معرفی کتاب در رشته مکانیک ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Mechanical Engineering Practices in Industry

نویسنده:Dhruba J Syam

ناشر:CRC Press

زمان انتشار:۲-۶-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۲۹۸

این کتاب تلاش می‌کند تا ورودی‌های دانش معطوف به عمل را ارائه کند که ممکن است به مهندسان مکانیک جوانی که آرزوی موفقیت در شرکت‌های تولید کالاهای مهندسی را دارند کمک کند. این کتاب به دنبال ارائه ترکیبی از جنبه های مهندسی و تولید/مدیریت تولید است تا مهندسان مکانیک جوان را قادر سازد تا شروعی مطمئن در محل کار داشته باشند و در نهایت به موقعیت های پیشرو در سازمان صعود کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Strategy for spray coating of highly porous and light weighting particles using spouted bed technology

نویسنده:Monika Goślińska

ناشر:Cuvillier Verlag

زمان انتشار:۲۳-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۷

در این پایان نامه یک مطالعه تجربی عمیق از پوشش اسپری آئروژل های آلی سبک وزن و مزوپور انجام شد. هدف اصلی این مطالعه طراحی یک سیستم ذرات هسته-پوسته پایدار با لایه پوششی یکنواخت بدون تغییر ساختار اولیه ذرات بود. علاوه بر این، لایه پوشش اعمال شده بسیاری از بهبودهای مفید و خواص اضافی را برای ذرات ایروژل فراهم می‌کند، مانند ثبات مکانیکی افزایش یافته یا محافظت در برابر رطوبت در طول ذخیره سازی.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Maintenance Parts Management Excellence

نویسنده:Don M. Barry

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۳۹

اکثر سازمان‌های موفق، بخش‌های نگهداری و تدارکات را به عنوان یک عامل موفقیت حیاتی برای تعالی مدیریت دارایی و پیشنهاد ارزش زنجیره تأمین بنیادی خود می‌شناسند. این کتاب به‌عنوان راهنمایی برای تمام سهامدارانی که بر موفقیت عملیات قطعات تعمیر و نگهداری و نتیجه کار شرکتشان تأثیر می‌گذارند، کار می‌کند. تعالی مدیریت قطعات تعمیر و نگهداری: آناتومی کل نگر نقش مدیریت قطعات تعمیر و نگهداری را در تعالی مدیریت دارایی تعریف می‌کند و اهمیت نقش برنامه ریز موجودی قطعات در یک سازمان را گسترش می‌دهد. در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی مدیریت قطعات تعمیر و نگهداری منحصر به فرد برای یک سازمان بحث می‌کند و بینش‌هایی را در مورد استراتژی‌های متعدد مورد نیاز برای ایجاد و حفظ خط مشی موجودی قطعات تعمیر و نگهداری ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Functional Safety of Machinery

نویسنده:Marco Tacchini

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۲۸-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۵۵

این کتاب خوانندگان را قادر می سازد استانداردهای ISO 13849-1 و IEC 62061 را درک کنند و علیرغم وجود دو استاندارد یک رویکرد عملی برای ایمنی عملکردی در طراحی ماشین آلات ارائه می دهد. این کتاب با همسویی با آخرین به‌روزرسانی‌های ISO 13849-1 و IEC 62061، هدف استانداردها و مبنای ریاضیاتی که بر اساس آن نوشته شده‌اند را توضیح می‌دهد، تفاوت‌های بین این دو استاندارد را به تفصیل توضیح می‌دهد و راه‌هایی را برای عملی کردن آنها تجویز می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Wind and Solar Energy Applications

نویسنده:Satish Kumar Peddapelli

ناشر:aylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۷۴

این کتاب پیشرفت‌های اخیر را از دیدگاه‌های نظری و کاربردی بررسی می‌کند و به مسائل عمده مرتبط با سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر می‌پردازد و هر فصل مسائل اساسی و آخرین پیشرفت‌ها را پوشش می‌دهد. این کتاب موضوعات مهمی از جمله تجهیزات انرژی خورشیدی، سیستم‌های انرژی بادی و خورشیدی، ذخیره‌سازی انرژی و کاربردهای انرژی زیستی، سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر ترکیبی و همچنین تکنیک‌های اندازه‌گیری که برای این سیستم‌ها استفاده می‌شود را پوشش می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:The Science of Electric Vehicles

نویسنده:Frank R. Spellman

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۲۹-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۳۳

علم وسایل نقلیه الکتریکی: مفاهیم و کاربردها اصول اولیه الکتریکی، فیزیک، شیمی، استفاده از عناصر خاکی کمیاب (REEs)، باتری ها، شارژ، و عملکرد کنترل کننده های موتور خودروهای الکتریکی را ارائه می دهد. علاوه بر مفاهیم کلی، این کتاب به بررسی سیاست‌ها و اقتصاد مربوط به حرکت از نیروی هیدروکربنی به وسایل نقلیه الکتریکی می‌پردازد. تاریخچه و توسعه وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین علم و مهندسی ورای آنها را پوشش می دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Laser Inter-Satellite Links Technology

نویسنده:Jianjun Zhang

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۵-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۰۵

فناوری پیوندهای بین ماهواره‌ای لیزری، منابع پیشرفته‌ای که فناوری‌های کلیدی و نظریه‌های مرتبط پیوندهای بین ماهواره‌ای را پوشش می‌دهند، فناوری پیوندهای بین ماهواره‌ای لیزری، شبکه‌های ماهواره‌ای را به عنوان یک موضوع رو به رشد در حوزه فناوری ارتباطات، معرفی، تعریف و بررسی می‌کند. باندهای فرکانسی پیوندهای بین ماهواره‌ای، بحث در مورد تعداد عناصر مداری حالت حرکت فضاپیما تحت حرکت دو جسم و رابطه تبدیل آنها، و ایجاد مدل تقاضای اساسی برای شبکه پیوند بین ماهواره‌ای، مدل توپولوژی زنجیره‌ای، و مدل پروتکل انتقال از دیگر مباحث این کتاب هستند .

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Allison Transmissions

نویسنده:Steve Garrett

ناشر:CarTech Inc.

زمان انتشار:۲۵-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۵۰

این کتابچه راهنمای آموزشی دقیق توسط استیو گرت، مهندس سرویس و مربی جنرال موتورز و عضو انجمن بازسازی‌کنندگان گیربکس اتوماتیک (ATRA) نوشته شده است. عکس های با کیفیت از روند بازسازی همراه با مشخصات گشتاور و شناسایی تمام اجزای اصلی و فرعی نمایش داده شده است. اگر به دنبال انجام پروژه بازسازی به تنهایی هستید یا فقط می خواهید بدانید آلیسون چگونه کار می کند، این کتاب برای شما مناسب است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Powertrain Systems for Net-Zero Transport

نویسنده:Institution of Institution of Mechanical Engineers (IMe

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۸۵

بخش حمل و نقل همچنان به سمت پیشرانه‌های جایگزین حرکت می‌کند، به ویژه با اعلام دولت بریتانیا مبنی بر پایان دادن به فروش خودروهای سواری بنزینی و دیزلی تا سال ۲۰۳۰ و افزایش حمایت از جایگزین‌ها. علیرغم این اعلام، احتراق داخلی همچنان نقش مهمی را در بازار خودروهای سواری از طریق استفاده از هیبریدی‌ها و سوخت‌های کم کربن پایدار و همچنین نقش کلیدی در سایر بخش‌ها مانند خودروهای سنگین و کاربردهای خارج از بزرگراه ایفا می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Evolutionary Optimization of Material Removal Processes

نویسنده:Ravi Pratap Singh

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۲۳-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۵۱

کتاب حاضر به طور جامع بر مفاهیم، ​​اجرا و کاربرد الگوریتم‌های تکاملی برای پیش‌بینی، مدل‌سازی و بهینه‌سازی فرآیندهای مختلف حذف مواد از مبدأ تا پیشرفت‌های کنونی تمرکز دارد. این کتاب بی‌نظیر تمامی ویژگی‌های مربوط به کاربرد و پیاده‌سازی الگوریتم‌های تکاملی را به منظور پیش‌بینی و بهینه‌سازی ویژگی‌های فرآیند روش‌های مختلف ماشین‌کاری و فرآیندهای وابسته به آن‌ها در بر می‌گیرد که اطلاعات جامعی را ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Reliability and Physics-Of-Healthy in Mechatronics

نویسنده:Abdelkhalak El Hami

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۱۲-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۲۳

این کتاب به سادگی، اما با جزئیات فراوان، وضعیت هنر علم قابلیت اطمینان را نشان می‌دهد، و به بررسی رشته‌ها و کاربردهای قابلیت اطمینان واضح از طریق مثال‌های عینی از صنایع آنها و زندگی واقعی، بر اساس تجربیات صنعتی می‌پردازد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که قابلیت اطمینان تنها یک موضوع آماری نیست، بلکه یک موضوع علمی چند رشته‌ای است که شامل مواد، آزمایش‌ها، شبیه‌سازی‌ها، ابزارهای کیفی، ساخت، الکترونیک، مکاترونیک، مهندسی محیط‌زیست و داده‌های بزرگ و غیره است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:Thermal Energy Management in Vehicles

نویسنده:Gérard Olivier

ناشر:‎ Wiley

زمان انتشار:۴-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۳۳۸

در مدیریت انرژی حرارتی در وسایل نقلیه، تیمی از محققان برجسته گزارشی قوی و معتبر از سیستم‌ها و اجزای مدیریت انرژی حرارتی در وسایل نقلیه ارائه می‌دهند. این کتاب با پوشش سه حوزه اصلی – مدیریت حرارتی موتورهای احتراق داخلی، تهویه مطبوع سیار، و مدیریت حرارتی وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی و وسایل نقلیه الکتریکی – مدل‌های شبیه‌سازی را برای بسیاری از اجزا و سیستم‌های معرفی‌شده در کتاب مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.