدیریت کنند. این ابزار آموزشی روانی که به طور کامل با انواع طرح‌های مناسب برای کودکان آماده شده است، یادگیری را به یک تجربه مهارت‌سازی پویا و جذاب تبدیل می‌کند. این نمودار ایده آل برای استفاده افراد، گروه‌ها، کلاس‌های درس و خانواده‌ها است، این نمودار به بچه‌ها می‌آموزد که چگونه با تمرکز بر پنج حوزه اصلی مقابله، حتی روی سخت‌ترین احساسات خود کار کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Reasons to Be Hopeful

نویسنده:The School of Life

ناشر:The School of Life

زمان انتشار:۵-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۲۰

این کتاب کاوشی در دلایل متعدد برای امیدوار ماندن در مواجهه با ناامیدی‌ها و چالش‌های زندگی است. در دنیایی که تاریکی کم نیست، اولویت‌های ضروری‌تر ایجاب می‌کنند که وقت خود را صرف تمرین آن کنیم که چرا زندگی – با وجود همه چالش‌هایش – هنوز چیزهای زیادی برای ارائه به ما دارد. چرا هنوز دلایل زیادی برای امیدوار بودن وجود دارد. در اینجا مجموعه‌ای از متقاعدکننده‌ترین استدلال‌ها برای خوش بینی، خلاقیت، مهربانی، آرامش و امید آورده شده است. در یک سری مقالات، می‌آموزیم که چرا با وجود همه چیزهای چالش برانگیز، همچنان حق داریم هدفمند و سرزنده باشیم: زیرا هنوز چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد، زیرا عشق می‌تواند گاهی پیروز شود، زیرا می‌توانیم در روزهای تابستان و در سحر شاد باشیم، زیرا ما در رنج خود تنها نیستیم…

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:The Anger Toolkit

نویسنده:Matthew McKay

ناشر:New Harbinger Publications

زمان انتشار:۲-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۳۰

این کتاب یک راهنمای تسکین سریع برای آرام کردن خشم در لحظه است یعنی درست زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید. آیا با عصبانیت مشکل دار مبارزه می‌کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. گاهی اوقات خشم می‌تواند یک احساس مفید باشد. خشم ما را وادار می‌کند تا برای خود یا افرادی که به آنها اهمیت می‌دهیم بایستیم – یا از هدفی که به آن اعتقاد داریم دفاع کنیم. اما گاهی اوقات خشم می‌تواند شدید و طاقت فرسا شود و ما را به رفتارهای مخرب یا مضر سوق دهد – که بر روابطمان، کار و سلامتی‌مان تأثیر می‌گذارد. بنابراین، چگونه می‌توانید کنترل خشم خود را قبل از اینکه بهترین حالت شما را بگیرد به عهده بگیرید؟

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Into the Field of Suffering

نویسنده:David Schenck

ناشر:Oxford University Press, Incorporated

زمان انتشار:۳۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۶۱

ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی دائماً با بیماری و آسیب و چالش‌های شفا مواجه می‌شوند. با این حال، همین کار، یعنی تسکین درد و رنج، رنجی را که اغلب فلج کننده است، به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی تحمیل می‌کند. رایج‌ترین اصطلاح برای مراقبان و درمانگران درد، فرسودگی شغلی و ناراحتی اخلاقی است. با این حال، این اصطلاحات رایج اغلب به صورت قضاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند – گویی کسانی که سعی در شفای دیگران دارند، خود، همکاران و بیمارانشان شکست خورده‌اند…

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:The Good Life Lessons from the Notebook

نویسنده:zachary burns

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۳-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۰۰

چه چیزی باعث می‌شود یک زندگی رضایت بخش و معنادار باشد؟ پاسخ ساده اما شگفت انگیز این است: روابط. هر چه روابط ما قوی‌تر باشد، احتمال بیشتری دارد که زندگی شاد، رضایت بخش و در کل سالم‌تری داشته باشیم. در واقع، مطالعه هاروارد در مورد رشد بزرگسالان نشان می‌دهد که قدرت ارتباطات ما با دیگران می‌تواند سلامت بدن و مغز ما را در طول زندگی پیش بینی کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۳.

عنوان کتاب:The Mindful Magician and the Trip to Feelings Town

نویسنده:Lauren Brukner

ناشر:Jessica Kingsley Publishers

زمان انتشار:۲۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۴

این کتاب مصور به کودکان بالای ۵ سال راهبردهای مختلف خودتنظیمی را برای مقابله با احساسات قوی و تجربیات حسی طاقت فرسا و نحوه درک حواس بینابینی نشان می‌دهد. داستان تعاملی مبارزه با احساسات و حواس مبهم را عادی می‌کند و در عین حال برای مقابله با آن‌ها دست یاری می‌دهد، و راهنمایی‌های بیشتری برای بزرگسالان در پایان داستان و توصیه‌هایی در مورد سایر استراتژی‌های خودتنظیمی وجود دارد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۴.

عنوان کتاب:It Is My Garden! So, I shall Tend to It Myself

نویسنده:Alison Simone

ناشر:Austin Macauley Publishers

زمان انتشار:۶-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۰۷

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که کی هستید؟ یا اگر می‌توانستید دقیقاً همان چیزی باشید که می‌خواهید باشید؟ اغلب مردم بازنمایی از خودشان که از برنامه‌های دیگران ساخته شده است، به جهان ارائه می‌کنند ! رفتن به سفری برای کشف خود و ارتباط با خود واقعی‌تان و تبدیل شدنبه فردی که قرار بود باشید، چه حسی به شما می‌دهد؟ شما حق دارید خواسته‌ها و نیازهای خود را اولویت بندی کنید! این کتاب شما را تشویق می‌کند تا تمام عناصر وجودی خود، جسمی، ذهنی، عاطفی و معنوی را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید و شما را قادر می‌سازد تا به روشنگری خود برسید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۵.

عنوان کتاب:Your Brain Is Playing Tricks on You

نویسنده:Albert Moukheiber

ناشر:Hero

زمان انتشار:۲-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۱۱

چرا اغلب متقاعد می‌شویم که حق با ماست، حتی زمانی که اشتباه می‌کنیم؟ چرا ما حسود یا پارانوئید هستیم، حتی وقتی دلیلی برای این کار داریم؟ چرا انتشار اخبار جعلی در سراسر جهان اینقدر آسان است و ما را فریب می‌دهد؟ به این دلیل است که ما جهان را آنطور که هست نمی‌بینیم، بلکه آن را در ذهن خود بازسازی می‌کنیم. واقعیت بسیار پیچیده و چندگانه است که نمی‌توان آن را با ظرفیت‌های توجه ما که کاملاً محدود است و همچنین توانایی‌های مغز ما درک کرد. به همین دلیل است که درک ما از جهان ذهنی است و عناصر مختلف بر نحوه کسب دانش و شکل‌دهی ما تأثیر می‌گذارند. مغز ما در حال بازآفرینی جهان به روش خود است – بیشتر اوقات به نفع خودمان: چقدر سخت خواهد بود اگر قبل از انتخاب، در مورد همه گزینه‌های موجود در یک موقعیت خاص بدانیم؟

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۶.

عنوان کتاب:۳۰ Days to Love

نویسنده:Rhonda Sciortino

ناشر:Hatherleigh Press

زمان انتشار:۲۸-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۶

راهنمای خودیاری الهام بخش و عملی برای یافتن عشق واقعی. دوست داشته شدن حس خوبیست. وقتی خودمان و دیگران را دوست داریم، احساس بهتری پیدا می‌کنیم و انعطاف پذیرتر می‌شویم. افرادی که احساس دوست داشتن و ارزش دارند، اعتماد به نفس بیشتری دارند. آن‌ها بیشتر مایلند از مناطق امن خود خارج شوند تا ریسک کنند. آن‌ها می‌دانند که تحت حمایت هستند و همیشه وقتی اتفاقات بدی می افتد چیزی برای عقب نشینی دارند. کتاب حاضر شما را در این سفر راهنمایی می‌کند که چگونه دوست داشته باشید و دوست داشته شوید. همه ما به کسی نیاز داریم که به ما ایمان داشته باشد و در زندگی ما را تشویق کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۷.

عنوان کتاب:The Desire and Passion for a Child

نویسنده:Patricia Alkolombre

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۶-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۶۵

در این کتاب، پاتریشیا آلکولومبره میل به کودک را از دیدگاه روانکاوی معاصر بررسی می‌کند و سوالاتی را که در مواجهه با منابع جدید ارائه شده توسط پزشکی تولیدمثل مطرح می‌شود، پوشش می‌دهد. این جلد مفهوم‌پردازی‌های روانکاوانه سنتی را از منظر نظریه‌های جنسیتی مرور می‌کند و هژمونی‌های نظری مرتبط با میل و اشتیاق به کودک را تحلیل می‌کند. آلکولومبره بحث می‌کند که چگونه «شور داشتن فرزند» یکی از جنبه‌های کلیدی مادری است که با شدت عاطفی، پشتکار و جنبه‌های فداکاری مشخص می‌شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۸.

عنوان کتاب:Spiritually Sensitive Psychoanalysis

نویسنده:Gideon Lev

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۲۹-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۶۳

این کتاب مقدمه‌ای در دسترس برای روانکاوی حساس معنوی ارائه می‌دهد، سنت تحلیلی که با حساسیت به ابعاد معنوی و مذهبی زندگی انسان و جهت گیری به سمت رشد معنوی مشخص می‌شود. روانکاوی در طول تاریخ، سوء ظن شدیدی را نسبت به همه ایده‌ها و آرمان‌های دین و روح ایجاد کرده است. با این حال، در سال‌های اخیر، رویکرد تحلیلی جدیدی در حال ظهور است که ایمان و معنویت را به عنوان بخش‌های حیاتی زندگی کامل و رضایت‌بخش روانی می‌شناسد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۹.

عنوان کتاب:Who’s to Blame? Collective Guilt on Trial

نویسنده:Coline Covington

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۷۳

مقصر کیست؟ گناه دسته جمعی در محاکمه، کاوش روانکاوانه‌ای از سرزنش و گناه جمعی در عواقب جنایات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که باعث آسیب و قربانی شدن گسترده می‌شود. کالین کاوینگتون جنبه‌های مختلف گناه اجتماعی و جمعی را بررسی می‌کند و در نظر می‌گیرد که مجرمان و قربانیان چگونه تجربیات خود را با اشاره به رفتار گروهی و اخلاق سیاسی معنا می‌کنند. کاوینگتون مفهوم گناه جمعی مرتبط با عواقب جنایات بزرگی مانند هولوکاست را به چالش می‌کشد و فشار اخلاقی وارد شده بر مجرمان را برای نشان دادن گناه به عنوان بخشی از نظم‌دهی مجدد قدرت سیاسی و فرآیند بازگرداندن اخلاق اجتماعی بررسی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۰.

عنوان کتاب:Trauma and the Supernatural in Psychotherapy

نویسنده:Alex Monk

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱۶-۶-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸۰

تروما و فراطبیعی در روان درمانی به بررسی چگونگی تعامل تجربه آسیب زا با فانتزی ناخودآگاه مبتنی بر فولکلور، ماوراء طبیعی و غیبی می‌پردازد. الکس مونک با تکیه بر روانکاوی، انسان شناسی، هنرها و فلسفه باطنی، نمونه‌هایی از فرهنگ عامه و ادبیات را ارائه می‌کند تا تصاویر موردی خود را غنی کند که دیدگاه‌های بالینی مهمی را در مورد روش‌های کار با مراجعانی که احساس نفرین شده و مکرراً حالت‌های خود خرابکاری نشان می‌دهند، به درمانگران ارائه می‌دهد. این کتاب چالش‌هایی را که می‌تواند هنگام کار با این گروه مراجعین ایجاد شود، بررسی می‌کند و نحوه کار از طریق آنها را در حین هدایت انتقال‌های قوی و شناسایی‌های تصویری نشان می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۱.

عنوان کتاب:Be Uncommon

نویسنده:John Mason

ناشر:Revell

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۹

خدا تو را آفریده تا خودت باشی نه شخص دیگری. پس چرا اغلب به کمتر راضی می‌شویم؟ چرا ما به جای اینکه شجاعانه آن کسی باشیم که قرار بود باشیم، در برابر فشار تسلیم می‌شویم تا مطابق انتظارات دیگران از خودمان عمل کنیم؟ چرا تظاهر می‌کنیم که به متوسط ​​و معمولی راضی هستیم ؟ اگر واقعاً باور داشته باشیم که خدا می‌خواهد کاری خارق‌العاده در زندگی‌مان انجام دهد، چگونه می‌شد؟ در این کتاب جدید الهام‌بخش از نویسنده پرفروش «دشمنی به نام متوسط»، انگیزه و تشویقی را خواهید یافت که برای دست کشیدن از ثبات و شروع سفر نیاز دارید. به طور خلاصه، فصل‌هایجذاب کتاب، جان میسون به شما نشان می‌دهد که چگونه با اشتیاق، قاطعیت، پشتکار و صداقت با ترس، شک، انتقاد و بی‌تفاوتی روبرو شوید. او به شما نشان می‌دهد که چگونه به دنبال راهنمایی خداوند باشید، خردمندی خود را توسعه دهید، زمان و انرژی خود را مدیریت کنید و ریسک کنید. در خارج از منطقه آسایش خود، به فردی استثنایی، خارق‌العاده و غیر معمول تبدیل می‌شوید، و رضایت واقعی را خواهید یافت.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۲.

عنوان کتاب:A Dose of Positivity

نویسنده:Mike Diamond

ناشر:BenBella Books

زمان انتشار:۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۷۴

در A Dose of Positivity، مایک نه تنها داستان‌های باورنکردنی خود را از غلبه بر سختی‌ها به اشتراک می‌گذارد، بلکه تکنیک‌های آزمایش شده شخصی خود را برای ثابت ماندن، یافتن موفقیت و ایجاد تغییرات مثبت نیز آشکار می‌کند. این کتاب نکات مشخصی در مورد چگونگی تکیه و اعتماد به منبع خود – انرژی معنوی و شهود درون شما – برای حفظ نگرش انعطاف پذیر لازم برای موفقیت ارائه می‌دهد. مهم نیست با چه موانعی روبرو هستید، یک طرز فکر پرورش یافته به درستی می‌تواند تفاوت را ایجاد کند. با یک دوز مثبت، پتانسیل خود را باز کنید و دریابید که چگونه رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید – با راهنمایی کسی که شخصاً همه چیزهایی را که توصیه می‌کند آزمایش کرده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۳.

عنوان کتاب:Emotional Intelligence in Talent Development

نویسنده:Patrick Malone

ناشر:Association for Talent Development

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۴۵

هوش هیجانی خود را تقویت کنید .برای موفقیت متخصصان TD، آن‌ها باید با تمام جنبه‌های کار با مردم راحت باشند. بهترین ابزار برای موفقیت آنها هوش هیجانی است. بخشی از سری مهارت‌های نرم ATD، هوش هیجانی در توسعه استعدادها منبع شما برای توسعه مهارت‌های هوش هیجانی شماست. کارشناس پاتریک مالون هوش هیجانی را توضیح می‌دهد و پنج بعد آن را بررسی می‌کند: خودآگاهی، خودتنظیمی، انگیزه، همدلی و مهارت‌های اجتماعی.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۴.

عنوان کتاب:The Ethics of Lacanian Psychoanalysis

نویسنده:Yehuda Israely

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۲۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۶

این کتاب پیشنهاد می‌کند راه‌هایی برای رنج کمتر و پرورش اشتیاق به زندگی پیدا کنید. یهودا اسرائیلی و استر پلد اخلاقی که مردم در پرتو آن زندگی می‌کنند و سؤالات مربوط به این انتخاب را در نظر می‌گیرند. دوست داری چه جور آدمی باشی؟ زندگی خود را با چه خواسته‌ای انتخاب می‌کنید؟ چگونه با جدایی‌ها، روابط، و هوس‌هایی که نمی‌توانید کنترل کنید، کنار بیایید؟ این کتاب این پرسش‌ها را مطرح می‌کند و پاسخ‌های ممکن را از طریق یک قالب محاوره‌ای در دسترس ارائه می‌کند. اخلاق روانکاوی لکانی برای روانکاوان در عمل و آموزش و همچنین خوانندگانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد به کارگیری ایده‌های لکانی در زندگی روزمره هستند، جالب خواهد بود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۵.

عنوان کتاب:Lord Knows This Sh*t Ain’t Easy

نویسنده:Adelfa Marr

ناشر:Hierophant Publishing

زمان انتشار:۲۳-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۴

بیماری همه گیر جهانی، تغییرات آب و هوایی، بی عدالتی‌های اجتماعی. . . در طول چند سال گذشته، به نظر می‌رسید که دنیای بیرون در حال فروپاشی است! در همین حال، در درون، بسیاری از ما با احساس بی لیاقتی، ترس از شکست، و مشکل در یافتن امید دست و پنجه نرم می‌کنیم – همه اینها در حالی که سعی می‌کنیم همسر، والدین یا دوستان کاملی باشیم! در دنیایی که به طور فزاینده‌ای آشفته، غیرقابل پیش بینی و گاهی کاملاً ترسناک به نظر می‌رسد، آیا هنوز هم می‌توان زندگی شاد و رضایت بخشی داشت؟

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۶.

عنوان کتاب:How Considerate Am I

نویسنده:Dr. Jane Millar

ناشر:Austin Macauley Publishers

زمان انتشار:۲۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۳

از زمانی که یک دختر کوچک بودم، مادرم در ذهنم فرو کرد که آداب معاشرت این نیست که بدانم ابتدا از کدام چنگال استفاده کنم. بلکه آداب معاشرت ، احترام به دیگران بود. اگر از شما بپرسیم:«آیا خود را فردی با ملاحظه می دانید؟» بسیاری از ما پاسخ می‌دهیم: «البته، من با ملاحظه هستم.» با این حال، بسیاری از ما ممکن است تعجب کنیم که بدانیم آنقدر که فکر می‌کنیم با ملاحظه نیستیم. من چقدر با ملاحظه هستم؟ یک راه سرگرم کننده و خصوصی برای نگاهی دقیق به این است که هر یک از ما واقعاً چقدر با ملاحظه هستیم.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۷.

عنوان کتاب:How to Smile

نویسنده:Thich Nhat Hanh

ناشر:‎ Parallax Press

زمان انتشار:۱۹-۹-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۲۸

از نظر نویسنده دگرگونی و بهبودی امکان پذیر می‌شود و همراه با آن ظرفیت بیشتری برای درک رنج دیگران و حل تعارضات در روابطمان وجود دارد. ایجاد صلح و تفاهم در خود و روابطمان از این طریق برای کمک به ایجاد درک و صلح واقعی در جوامع، جامعه و جهان ما ضروری است. Thich Nhat Hanh تمرین‌هایی را برای تغییر رنج خود، گوش دادن عمیق به رنج دیگران، و به ویژه نحوه پرورش لبخند و شادی خود ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۸.

عنوان کتاب:Letting Go of Your Ex

نویسنده:Cortney Soderlind Warren

ناشر:New Harbinger Publications

زمان انتشار:۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۰۲

آیا احساس می‌کنید که هرگز نمی‌توانید عشق سابق خود را فراموش  کنید؟ آیا در تلاش برای غلبه بر یک عشق سابق هستید؟ آیا افکار و خاطرات سابقتان شبانه روز ذهن شما را به خود مشغول می‌کند؟ آیا دوست دارید که می‌توانستید با آنها صحبت کنید، آن‌ها را لمس کنید، آن‌ها را ببینید — چیزی که باعث شود دوباره احساس نزدیکی کنید؟ آیا خشم، اندوه، ناامیدی یا درد غیرقابل تحملی که رابطه شما به پایان رسیده است، درگیر شما شده است؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید – و ممکن است در حال رهایی از اعتیاد عشق باشید. برای افرادی که با اعتیاد به عشق دست و پنجه نرم می‌کنند، جدایی می‌تواند کاملاً ویران کننده باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲۹.

عنوان کتاب:The Ultimate Cognitive Behavioral Therapy Workbook

نویسنده:Leslie Sokol

ناشر:PESI

زمان انتشار:۱۳-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۰۰

امروز سلامت روان خود را کنترل کنید! کتاب کار درمانی شناختی رفتاری بر اساس اصول اولیه CBT منبع اصلی شما برای گرفتن شفا در دستان شماست. این کتاب به شما کمک می‌کند تا تفکر خود را بازسازی کنید، با ترس‌های خود روبرو شوید، خشم خود را مهار کنید، در برابر اصرارهای غیر مفید مقاومت کنید و مثبت‌ترین و دقیق‌ترین دیدگاه را نسبت به خود ایجاد کنید. با داشتن این کتاب کار در کنارتان، ابزارهایی را خواهید داشت تا به‌عنوان درمانگر خود عمل کنید و با مشکلاتی که زندگی سر راهتان قرار می‌دهد، روبرو شوید، از جمله: افسردگی، اضطراب، نگرانی، وحشت، عصبانیت، سو استفاده از مواد ، و غیره!

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۰.

عنوان کتاب:How Psychopaths Lazy People & Show-Offs achieve Goals

نویسنده:Simone Janson

ناشر:Best of HR – Berufebilder.de

زمان انتشار:۷-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۱

از آنجایی که همکاران یا روسای سرسخت نه تنها می‌توانند زندگی شما را به جهنم تبدیل کنند، اغلب حتی اختلالات جدی پاتولوژیک پشت آن وجود دارد، زمانی که همکاران دائماً از کار شانه خالی می‌کنند، بیش از حد عصبانی می‌شوند یا بازی‌های خودشیفتگی انجام می‌دهند. اما کدام استراتژی واقعاً در برابر چنین اعضای تیم، کارمندان و مافوق کمک می‌کند؟ برای دریافت پاسخ به این سؤال، درک و دیدن بازی‌های قدرت بین فردی و همچنین ترفندها و تاکتیک‌های ارتباطی این افراد مهم است. این کتاب بینش‌هایی را در مورد روانشناسی نه تنها مدیران اجرایی ارائه می‌دهد و نکات لفاظی را برای درگیری‌ها و اختلافات نشان می‌دهد. همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید بر فرهنگ‌های سازمانی به نفع خود تأثیر بگذارید، افراد دیگر را با استدلال‌های خود متقاعد کنید، و زندگی را در موقعیت‌های استرس‌زا، حتی بدون اینکه مافوق رسمی باشید، آسان‌تر کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۱.

عنوان کتاب:Handling Criticism

نویسنده:Simone Janson

ناشر:Best of HR – Berufebilder.de

زمان انتشار:۷-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۹

از آنجایی که رویکرد آرام به انتقاد و توانایی در نظر گرفتن آن به عنوان فرصتی برای پیشرفت شخصی مهم است. اما در انجام این کار، همیشه مهم است که بین اهداف خود و انتقادهایی که مثلاً از طرف مافوق و همکاران دریافت می‌کنید، یک رویکرد شاداب داشته باشید. در عین حال، دیدن بازی‌های قدرت دیجیتال بین فردی، اقدامات خرابکارانه و ترفندها و تاکتیک‌های ارتباطی دیگران و درک استراتژی‌های ارتباطی دستکاری‌کننده نیز مهم است. این کتاب کمکی مهم برای مدیریت تعارض به منظور آمادگی برای هر موقعیتی از نظر ارتباطی ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۲.

عنوان کتاب:Mindful Communication

نویسنده:Frits Koster

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۶۰

ارتباط ماهرانه و ارتباط گرم امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. این کتاب به بررسی پتانسیل مهارت‌های تمرکز حواس می‌پردازد و اینکه چگونه می‌توان آن‌ها را در ارتباطات در طیف وسیعی از موقعیت‌ها به کار برد. معلمان و مربیان باتجربه ذهن آگاهی فریتس کوستر، جتی هاینکامپ و ویکتوریا نورتون طرح کلی مکانیسم‌های زیربنایی ارتباط ذهن آگاهی را ارائه می‌دهند در حالی که منتخبی از متخصصان مروری مختصر از شش برنامه ارتباطی را ارائه می‌دهند که در دنیای ذهن آگاهی به خوبی شناخته شده‌اند. این کتاب برای متخصصان بهداشت روان، مراقبت‌های اجتماعی، آموزش و هر کسی که مایل است با خرد و شفقت بیشتری گوش دهد و صحبت کند، مفید خواهد بود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۳.

عنوان کتاب:Exploring Spirituality from a Post-Jungian Perspective

نویسنده:Ruth Williams

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۳-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۱۱

این کتاب تأمل برانگیز که از بیش از ۴۰ سال غوطه ور شدن روث ویلیامز در تمرین معنوی و همچنین تجربه بالینی او به عنوان یک تحلیلگر یونگی گرفته شده است، ماهیت مسیرها و مسیرهای معنوی را به روش‌های عملی بررسی می‌کند و حکایت‌های شخصی و پیشگامانه را در بر می‌گیرد. ویلیامز ماهیت انسان بودن را با استفاده از ایده ییدیش مبنی بر «منش» بودن یک فرد، که به معنای انسانی شایسته، داشتن انسانیت و زندگی اخلاقی با صداقت است، بررسی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۴.

عنوان کتاب:The Wisdom of Wildness

نویسنده:Ren Hurst

ناشر:Inner Traditions International, Limited

زمان انتشار:۱۷-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۷۰

رن در این کتاب از ۱۳ اصل عشق بی قید و شرط برای برنامه ریزی کردن خود، التیام آسیب اهلی شدن، و احیای ارتباط عمیق با هدایت درونی، روح وحشی شما و در نهایت آزادی، پرده برداری می کند. شیوه‌های تجربی به شما کمک می‌کنند تا روابط اصیل و غیر اهلی و عاری از استثمار و وابستگی مشترک، چه با همراهان انسان یا حیوان، ایجاد کنید. غریزه، شهود، و الهام فقط منتظرند تا در این مسیر تغییر پارادایم به سمت شفا و پیوند روح واقعی بازیابی شوند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۵.

عنوان کتاب:The Self-Confidence Workbook for Teens

نویسنده:Ashley Vigil-Otero

ناشر:New Harbinger Publications

زمان انتشار:۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۴

اعتماد به نفس لازم برای موفقیت را به دست آورید – در مدرسه، با دوستان و در زندگی! آیا از ترس شکست می‌ترسید چیزهای جدید را امتحان کنید؟ آیا به توانایی‌های خود شک دارید؟ آیا از صحبت کردن در کلاس تردید دارید زیرا ممکن است اشتباه کنید یا ممکن است مردم به شما بخندند؟ اگر چنین است، ممکن است با اعتماد به نفس مشکل داشته باشید. بسیاری از نوجوانان با اعتماد به نفس و عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می‌کنند. این کتاب کار می‌تواند کمک کند. کتاب کار اعتماد به نفس برای نوجوانان که توسط کارشناسان بهداشت روان نوجوانان نوشته شده است، مهارت‌ها و فعالیت‌های قدرتمند ذهن‌آگاهی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند به توانایی‌های خود اعتماد کنید، قاطعانه‌تر باشید و به شگفت‌انگیزی خود ایمان بیاورید!

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۶.

عنوان کتاب:What Is Cognitive Psychology?

نویسنده:Michael R W Dawson

ناشر:Athabasca University Press

زمان انتشار:۵-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۰۱

روانشناسی شناختی چیست؟ مبانی نظری روان‌شناسی شناختی را شناسایی می‌کند – مبانی که در کتاب‌های درسی مدرن توجه بسیار کمی به آن‌ها شده است. مایکل آر دبلیو داوسون با شروع اصول اولیه پردازش اطلاعات، آنچه را که روانشناسان تجربی در مورد این فرآیندها استنباط می‌کنند را بررسی می‌کند و در نظر می‌گیرد که وقتی شناخت را دستکاری نمادهای مبتنی بر قانون می‌دانیم، چه توضیحات علمی لازم است. از این مبانی، روانشناسان می‌توانند معماری شناخت را شناسایی کرده و نقش آن را در بحث‌های مربوط به ماهیت واقعی آن بهتر درک کنند. این کتاب درک عمیق‌تری از روان‌شناسی شناختی ارائه می‌دهد و ایده‌هایی را برای ادغام روان‌شناسی شناختی سنتی با زمینه‌های مدرن‌تر مانند علوم اعصاب شناختی ارائه می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۷.

عنوان کتاب:The Catastrophic Worrier

نویسنده:Graham Davey

ناشر:New Harbinger Publications

زمان انتشار:۲-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۲۶

آیا از کاه کوه می‌سازید؟ این کتاب در دسترس و جذاب شما را در مسیر توقف فاجعه‌آفرینی راهنمایی می‌کند تا بتوانید کنترل را به دست بگیرید، به اهداف خود برسید و زندگی شادتری داشته باشید. آیا نگرانی‌هایتان شما را تمام شب بیدار نگه می‌دارد، اعتماد به نفس شما را از بین می‌برد، توانایی تصمیم گیری شما را فلج می‌کند و به سلامت جسمانی شما آسیب می‌رساند؟ نگرانی بیش از حد مشکلی است که در مقطعی از زندگی همه افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما برای برخی از افراد می‌تواند به یک مصیبت مادام العمر تبدیل شود. نگرانی فاجعه‌بار می‌تواند حتی شکست‌های ذهنی را به مجموعه‌ای از وقایع ویرانگر تبدیل کند که بر خواب، اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری، حل مشکل، توانایی مقابله و سلامت کلی شما تأثیر می‌گذارد. بنابراین، چگونه می‌توانید به این بدترین عادت پایان دهید؟

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۸.

عنوان کتاب:The Emotional Lives of Teenagers

نویسنده:Lisa Damour

ناشر:Random House Publishing Group

زمان انتشار:۲۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۱۲

*پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز * راهنمای مورد نیاز فوری برای کمک به والدین برای درک زندگی هیجانی شدید و غالباً پر مشغله نوجوانانشان – و نحوه حمایت از آنها در این مرحله حیاتی رشد – از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز کتاب Untangled and Under Pressure . و با توجه به اینکه بسیاری از نوجوانان امروزی با فشار تحصیلی، استرس رسانه‌های اجتماعی، نگرانی در مورد آینده، و نگرانی در مورد سلامت روان خود دست و پنجه نرم می‌کنند، طبیعی است که خودشان  و والدینشان احساس اضطراب کنند. اما لازم نیست اینطور باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳۹.

عنوان کتاب:Mistaken Identity

نویسنده:Doug Dane

ناشر:Forefront Books

زمان انتشار:۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۴۲

هویت اشتباه راهی به سوی آزادی شخصی است که اگر اجازه دهید می تواند سریع اتفاق بیفتد. در این کتاب شما ۳۰ درس ساده زندگی را خواهید یافت که سفر شما را به سوی رهایی آغاز می کند. تأیید حقایقی که شما را از گناه و شرم رهایی می بخشد. گام های آسان و عملی که می توانید همین الان بردارید تا گذشته خود را رها کنید و احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. توصیه های داده شده در این کتاب را بپذیرید. تحولی که در انتظار شماست را تجربه کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۰.

عنوان کتاب:Say One Kind Thing

نویسنده:Susan Verde

ناشر:Abrams, Inc.

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۰۱

این کتاب بر قدرت خودگویی مثبت تأکید می‌کند و شامل درس‌هایی است که از مادر شدن و کسب خودپذیری می‌آموزیم، سوزان ورد، نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز و متخصص یوگا و ذهن آگاهی کودکان، قدرت خودگویی مثبت را می‌داند. برای دهه‌ها، ورد با منتقد درونی خود مبارزه کرده است، صدایی که در درون به او می‌گوید کافی نیست. تمرین‌های یوگا، مدیتیشن و تمرکز حواس راهی او برای به چالش کشیدن و آرام کردن این صدا شد. با این حال، لحظه‌ای که مادر شد، صدا بلندتر از همیشه شد. وقتی نمی‌توانست با دلسوزی، مهربانی و محبت با خود صحبت کند، چگونه می‌توانست سه فرزند کوچک را تربیت کند؟ مادر بودن آزمون نهایی تمرین او خواهد بود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۱.

عنوان کتاب:The Psychology of Attachment

نویسنده:Robbie Duschinsky

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۱۵-۸-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۱۴۳

منظور اصلی ما از «دلبستگی» چیست؟ چگونه سبک های مختلف مراقبتی بر دلبستگی در کودکان تأثیر می گذارد؟ تجربیات مراقبت اولیه چگونه بر رشد بعدی تأثیر می گذارد؟ روانشناسی دلبستگی مقدمه ای ضروری برای دلبستگی است که توضیحی قابل دسترس از نظریه ارائه می دهد، سوء تفاهم های رایج را از بین می برد و یک نمای کلی متعادل از یافته های کلیدی تحقیق ارائه می دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۲.

عنوان کتاب:Healthy Conflict, Happy Couple

نویسنده:Lisa Gray

ناشر:New Harbinger Publications

زمان انتشار:۱-۸-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۱۸۴

آیا دائماً با شریک زندگی خود در مورد هر چیز کوچکی دعوا می کنید؟ آیا احساس می کنید در مورد مسائل مالی، برنامه های آینده یا فرزندپروری در مسیرهای کاملاً متفاوتی هستید؟ اغلب زوج‌ها هر از گاهی با هم دعوا می‌کنند، اما اگر دعوا در رابطه شما شروع شده است، ممکن است به روش جدیدی برای حل تعارض نیاز داشته باشید. این راهنمای توانمند می‌تواند به شما کمک کند تا آرامش، شادی و صمیمیت را که به دنبال آن هستید بیابید – در حالی که در کنار هم به عنوان یک زوج قوی‌تر می‌شوید

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۳.

عنوان کتاب:HOW TO STOP BEING A NARCISSIST

نویسنده:Trudie Senger

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۵-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۱۱۰

آیا با تمایلات خودشیفتگی دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا حفظ روابط سالم و ارتباطات حرفه ای برای شما دشوار است؟ «چگونه از خودشیفتگی دست برداریم» راهنمای جامعی است که به شما در غلبه بر خودشیفتگی و توسعه همدلی از طریق تمرین ها و راهکارهای عملی کمک می کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۴.

عنوان کتاب:Healing Hearts and Minds – Psychedelic-Assisted Therapy for Couples

نویسنده:Daniel Melehi

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۴-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۶۸

اگر آماده هستید که رابطه خود را به سطح بالاتری ببرید و سفری برای رشد شخصی و معنوی را آغاز کنید، کتاب شفابخش قلب و ذهن برای شماست. این اثر پیشگامانه که با شفقت، وضوح و بصیرت نوشته شده است، نقشه راهی را برای زوج‌هایی فراهم می‌کند که می‌خواهند قدرت دگرگون کننده روان درمانگرها را کشف کنند و پیوند بین آنها را تقویت کنند. این فرصت را از دست ندهید تا روابط خود را متحول کنید و آگاهی خود را گسترش دهید – همین امروز نسخه‌ای از Healing Hearts and Minds را سفارش دهید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۵.

عنوان کتاب:Love and Beyond

نویسنده:Adrian Thompson

ناشر:On Kindle Scribe

زمان انتشار:۱۳-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۴۳

این کتاب از طریق توصیه‌های عملی، مثال‌های واقعی و تمرین‌های مفید، ابزارها و استراتژی‌هایی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد که برای ایجاد روابط قوی و پایدار با شرکای خود نیاز دارند. چه به تازگی وارد یک رابطه جدید شده باشید یا به دنبال تقویت رابطه فعلی باشید ، «عشق و فراتر از آن» بینش‌ها و راهنمایی‌های ارزشمندی را برای پیمایش پیچیدگی‌های روابط عاشقانه ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۶.

عنوان کتاب:Adhd and intimacy

نویسنده:ALICIA B.TOSTADA

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۲-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۰۱

این کتاب درک کاملی از اثرات ADHD بر روابط از طریق ترکیبی از حکایات شخصی، تحقیقات علمی و تخصص بالینی ارائه می‌دهد. خوانندگان می‌آموزند که چگونه ارتباط، کنترل عاطفی و صمیمیت جنسی می‌تواند تحت تأثیر ADHD قرار گیرد و ابزارهای مفیدی برای کمک به آنها برای مقابله با این مسائل به دست خواهند آورد. این کتاب بینش‌های ارزشمند و گام‌های قابل انجامی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند تا به سمت صمیمیت و ارتباط بیشتر حرکت کنید، صرف نظر از اینکه شما یا شریک زندگی‌تان به ADHD مبتلا شده‌اید یا مشکوک هستید که ممکن است بر روابط شما تأثیر بگذارد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۷.

عنوان کتاب:ADHD AND MARRIAGE

نویسنده:JAMES J. KOLB

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۲-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۸۷

این کتاب با تکیه بر جدیدترین تحقیقات و نظرات متخصصان در این زمینه، توضیح کاملی در مورد ADHD و چگونگی تأثیر آن بر ازدواج ارائه می‌دهد. همراه با توصیه‌هایی برای افزایش صمیمیت و ایجاد پیوند عاطفی محکم با شریک زندگی خود، تکنیک‌های مفیدی برای کنترل علائم، تقویت ارتباط و کاهش تعارض یاد خواهید گرفت.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۸.

عنوان کتاب:DARK PSYCHOLOGY AND MANIPULATION

نویسنده:Fred Field

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎۹۱

روانشناسی تاریک و دستکاری تاکتیک‌هایی هستند که توسط افراد یا گروه‌ها برای نفوذ، کنترل یا دستکاری دیگران بدون اطلاع یا رضایت آنها استفاده می‌شود. این کتاب راهنمای جامعی برای درک این تاکتیک‌ها و محافظت از خود در برابر آنها ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴۹.

عنوان کتاب:DIVORCE COACHING FOR COUPLES

نویسنده:Loveth Dave

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۷-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۶۶

اجازه ندهید طلاق روی زندگی شما تأثیر منفی بگذارد. با کتاب‌ مشاوره طلاق برای زوج‌ها، می‌توانید پشتیبانی و راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید. کتاب‌های ما راهنمایی‌های واضح و دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما را از این دوره آزمایشی عبور دهند. با کمک و مشاوره متخصص ما می‌توانید روند طلاق را با موفقیت طی کنید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۰.

عنوان کتاب:FROM CRUSH TO COMMITMENT

نویسنده:Evergreen Samuel

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۹-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۶

آیا به دنبال راهی برای ارتقای روابط خود به سطح بعدی هستید؟ آیا شما مشتاق یک ارتباط عمیق‌تر با شریک زندگی خود هستید؟ این کتاب از طریق توصیه‌های عملی، داستان‌های واقعی و تمرین‌های روشنگر به شما کمک می‌کند صمیمیت عمیق‌تری ایجاد کنید، اعتماد ایجاد کنید و با شریک زندگی‌تان ارتباط مؤثرتری برقرار کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فراز و نشیب‌های یک رابطه را به راحتی طی کنید و قوی‌تر و مرتبط‌تر از همیشه ظاهر شوید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۱.

عنوان کتاب:Dealing with Arguments in a Relationship

نویسنده:Gina Fortson

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۸-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۷

فورتسون با تجربه گسترده خود به عنوان یک درمانگر، درک می‌کند که مشاجره بخشی طبیعی از هر رابطه است. با این حال، او همچنین معتقد است که مشاجره نباید منجر به تنش مداوم، رنجش یا حتی جدایی شود. در عوض، زوج‌ها می‌توانند از مشاجره‌ها به‌عنوان فرصت‌هایی برای درک بهتر یکدیگر، درس گرفتن از اشتباهات و نزدیک‌تر شدن به یکدیگر استفاده کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۲.

عنوان کتاب:Couples Therapy Workbook DBT

نویسنده:Lena Stewart

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۷

این کتاب با تکیه بر اصول رفتار درمانی دیالکتیکی تکنیک‌های اثبات شده برای تنظیم احساسات، بهبود ارتباطات و ایجاد یک رابطه قوی‌تر و انعطاف پذیرتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه برای رابطه خود هدف تعیین کنید، یک درمان شخصی ایجاد کنید. چه به دنبال شعله ور کردن دوباره اشتیاق در یک رابطه طولانی مدت باشید یا تقویت پایههای یک کتاب جدید این کتاب ابزار و پشتیبانی لازم برای موفقیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۳.

عنوان کتاب:Loving in Color

نویسنده:Dr.Laphas Chaysuvan

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۷-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۵

در این کتاب، بر اساس این ایده که پنج زبان مختلف عشق – کلمات تأیید، زمان با کیفیت، خدمات، دریافت هدایا، و لمس فیزیکی – وجود دارد به بررسی اینکه چگونه هر زبان می‌تواند بر روابط ما تأثیر بگذارد، می‌پردازد و توصیه‌های عملی در مورد چگونگی ارائه می‌دهد. ابراز و دریافت عشق به گونه‌ای که با زبان عشق شریک زندگیمان طنین انداز شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۴.

عنوان کتاب:MARITAL PROBLEMS AND SOLUTIONS

نویسنده:KAREN J. LITTLE

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۴-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۲

آیا درگیر مسائل زناشویی هستید و به دنبال راه حل هستید؟   آیا فکر می‌کنید که رابطه شما دچار مشکل شده است و نمی‌دانید چه کاری انجام دهید؟این کتاب رویکردی کامل و دلسوزانه برای اصلاح رابطه شما، با تکیه بر سال‌ها تجربه شخصی و برخورد با زوج‌هایی که در سر در گمی هستند، ارائه می‌دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با مشکلات خود کنار بیایید و با کمک به شما در شناسایی دقیق منابع مشکلات و ایجاد تکنیک‌های ارتباطی مؤثر، رابطه‌ای بهتر و سالم‌تر با همسرتان ایجاد کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۵.

عنوان کتاب:Narcissistic Mothers

نویسنده:Virginia Doan

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۳-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۳۲

در این کتاب دوان با لحنی دلسوزانه و همدلانه تجربیات خود را با یک مادر خودشیفته به اشتراک می‌گذارد و نمونه‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌کند که خوانندگان می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. او توضیح می‌دهد که چگونه سوء استفاده عاطفی مداوم از یک مادر خودشیفته می‌تواند منجر به CPTSD و شرم سمی شود و توصیه‌های عملی در مورد چگونگی رهایی از این الگوها و احیای زندگی خود ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۶.

عنوان کتاب:Emotional Regulation Skills to Overcome Toxic Thinking and Behavior

نویسنده:S. S. Leigh

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۹-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۹

بر کسی پوشیده نیست که همه ما می‌خواهیم بهترین کسی باشیم که ممکن است باشیم. چه در برخورد با دوستان، خانواده یا حتی افراد مهم زندگی‌مان.اما، حتی زمانی که سخت تلاش می‌کنیم باز هم نمی‌توانیم ویژگی‌های سمی‌مان را از بین ببریم، خبر خوب این است که بالاخره راه حلی وجود دارد!با این کتاب، راهبردهای غیر متعارف اما ساده و در عین حال مؤثر را کشف کنید تا عادات منفی و تفکر سمی را برای همیشه متوقف کنید – ذهنیتی ایجاد کنید که منفی‌ها را به مثبت تبدیل کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۷.

عنوان کتاب:The Dialectical Behavior Therapy Skills Workbook for Teens

نویسنده:Debra Moreno Garcia PhD

ناشر:Instant Help

زمان انتشار:۱۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۷۶

آیا همیشه احساس استرس می‌کنید؟ آیا برای یافتن کلماتی برای توصیف احساسات خود تلاش می‌کنید یا کنترل احساسات خود برایتان دشوار است؟ آیا به دنبال راه‌هایی برای بهبود سلامت روان خود هستید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. نوجوان بودن در دنیای امروز سخت است. بین مدرسه، دوستان، رسانه‌های اجتماعی و دنیای واقعی غیرقابل پیش بینی، استرس زیادی وجود دارد. خبر خوب این است که شما به راحتی می‌توانید چند مهارت ساده را یاد بگیرید که تفاوت زیادی در نحوه مدیریت احساسات شما ایجاد می‌کند. این کتاب کار – که فقط برای نوجوانان نوشته شده است – می‌تواند کمک حال باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۸.

عنوان کتاب:The Calm Communicator

نویسنده:Alec Cooper

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۴-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۴۴

آیا تا به حال از تعامل اجتماعی اجتناب کرده‌اید زیرا فکر می‌کنید هیچ چیز ارزشمندی برای گفتن ندارید؟ آیا تا به حال ترس فلج کننده‌ای را که در اولین ملاقات با کسی ایجاد می‌شود احساس کرده‌اید، از صحبت کردن می‌ترسید زیرا ممکن است خودتان را احمق جلوه دهید یا باعث ناراحتی طرف مقابل شوید؟ آیا با کسی صحبتی را شروع کرده‌اید و آنقدر تعامل ناخوشایند داشته‌اید که‌ای کاش می‌توانستید آن را فراموش کنید و از نو شروع کنید؟ نگران نباشید شما تنها نیستید با مطالعه این کتاب چند و چون مقابله با این موقعیت‌ها را یاد خواهید گرفت .

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵۹.

عنوان کتاب:ANGER MANAGEMENT FOR PARENTS

نویسنده:John Deon

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۲-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۶۰

آیا شما والدینی هستید که برای مدیریت خشم خود در مقابل فرزندانتان تلاش می‌کنید؟ آیا به توصیه‌های عملی در مورد نحوه مدیریت لحظات سخت به روشی سالم‌تر نیاز دارید؟ در مدیریت خشم برای والدین، مهارت‌هایی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می‌کند والدین بهتری شوید. این کتاب راهنمای جامعی برای درک محرک‌هایی که باعث خشم می‌شوند، ایجاد استراتژی‌هایی برای فرزندپروری مثبت و ایجاد یک محیط خانه مثبت‌تر ارائه می‌دهد. خواندن این کتاب برای هر پدر و مادری است که به دنبال کمک برای کنترل خلق و خوی خود و ایجاد خانه‌ای سالم‌تر و آرام‌تر است. با مدیریت خشم برای والدین، می‌توانید خشم خود را کنترل کنید و یاد بگیرید که چگونه محیط خانه مثبت‌تری را برای فرزندان خود ایجاد کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۰.

عنوان کتاب:Navigating Life as a Woman with ADHD

نویسنده:Sandy D. Griffith

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۲-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۱۷۲

این کتاب از طریق رویکردی دلسوزانه و آموزنده، موضوعات مختلف ضروری برای رفاه و موفقیت زنان مبتلا به ADHD را بررسی می کند. این مطالعه به درک علائم ADHD و تأثیر آنها، مقابله با تغییرات هورمونی، هدایت روابط، موفقیت در محل کار، شکوفایی در زندگی شخصی، جستجوی درمان و حمایت، و ایجاد یک ذهنیت مثبت می پردازد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۱.

عنوان کتاب:How to be in Control of your Emotions

نویسنده:Zarina Blair

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۹-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۳۹

این کتاب یک راهنمای شگفت انگیز برای باز کردن قدرت احساسات و کنترل زندگی خود است.آیا از اینکه تحت تأثیر احساسات خود قرار گرفته‌اید، با الگوهای تفکر منفی مبارزه می‌کنید، یا تحت کنترل تأثیرات بیرونی هستید، خسته شده‌اید؟این کتاب ابزارها، استراتژی‌ها و بینش‌های آسانی را به شما ارائه می‌کند که برای به دست گرفتن مسئولیت سلامت عاطفی خود و تجربه تحولی عمیق در زندگی‌تان به آن نیاز دارید.در این کتاب شما بینش‌هایی در مورد نقش همدلی، تفکر مثبت و خودکنترلی در هوش هیجانی و نحوه استفاده از آنها به نفع خود به دست خواهید آورد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۲.

عنوان کتاب:Sam’s Stress-Free Life

نویسنده:Val Pe

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸

کتاب حاضر یک رویکرد همدلانه و سرگرم کننده برای کودکان ارائه می‌دهد تا در مورد استرس و اضطراب و نحوه مدیریت این احساسات به روش‌های سالم از طریق تصاویری پر جنب و جوش و شخصیت‌های واقعی بیاموزند. این کتاب همچنین دارای توصیه‌ها و منابع مفید والدین است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۳.

عنوان کتاب:Thriving with ADHD

نویسنده:Sandy D. Griffith

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۰

این کتاب با تکیه بر آخرین تحقیقات و تجربیات شخصی، به بررسی نقاط قوت و چالش های منحصر به فرد مرتبط با ADHD در بزرگسالان می پردازد. این کتاب یک درک عمیق از انواع مختلف ADHD و نحوه تجلی آنها در زندگی روزمره ارائه می دهد. خوانندگان بینش ارزشمندی در مورد مدیریت بی توجهی، بیش فعالی، تکانشگری و سایر علائم رایجی که می توانند بر کار، روابط و رفاه کلی تأثیر بگذارند، به دست خواهند آورد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۴.

عنوان کتاب:Self relationship

نویسنده:Rhonda J. Soto

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۰

اگر به دنبال یک راهنمای جامع برای ایجاد یک تصویر مثبت از خود و بهبود سلامت روان خود هستید، این کتاب یک انتخاب عالی است. این کتاب طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد، از درک نقش خودگویی و ذهن آگاهی در شکل دادن به ادراک از خود تا شناسایی مکانیسم‌های مقابله‌ای سالم و جستجوی منابع حمایتی مناسب. با راهبردهای عملی و نکات مفید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تصویر مثبت و مطمئن‌تری از خود پرورش دهید. خواندن آن برای هر کسی که می‌خواهد سلامت روانی و رفاه کلی خود را بهبود بخشد، ضروری است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۵.

عنوان کتاب:How to manage your anger

نویسنده:Thibaut Russo

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۷

این کتاب راهنمای عملی برای کمک به افراد برای مدیریت خشم است. توصیه‌ها و راهبردهایی را برای یادگیری تشخیص علائم خشم، درک پیامدهای منفی این هیجان و یافتن راه حل‌های پایدار برای مدیریت احساسات ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۶.

عنوان کتاب:CBT Workbook For Mental And Emotional Toughness

نویسنده:Travis J. Marshall Psy. D

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۵

آیا به دنبال راهی برای حفظ آرامش در هنگام عصبانیت هستید؟ آیا از نظر عاطفی همیشه ناپایدار هستید؟ آیا برایتان سخت است که چیزهایتان را جمع کنید؟ دیگر تعلل نکنید، یک نسخه از این کتاب را بردارید و خود را از خطرات عاطفی پیش بینی نشده نجات دهید!

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۷.

عنوان کتاب:Working with Attachment Trauma

نویسنده:Carol George

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۱-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۲۲

تصویر دلبستگی بزرگسالان (AAP) بیش از ۲۰ سال است که به عنوان یک ابزار ارزیابی برجسته برای بزرگسالان و نوجوانان در سطح بین المللی عمل کرده است. این کتاب AAP را معرفی می‌کند و پتانسیل قدرتمند اجرای AAP را در عمل بالینی برای ارزیابی، مفهوم‌سازی مشتری، برنامه‌ریزی درمان، تجزیه و تحلیل و به عنوان یک راهنمای درمانی نشان می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۸.

عنوان کتاب:How To Deal With Stress, Depression, And Anxiety in Relationships

نویسنده:Ava Taylor

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۹-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۶۳

در دنیایی که نزدیک به ۸۰۰ میلیون نفر با بیماری روانی دست و پنجه نرم می‌کنند، زمان آن فرا رسیده است که سلامت خود را تحت کنترل بگیرید. استرس، اضطراب و افسردگی می‌توانند شادی و سرزندگی را از شما سلب کنند و مانع از توانایی شما برای حفظ روابط سالم شوند. نادیده گرفتن این مسائل می‌تواند اثرات طولانی مدتی بر شادی کلی و کیفیت زندگی شما داشته باشد. اما امیدی هست.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶۹.

عنوان کتاب:New secrets to deal with depression and anxiety

نویسنده:Juliet Wright

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۷-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۱۰

این کتاب راهنمای پیشگامانه ای است که رویکردی نوآورانه و مؤثر برای مدیریت چالش‌های افسردگی و اضطراب ارائه می‌دهد. کتاب حاضر با تکیه بر آخرین تحقیقات در زمینه روانشناسی، علوم اعصاب و شیوه‌های ذهن آگاهی، استراتژی‌ها و تکنیک‌های عملی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد که می‌تواند به آنها کمک کند تا از چنگال این شرایط ناتوان کننده سلامت روان رهایی یابند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۰.

عنوان کتاب:Overcoming Anxiety and Depression

نویسنده:Darren. Cox

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۲-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۷

اضطراب و افسردگی دو مورد از شایع‌ترین اختلالات روانی هستند که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می‌دهند. به دلیل شیوع گسترده آنها اغلب به عنوان “سرماخوردگی” بیماری روانی شناخته می‌شوند. این اختلالات می‌توانند ناتوان کننده باشند و بر توانایی افراد برای عملکرد در زندگی روزمره تأثیر بگذارند و بر روابط، کار و رفاه کلی آنها تأثیر بگذارند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۱.

عنوان کتاب:Youth Anxiety and Depression

نویسنده:Michael Burbank

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۱۳۰

آیا هر زمان که اشتباه می‌کنید و با شکست مواجه می‌شوید احساس ناامیدی می‌کنید؟آیا احساس می‌کنید که هرگز به چیزی نمی‌رسید زیرا به اندازه کافی برای رسیدن به اهداف خود اعتماد به نفس ندارید؟آیا همیشه از طرف عزیزانتان احساس بی اعتباری می‌کنید، زیرا آن‌ها نمی‌دانند که شما چه می‌کنید؟دوران نوجوانی آسان نیست – با تغییرات فیزیکی، عاطفی و شناختی زیادی همراه است. ممکن است اغلب از انتقاد دیگران صدمه دیده باشید، فقط به شما گفته می‌شود که بیش از حد واکنش نشان می‌دهید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۲.

عنوان کتاب:Unleashing Inner Strength

نویسنده:William Jones

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۵-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۵۴

غلبه بر اضطراب و افسردگی یک سفر است، اما با ابزار و تکنیک‌های مناسب می‌توان علائم را مدیریت کرد و در زندگی پیشرفت کرد. در این کتاب خودیاری، راهکارهایی برای مدیریت علائم، تمرین ذهن آگاهی و مدیتیشن، ورزش منظم، تغذیه سالم، ساختن یک سیستم حمایتی و کشف انواع مختلف درمان کشف خواهید کرد. با توصیه‌های عملی و مثال‌های جذاب، اعتماد به نفس و مهارت‌های لازم برای کنترل سلامت روان خود و داشتن یک زندگی رضایت بخش را به دست خواهید آورد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۳.

عنوان کتاب:DBT workbook for depression and anxiety

نویسنده:Maxine D Condon

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۲۳

آیا به دنبال یک کتاب کار جامع برای کمک به مدیریت بهتر اضطراب و افسردگی خود هستید؟ کتاب کار جدید DBT ما برای اضطراب و افسردگی منبع عالی برای شماست! این کتاب کار به گونه‌ای طراحی شده است که ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار دهد تا شما را در سفر به سمت بهبودی راهنمایی کند. کتاب حاضر به شما در شناسایی مسائل اصلی که به اضطراب و افسردگی شما کمک می‌کند شروع می‌شود و سپس دستورالعمل‌های گام به گام را برای چگونگی رسیدگی مؤثر به آنها ارائه می‌دهد. کتاب کار به طور خاص بر رفتار درمانی دیالکتیکی (DBT) متمرکز است، نوعی از درمان که بر اهمیت درک هر دو طرف یک مشکل برای ارائه راه حل تأکید می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۴.

عنوان کتاب:Children’s Depression And Anxiety

نویسنده:EMPOWEROLOGY Publishing

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۷-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۹

افسردگی و اضطراب کودکان: راهنمای والدین یک منبع عملی و همدلانه برای والدینی است که می‌خواهند به فرزندان خود کمک کنند تا چالش‌های سلامت روان را پشت سر بگذارند. این راهنما بر اساس آخرین تحقیقات، انبوهی از استراتژی‌ها و ابزارهای مؤثر را برای والدین ارائه می‌دهد تا از کودکان مبتلا به افسردگی و اضطراب حمایت کنند. این کتاب از درک علائم و علل این شرایط گرفته تا ایجاد یک محیط خانه حمایتی و برقراری ارتباط مؤثر، توصیه‌های عملی برای کمک به والدین برای ارتقای سلامت روان و رفاه فرزندانشان ارائه می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۵.

عنوان کتاب:Teens’ Survival Guide for Depression and Anxiety

نویسنده:Klish T. Kinderman

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۸-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸۶

افسردگی و اضطراب مسائل واقعی هستند که میلیون‌ها نوجوان هر روز با آن مواجه هستند، اما مجبور نیستند به تنهایی از آنها عبور کنند. راهنمای بقای نوجوانان برای افسردگی و اضطراب کتابی جامع است که به بررسی علل مختلف افسردگی و اضطراب در نوجوانان می‌پردازد و راه حل‌های عملی و موثری را برای مقابله با این احساسات ارائه می‌دهد.این کتاب راه نجاتی برای کسانی است که در مشکلات سلامت روان خود غرق شده‌اند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۶.

عنوان کتاب:Goodbye Anxiety and Depression

نویسنده:John McNeil

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۹

این کتاب الکترونیکی راهنمای جامعی برای درک و مدیریت اضطراب و افسردگی است. این کتاب موضوعات مختلفی از جمله مروری بر اینکه افسردگی و اضطراب چیست، نظریه‌هایی در مورد علل این شرایط سلامت روان، نحوه مشاهده و درمان پزشکان و روش‌های درمانی مختلف که می‌توانند برای مدیریت علائم استفاده شوند را پوشش می‌دهد. این کتاب همچنین شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی کمک به خود در درمان اضطراب و افسردگی، گزینه‌های پزشکی جایگزین، و بحث در مورد آینده درمان‌های افسردگی و اضطراب است. هدف آن توانمندسازی خوانندگان با دانش و ابزارهای مورد نیاز برای کنترل سلامت روان و بهبود رفاه کلی آنهاست.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۷.

عنوان کتاب:Combating Anxiety Attack

نویسنده:Ashley Ben

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۳

این کتاب که توسط یک مرجع شناخته شده در این زمینه نوشته شده است، یک کتابچه راهنمای کامل و مفید برای درک و کنترل حملات پانیک ارائه می دهد.نویسنده به خوانندگان درک کاملی از علل اصلی حملات اضطرابی می دهد و تعدادی مکانیسم مقابله مبتنی بر شواهد را از طریق ترکیبی از تحقیقات پیشرفته و داستان های شخصی ارائه می دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۸.

عنوان کتاب:PANIC DISORDER RELIEF

نویسنده:Dr. Samantha Lee

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۵-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۸

خوانندگان این کتاب از طریق ترکیبی از دارو، درمان و تکنیک های خودیاری، یاد خواهند گرفت که چگونه اضطراب خود را مدیریت کنند و از بروز حملات پانیک جلوگیری کنند. هر فصل نکات و تمرین های عملی را برای کمک به خوانندگان ارائه می دهد تا این تکنیک ها را در زندگی روزمره خود بگنجانند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷۹.

عنوان کتاب:Conquer Your Panic Attacks

نویسنده:Andrew Goldbaum

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۴-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۶۳

حملات پانیک همیشه ناشی از مسائل روانی نیست، به خصوص اگر به نظر می‌رسد در زمان‌های مختلفی رخ می‌دهد. این کتاب دلایل بیوشیمیایی بسیاری از افراد را به حملات پانیک و اینکه چگونه می‌توان از طریق رژیم غذایی و مکمل‌ها از بین برد، بحث می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۰.

عنوان کتاب:How to manage anxiety

نویسنده:Samuel Greenberg

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۰-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۵

سرعت زندگی مدرن و استرس در همه سطوح، کار بیش از حد و خستگی – همه اینها به این واقعیت کمک می کند که افراد بیشتری در دنیای مدرن از مشکلات روانی رنج می برند. این کتاب به شما کمک می کند تا با اضطراب، فوبیا، حملات پانیک، هیپوکندری، استرس پس از سانحه و اختلالات وسواس فکری- جبری مقابله کنید. پس از مطالعه کتاب، بهترین راهکارها و تکنیک های بازگرداندن حالات روحی را برای سلامتی خود و عزیزانتان فرا خواهید گرفت.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۱.

عنوان کتاب:Control Anxiety Attacks Before They Control You

نویسنده:Orange Evolution Culture

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۳۰-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۳۰

این کتاب اطلاعات زرد مانند آنچه در اینترنت یا تلویزیون می بینید، حتی کتاب های دیگر را بیان نمی کند. این کتاب بر اساس اطلاعات واقعی در مورد مطالعات به روز شده است که مستقیماً از منابع قابل اعتماد و افراد واقعی مانند شما دریافت شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۲.

عنوان کتاب:Panic Attacks

نویسنده:Sally Kayrouze

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۵

آیا تا به حال تغییر ناگهانی در خلق و خو یا تغییر کلی در احساس خود را فقط پس از شنیدن برخی اخبار، چه خوب یا بد، تجربه کرده اید؟ آیا شما قربانی حملات پانیک و اضطراب بوده اید؟ سالی کایروز، از طریق تجربه شخصی، یک درمان طبیعی با استفاده از آب لیمو، یک روش مبتکرانه انحراف توجه، همراه با تکنیک تمرین تنفسی، کشف کرده است که به بهبودی او کمک کرده است. سالی دوست دارد این را با شما به اشتراک بگذارد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۳.

عنوان کتاب:NO NEED TO PANIC

نویسنده:Jerry B. Olsen

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۳-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۹

این کتاب راهبردها و ابزارهای مبتنی بر شواهد را برای کمک به خوانندگان برای مدیریت و غلبه بر حملات پانیک ارائه می‌دهد.کتاب حاضر دارای طیف وسیعی از تکنیک‌های عملی برای مدیریت حملات پانیک، مانند تمرینات تنفسی ، استراتژی‌های شناختی-رفتاری، تغییرات سبک زندگی، و گزینه‌های دارویی است .

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۴.

عنوان کتاب:Saved from Anxiety and Panic Attacks

نویسنده:Flawless Dave

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۱

این کتاب از درک انواع مختلف اختلالات اضطرابی و علائم آن گرفته تا یادگیری نحوه تشخیص علائم هشدار دهنده حمله پانیک، مروری جامع بر اضطراب و حملات پانیک ارائه می‌دهد. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد محرک‌های رایج و عوامل خطر اضطراب و همچنین استراتژی‌های اثبات شده برای مدیریت استرس و اضطراب در زندگی روزمره را ارائه می‌دهد .

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۵.

عنوان کتاب:CONQUERING POSTPARTUM DEPRESSION

نویسنده:POOJA CHOUPRA

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۴-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۳

مادر شدن یکی از دگرگون کننده ترین تجربیاتی است که یک زن می تواند تجربه کند. مادر شدن همراه با شادی بسیار است آما چالش های خاص خود را نیز به همراه دارد . برای بسیاری از زنان، دوره پس از زایمان دشوار است، زیرا آنها با تغییرات فیزیکی، عاطفی و روانی دست و پنجه نرم می کنند که می تواند طاقت فرسا باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۶.

عنوان کتاب:Dealing with Postpartum Depression

نویسنده:

ناشر:Pearl Palmer

زمان انتشار:۲۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۵

این کتاب طیف وسیعی از موضوعات، از جمله علائم افسردگی پس از زایمان، انواع مختلف درمان‌های موجود، و استراتژی‌هایی برای مدیریت استرس و اضطراب را پوشش می‌دهد. همچنین شامل داستان‌های شخصی از زنانی است که افسردگی پس از زایمان را تجربه کرده‌اند، و همچنین نکاتی برای همسران و عزیزانی که می‌خواهند آنها را  حمایت کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۷.

عنوان کتاب:Social Anxiety, Social Phobia and Shyness Guidebook

نویسنده:Robert Barnes

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۲۴

کتاب راهنمای اضطراب اجتماعی، فوبیای اجتماعی و کمرویی، کتابی مؤثر، عملی، مبتنی بر علم و خودیاری با راهنمای عملی گام به گام روشن است که به شما کمک می‌کند بر ترس خود از موقعیت اجتماعی غلبه کنید و از شر اضطراب اجتماعی خلاص شوید. ممکن است برای مدت کوتاهی یا سال‌های زیادی با فوبیای اجتماعی و خجالت شدید سر و کار داشته باشید، این کتاب طیف متنوعی از اطلاعات را پوشش می‌دهد تا به شما در غلبه بر ترس‌هایتان کمک کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۸.

عنوان کتاب:DEALING WITH SOCIAL ANXIETY DISORDER/SOCIAL PHOBIA

نویسنده:Mary J. Michel

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۰-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۷

این کتاب از طیف وسیعی از استراتژی‌ها، تمرکز حواس، استفاده می‌کند تا همه چیزهایی را که باید درباره اضطراب اجتماعی بدانید، به شما آموزش ‌دهد و در عین حال به شما در به کارگیری این مهارت‌ها کمک ‌کند. با کمک دیالوگ‌های تمرینی، تمرین‌های قرار گرفتن در موقعیت، مدیتیشن و تکنیک‌های دیگر، ممکن است یاد بگیرید که بدن و ذهن و همچنین منتقد درونی خود را آرام کنید و باورهای منفی خود را بازسازی کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸۹.

عنوان کتاب:The Cognitive Behavioral Therapy for PTSD

نویسنده:Alvin B. Cox

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۵-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۲۴

این کتاب به چالش‌های منحصربه‌فردی می‌پردازد که جمعیت‌های خاص با آن‌ها مواجه هستند، مانند کودکان، جانبازان، اولین واکنش‌دهنده‌ها و بازماندگان تجاوز جنسی یا خشونت خانگی. درمان شناختی رفتاری برای PTSD با نکات عملی، داستان‌های واقعی و توصیه‌های متخصصان، راهنمای ضروری برای هر کسی است که به دنبال غلبه بر PTSD و داشتن زندگی شادتر و سالم‌تر است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۰.

عنوان کتاب:The Cognitive Behavioral Therapy for ADHD

نویسنده:Alvin B. Cox

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۰-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۲۴

این راهنمای جامع یک رویکرد گام به گام برای مدیریت علائم ADHD از طریق رفتار درمانی شناختی (CBT) ارائه می‌دهد. با مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد که چگونه CBT می‌تواند به شما در یافتن آرامش درونی، بهبود کیفیت زندگی و افزایش شادی کمک کند. با تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاصی که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان طراحی شده‌اند، این راهنما همه چیز را از درک اصول CBT گرفته تا یافتن یک درمانگر واجد شرایط و حفظ پیشرفت پس از درمان را پوشش می‌دهد. همچنین در مورد درمان‌های تکمیلی مانند مدیتیشن ذهن آگاهی، یوگا و ورزش و نحوه ادغام آنها با CBT برای حداکثر فایده چیزهایی خواهید آموخت.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۱.

عنوان کتاب:PARENTING ADHD KIDS REIMAGINED

نویسنده:N. B. SHAW

ناشر:EberShaw Publishing Group LLC.

زمان انتشار:۲۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۴۴

تربیت کودک مبتلا به ADHD می تواند چالش برانگیز و همراه با احساس درماندگی باشد. والدین دائماً در تلاش هستند تا بهترین برنامه های درمانی را بیابند و از کجا می توانند این کمک را برای فرزندشان که با اثرات ADHD دست و پنجه نرم می کند، بیابند. والدین همچنین در تلاشند تا بفهمند که چگونه باید پاسخ دهند و محیطی ایجاد کنند که به فرزندشان کمک کند تا حد امکان در مسیر زندگی خود موفق باشد. فرزندپروری ADHD Kids Reimagined شما را در برخورد با این اختلال از طریق کاوش در دنیای OYK سایر والدینی که فرزندان خود را بزرگ می کنند و فرموله کردن پاسخ های مثبت به چالش هایی که شما به عنوان والدین روزانه با آن روبرو هستید، راهنمایی می کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۲.

عنوان کتاب:Stop Overthinking Your Life

نویسنده:‎ UnwindMind Publishing

ناشر:‎ UnwindMind Publishing

زمان انتشار:۱۲-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۰۱

غلبه بر تفکر بیش از حد لازم نیست دشوار نیست. حتی اگر راه‌حل‌های دیگری مانند مثبت‌اندیشی، یادداشت‌های روزانه، یا تأییدیه‌ها را امتحان کرده باشید که جواب نداده‌اند، می‌توانید از تله‌های ذهنی خود رها شوید و زندگی رضایت‌بخشی داشته باشید. مطالعات روان‌شناسی و علوم اعصاب نشان داده‌اند که بیش از حد فکر کردن یک عادت آموخته‌شده است. که با طرز فکر و ابزار مناسب می‌توان آن‌ها را فراگرفت. در « از فکر کردن به زندگی خود دست بردارید»برنامه گام به گامی برای رها کردن افکار منفی و پرورش شفقت به خود خواهید دید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۳.

عنوان کتاب:Cognitive Behavioral Therapy

نویسنده:Usama Zaheen

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۶-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۰

آیا با اضطراب، افسردگی یا سایر مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می‌کنید؟ آیا می‌خواهید تکنیک‌های موثری برای مدیریت افکار و احساسات خود بیاموزید؟ «درمان شناختی رفتاری: تکنیک‌های CBT برای بهزیستی ذهنی»راهنمای جامعی است که شما به آن نیاز دارید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۴.

عنوان کتاب:Cognitive behavioral therapy

نویسنده:Caroline Parker

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۶-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۷

درمان شناختی رفتاری (CBT) نوعی روان درمانی است که بر تغییر افکار و رفتارهای ناکارآمد که می تواند به مشکلات عاطفی یا روانی کمک کند، تمرکز دارد. این رویکرد درمانی بر این اصل استوار است که افکار، احساسات و رفتارها همگی به هم مرتبط هستند و تغییر در یکی از این زمینه ها می تواند منجر به تغییرات مثبت در سایر زمینه ها شود. CBT اغلب برای درمان طیف گسترده ای از اختلالات روانی مانند اضطراب، افسردگی، فوبیا، اختلالات خوردن، اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD)، اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)، اختلالات شخصیتی و مشکلات مدیریت استرس استفاده می شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۵.

عنوان کتاب:MANAGING STRESS AND ANXIETY WITH COGNITIVE BEHAVIORAL THERAPY

نویسنده:Linsley Ashley

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۷۱

«مدیریت اضطراب و افسردگی با درمان شناختی رفتاری» راهنمای جامعی برای درک و مدیریت موثر علائم اضطراب و افسردگی از طریق استفاده از CBT است. این کتاب انواع مختلف اضطراب و افسردگی، علائم رایج و اینکه چگونه CBT می تواند به افراد کمک کند تا الگوهای افکار منفی را شناسایی و به چالش بکشند، استراتژی های مقابله ای را توسعه دهند و تغییرات مثبتی در سبک زندگی ایجاد کنند را بررسی می کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۶.

عنوان کتاب:Worrying Is Optional

نویسنده:Ben Eckstein MSW

ناشر:New Harbinger Publications

زمان انتشار:۱-۱۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۶۸

ما در جهانی نامطمئن زندگی می کنیم و اگر با نگرانی دست و پنجه نرم می کنید، تنها نیستید. همچنین باید بدانید که هیچ ایرادی برای نگرانی وجود ندارد. نگرانی برای همه ما اتفاق می افتد – و حتی گاهی اوقات می تواند مفید باشد. اما نگرانی بیش از حد – نوعی که ما را شب‌ها بیدار نگه می‌دارد، در طول روز در تفکر ما اختلال ایجاد می‌کند و توانایی تصمیم‌گیری ما را ربوده است – یک مشکل بسیار بزرگ است. خبر خوب این است که در حالی که نگرانی اجتناب ناپذیر است، نگرانی کاملا اختیاری است. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از عادات فکری غیر مفیدی که شما را در حلقه نشخوار فکری و اضطراب گیر می کند رها شوید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۷.

عنوان کتاب:The Resilient Teen

نویسنده:Marcus Hall

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۱۷-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۶

آیا شما یا یکی از عزیزانتان با افسردگی نوجوانی دست و پنجه نرم می کنید؟ در «نوجوان تاب‌آور» راهنمای خودیاری جامعی را خواهید دید که از درمان شناختی-رفتاری، تمرین‌های ذهن‌آگاهی و تکنیک‌های روان‌شناسی مثبت استفاده می‌کند تا به شما کمک کند تا چالش‌های ناشی از آن را مدیریت کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۸.

عنوان کتاب:Treatment For Youth With Sexual Behavior Problems

نویسنده:Shanti Duncan

ناشر:Laughing Rock

زمان انتشار:۱۶-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۱

این کتاب یک راهنمای عملی برای کمک به متخصصان درگیر در درمان و مدیریت نوجوانان با مشکلات رفتاری جنسی است تا برنامه‌های درمانی با کیفیت را بشناسند و ایجاد کنند تا اطمینان حاصل شود که جوانان درمان مؤثری دریافت می‌کنند تا بتوانند به زندگی سالم، شاد و کم خطر ادامه دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹۹.

عنوان کتاب:DBT Workbook for Teen Girls

نویسنده:Jessie J. Rowell

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۱۵-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۲

هدف این کتاب آموزش تکنیک های مختلف کاهش استرس به نوجوانان است، مانند اینکه چگونه ذهن خود را آرام کنند، احساسات خود را کنترل کنند، یا راه های کارآمدی برای برقراری ارتباط بین نظرات و احساسات خود بیابند. دختران نوجوان پس از کار بر روی این کتاب کار DBT احساس آمادگی بهتری برای رویارویی با الزامات مدرسه، زندگی خانوادگی و دوستی خواهند داشت.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰۰.

عنوان کتاب:The DBT Workbook for Teens

نویسنده:Richard Bass

ناشر:‎ RBG Publishing

زمان انتشار:۳-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۹۳

نوجوانان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا تحولات دوران نوجوانی را مدیریت کنند، اما نه به حمایتی که مادر و پدر دائماً ور دلشان باشند!آن‌ها در جست‌وجوی منابع مفیدی هستند که بتوانند به تنهایی از پس خودشان بر بیایند، و بتوانند مهارت‌های روان‌شناختی مناسبی را برای مقابله با استرس‌های زندگی روزمره به دست بیاورند.کتاب حاضر یکی از این منابع مفید است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.