معرفی کتاب در رشته دامپزشکی ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Infectious and Parasitic Diseases of Animals in Developing Countries

نویسنده:Selwyn Arlington Headley

ناشر:‎ Nova Science Publishers

زمان انتشار:۱۶-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۳۳۳

این کتاب فهرستی از بیماری‌های مهم حیوانی را که در کشورهای در حال توسعه رخ می‌دهد، ارائه می‌کند و عمدتاً توسط دانشمندان با تجربه از چندین کشور در حال توسعه نوشته شده است. هدف اصلی که در تهیه این کتاب مورد توجه قرار گرفته است، ارائه ادبیات با کیفیت بالا و استانداردهای بین المللی برای دانشجویان دامپزشکی، دامپزشکان شاغل و متخصصان تشخیص دامپزشکی در کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته اما نوشته شده توسط دانشمندان / اساتید این مناطق بوده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Hospice and Palliative Care for Companion Animals

نویسنده:Amir Shanan

ناشر:Wiley-Blackwell

زمان انتشار:۱۵-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۲۶

حیواناتی که دارای بیماری های محدود کننده زندگی هستند، سزاوار مراقبت های دلسوزانه، متفکرانه در پایان زندگی هستند. مراقبان و خانواده‌های آن‌ها که با از دست دادن یک همدم محبوب مواجه شده‌اند، شایسته همدلی، حمایت و آموزش هستند تا آنها را در دوره‌ای از نظر عاطفی سخت راهنمایی کند و بالاترین کیفیت زندگی را برای حیوانات همراهشان فراهم کند. در سال های اخیر، اخلاق مراقبت و خدمت به حیوانات بیمار و در حال مرگ و مراقبان آنها مورد توجه قابل توجهی قرار گرفته است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Nanobiotechnology for the Livestock Industry

نویسنده:Ravindra Pratap Singh

ناشر:Elsevier

زمان انتشار:۱۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۸۳

نانوبیوتکنولوژی برای صنعت دام: بهداشت و تغذیه حیوانات مرجع چند رشته‌ای از کاربردهای نانوبیوتکنولوژی در بخش‌های مختلف، از جمله شیوه‌های کشاورزی، مراقبت‌های بهداشتی و شیوه‌های اصلاح نژاد، تحلیل/مزایای بازار و اقتصادی، ایمنی زیستی، مقررات و موارد دیگر ارائه می‌کند. این کتاب به بررسی نقش نانوبیوتکنولوژی در حمل و نقل دام، از جمله نگهداری بهداشت و تحویل خوراک/مواد مغذی می‌پردازد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Low-Cost Veterinary Clinical Diagnostics

نویسنده:Sharon M. Dial

ناشر:‎ Wiley-Blackwell

زمان انتشار:۲۲-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۳۶۸

از لحاظ تاریخی، به پزشکان آموزش داده شده است که از رویکرد استاندارد طلایی در عمل پزشکی استفاده کنند. با این حال، پیشرفت‌های اخیر در مراقبت‌های پزشکی دامپزشکی و فن‌آوری‌های مرتبط، پزشکان را به این سوال واداشته است که آیا یک رویکرد مناسب برای همه واقعاً بهترین است یا خیر. بالاخره وقتی آزمایش های تشخیصی را انجام می دهیم، آیا از روی میل به کامل بودن آزمایش می کنیم تا همه پایه ها را برای صلاح بیمار پوشش دهیم؟ یا به این دلیل آزمایش می کنیم که از ما انتظار می رود؟

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Next Generation Nanochitosan

نویسنده:Dr Charles Oluwaseun Adetunji

ناشر:‎ Academic Press

زمان انتشار:۱۵-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۶۲

این کتاب اطلاعات جامع و پیشرفته ای را در مورد کاربرد نانوکیتوسان برای بهبود محصولات، به ویژه برای ارزیابی مولکول های فعال بیولوژیکی، درمان بیماری، وسیله نقلیه انتقال DNA، دارورسانی هدفمند، ژن درمانی، توسعه هوشمند و عملکرد بالای ماهی، حفظ غذاها، مهندسی بافت و بهبود طعم آبزیان و خوراک حیوانات به عنوان محرک رشد ماهی ارائه می دهد.. این کتاب به ویژه برای شیلات صنعتی که با ماهیگیری صید وحشی و پرورش آبزیان سر و کار دارند و دانشمندان و مهندسانی که در مراحل پردازش پس از صید کار می کنند مفید خواهد بود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:The Other Family Doctor

نویسنده:Dr. Karen Fine

ناشر:‎ Anchor

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۲۹۵

پزشک خانواده دیگر نگاهی دلچسب و شفابخش به شادی ها و غم های بی شمار حیوانات دوست داشتنی است. فاین با صمیمیت، شوخ طبعی و سال ها تخصص، زندگی روزمره یک دامپزشک را روشن می کند و درس های شگفت انگیزی را که بیماران چهارپایش به او آموخته اند، روشن می کند. اگر حیوان خانگی خود را یکی از اعضای خانواده می دانید، این کتاب را حتما بخوانید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Walking With Gorillas

نویسنده:Gladys Kalema-Zikusoka

ناشر:Arcade

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۴۳۳

قدم زدن با گوریل ها خواننده را به یک سفر شخصی باورنکردنی با دکتر گلدیس می برد، از روزهای ابتدایی دانشجویی او در اوگاندا، تحمل ترور پدرش در جریان یک کودتای نظامی، تا تحصیل دامپزشکی او در انگلستان تا تأسیس اولین بخش دامپزشکی برای دولت اوگاندا یکی از اولین سازمان‌ها را در جهان تأسیس کرد که مردم را قادر می‌سازد تا از طریق بهبود سلامت و رفاه هر دو با حیات وحش همزیستی کنند. رویکرد برنده جوایز او تأثیر همه‌گیری COVID-19 را بر گوریل‌های کوهستانی در معرض خطر انقراض کاهش داد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:“Venomous” Bites from “Non-Venomous” Snakes

نویسنده:Dr. Scott A. Weinstein

ناشر:‎ Elsevier

زمان انتشار:۲۲-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۷۸۸

در این کتاب ماهیت سمی فرضی برخی از مارمولک های غیر سمی مانند اژدهای کومودو یا اژدها و متحدان آنها و همچنین اثرات پزشکی نیش آنها مورد بررسی قرار گرفته است. طبقه بندی دینامیک مارهای پیشرفته به روز شده است و مبانی برخی از این تغییرات سیال مورد بحث قرار می گیرد. به همین ترتیب، اصطلاحات نیز به‌روزرسانی می‌شوند تا منعکس‌کننده بحث‌های جاری در مورد تعریف «زهر» و تقویت متعادل معیارهای غیرپزشکی مورد استفاده برای تعریف مبنای بیولوژیکی اصطلاح «سمی» باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:The Veterinary Nurse’s Practical Guide to Small Animal Anaesthesia

نویسنده:Niamh Clancy

ناشر:‎ Wiley-Blackwell

زمان انتشار:۱۳-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۳۸۵

راهنمای عملی پرستار دامپزشکی برای بیهوشی حیوانات کوچک نیاز به یک راهنمای عملی واحد برای بیهوشی دامپزشکی و عوارض بالقوه آن را برآورده می کند. این راهنما که توسط پرستاران دامپزشکی نگاشته شده است، هر مرحله را به نوبه خود تجزیه و تحلیل می کند و با بحث در مورد ارزیابی اولیه و قبل از درمان بیماران شروع می شود. مهمتر از همه، عملکرد طبیعی هر سیستم فیزیولوژیکی در حیوانات کوچک را قبل از بیان جزئیات مشکلات رایج ناشی از بیهوشی در این سیستم ها بررسی می کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Understanding Animal Abuse

نویسنده:Gilly Mendes Ferreira

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۳۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۲۰۰

درک آزار و اذیت حیوانات و نحوه مداخله با کودکان و جوانان رویکردی مثبت، مبتنی بر شفقت و تروما را برای درک و مداخله در آزار حیوانات ارائه می دهد. این کتاب یک ترکیب بین رشته‌ای در دسترس از شواهد بین‌المللی کنونی در مورد حیوان آزاری و ابزاری برای متخصصانی که با افراد و/یا حیوانات کار می‌کنند فراهم می‌کند تا به آنها کمک کند تا در موارد حیوان آزاری درک، پیشگیری و مداخله کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Day’s Veterinary Immunology

نویسنده:Brian Catchpole

ناشر:‎ CRC Press

زمان انتشار:۳۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۴۰۴

این کتاب درسی اطلاعاتی در مورد روش‌های تست تشخیصی رایج ارائه می‌کند و شامل اهداف یادگیری در ابتدا و نکات کلیدی در پایان هر فصل، نمادهای استاندارد در نمودارها در سراسر متن برای ارائه تداوم، مثال‌های بالینی و شکل‌های آسیب‌شناسی بالینی در سراسر، و واژه‌نامه اصطلاحات است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:Urinalysis in the Dog and Cat

نویسنده:Dennis J. Chew

ناشر:‎ Wiley-Blackwell

زمان انتشار:۲۴-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۵۶۲

این کتاب با صدها عکس و تصویر پزشکی با کیفیت بالا همراه است که یافته های رایج و نادر از ادرار سگ ها و گربه ها را بررسی می کند. الگوریتم‌های متعددی راه‌های ممکن برای تشخیص و درمان اختلالات ادراری را پیشنهاد می‌کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.