معرفی کتاب در رشته داروسازی ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Traditional Medicine for Neuronal Health

نویسنده:Surya Singh

ناشر:‎ Bentham Science Publishers

زمان انتشار:۱۵-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۴۸۶

پیشرفت‌ها در درمان بیماری‌های نورودژنراتیو (NDs) نامی هستند. درمان های موجود در حال حاضر صرفاً درمان های علامتی هستند که نمی توانند از پیشرفت بیماری جلوگیری کنند. چندین گیاه برای مدیریت بیماری های عصبی بسیار مفید هستند. احتمالات بسیار زیادی برای کشف یک خط موفق تر از درمان ND وجود دارد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Bioactive Phytochemicals from Himalayas

نویسنده:Manish Kumar

ناشر:Bentham Science Publishers

زمان انتشار:۵-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۲۶۰

فیتوکمیکال های زیست فعال از هیمالیا: رویکرد گیاه درمانی داروهای گیاهی کوه های هیمالیا را بررسی می دهد. فصل‌های این کتاب مکانیسم‌های مولکولی و ابزارها و تکنیک‌های تجربی برای تحقیق روی گیاهان در این منطقه را شرح می‌دهد. کارشناسان فیتوشیمی خوانندگان را از طریق نقش گیاهان هیمالیا در درمان بیماری های متابولیک مانند سرطان و دیابت، بیماری های کبدی، بیماری های التهابی و بیماری های عصبی راهنمایی می کنند. برخی از فصل ها به بیماری ها و چگونگی مفید بودن گیاهان مختلف از منشاء هیمالیا در این بیماری ها می پردازند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Conceptual Development of Industrial Biotechnology for Commercial Production of Vaccines and Biopharmaceuticals

نویسنده:Basanta Kumara Behera

ناشر:Elsevier Science & Technology

زمان انتشار:۹-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۱۴

توسعه مفهومی بیوتکنولوژی صنعتی برای تولید تجاری بیوداروها و واکسن‌ها بینش‌هایی را در مورد چگونگی ایجاد پایداری در تولید داروهای بیولوژیکی ارائه می‌دهد. حقایق و ارقام انباشته در این کتاب به مروجین در نظارت بر فرآیند انتقال زنجیره ارزش بیولوژیک‌های فوق العاده با کیفیت برای بازگشت بهتر سود کمک می‌کند. علاوه بر این، کتاب حاضر مرجع مفید برای دانشجویان، محققان و دانشمندان بیوتکنولوژی، علوم دارویی، علوم پزشکی و بخش تحقیق و توسعه صنایع مبتنی بر بیوتکنولوژی است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:The Dangers of Psychoactive Substances

نویسنده:Denise J. Burton

ناشر:Nova Science Publishers, Incorporated

زمان انتشار:۲۳-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۴

این کتاب شامل چهار فصل منتخب در مورد خطرات مواد روانگردان است. فصل اول کانابینوئیدهای مصنوعی و کاتینون ها را بررسی می‌کند. فصل دوم راجع به  اعتبارسنجی جامع کافئین به عنوان یک نشانگر انسانی در نمونه‌های آب است. فصل سوم یک مطالعه کروماتوگرافیک و فارماکوژنتیک مقطعی بر روی تأثیر عملکردی انواع CYP2D6 و الگوی بیان آنها است. فصل چهارم راجع به  توسعه روش بر روی بنزودیازپین قدیمی و NPS-فنازپام جدید است. کتاب با کتابشناسی به پایان می‌رسد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Shilajit

نویسنده:Wolfgang Windmann

ناشر:Inner Traditions International, Limited

زمان انتشار:۱۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۱۰

راهنمای رنگی برای کاربردهای درمانی ماده طبیعی شیلاجیت ، نحوه استفاده از شیلاجیت برای سیستم ایمنی قوی، عملکرد شناختی بهبود یافته، محافظت در برابر استرس سمی، التهاب التیام بخش، و مزایای ضد پیری را بررسی می‌کند. یک تجزیه و تحلیل علمی از بسیاری از ترکیبات محافظ سلول، آنتی اکسیدان و حیات بخش موجود در شیلاجیت  به اشکال و دوزهای مختلف آن و نحوه ترکیب آن با سایر مکمل‌های سلامتی برای افزایش فواید فوق العاده آن نگاه می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Human Error Reduction in Manufacturing

نویسنده:Jose Rodriguez-Perez

ناشر:ASQ Quality Press

زمان انتشار:۱۳-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۷۱

ما سال ها خطاها یا اشتباهات انسانی را عامل بروز حوادث ناگوار یا مشکلات می دانستیم. در صنایع تولیدی، خطای انسانی، تحت هر برچسبی (رویه‌های رعایت نشده، عدم توجه، یا صرفاً خطا)، نتیجه هر بررسی مشکل کیفیت بود. نحوه نگاه ما به جنبه انسانی مشکلات در چند دهه گذشته تکامل یافته است. اکنون خطاهای انسانی را نشانه های علل عمیق تر می بینیم. به عبارت دیگر، خطاهای انسانی پیامد است نه علت.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Pharmaceutical Biotechnology in Drug Development

نویسنده:Muhammad Sajid Hamid Akash

ناشر:Elsevier Science & Technology

زمان انتشار:۲۶-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۳۸

بیوتکنولوژی دارویی در توسعه دارو مفاهیم کلیدی و آخرین پیشرفت‌های بیوتکنولوژی به کار رفته در توسعه بیوداروها را خلاصه می‌کند. فصل‌ها مجموعه‌ای جامع از فناوری‌های بیوتکنولوژی مقدماتی و مفاهیم مدرن آن‌ها را ارائه می‌کنند و رفتار فارماکوکینتیک و فارماکودینامیک بیوداروها و تکنیک‌های اصلاح اسیدهای آمینه و اسید نوکلئیک را پوشش می‌دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Antimicrobials in Pharmaceutical and Medicinal Research

نویسنده:Arti Gupta

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۶۳

به دلیل توسعه مقاومت چند دارویی در پاتوژن های عمومی، افزایش سریع عفونت های جدید و پتانسیل استفاده از عوامل مقاوم به چند دارو در حفاظت بیولوژیکی، نیاز به مواد ضد میکروبی پیشرفته بیش از هر زمان دیگری است. اگرچه نیاز به ضد میکروبی های جدید در حال افزایش است، توسعه چنین عواملی با موانع قابل توجهی روبرو است. هزینه های تحقیق و توسعه دارویی ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیون دلار برای هر نماینده تایید شده تخمین زده می شود. مهمترین ترکیبات ضد میکروبی طبیعی مشتق شده از منابع مختلف گیاهی حاوی طیف گسترده ای از متابولیت های ثانویه است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Emerging Drug Delivery and Biomedical Engineering Technologies

نویسنده:Dimitrios Lamprou

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۳۰-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۶۹

این کتاب به جزئیات پیشرفت‌ها در کشف و تحویل دارو و نیاز فعلی به فناوری‌های نوظهور می‌پردازد. در سرتاسر متن، تکنیک‌های جدید میکرو و نانوساخت، از جمله روش‌هایی مانند فرآیندهای الکتروهیدرودینامیک، ساخت افزودنی، و میکروسیال‌ها، که پتانسیل تولید سیستم‌های دارورسانی را دارند که چند سال پیش امکان‌پذیر نبود، توصیف شده‌اند. این کتاب برای محققان سطح پایه و با تجربه در زمینه فناوری های نوظهور برای ساخت دستگاه های دارورسانی بسیار مفید است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Omics Studies of Medicinal Plants

نویسنده:Altaf Ahmad

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۳۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۲۹

داروهای گیاهی نقش اساسی در پزشکی مدرن و مراقبت های دارویی ایفا می کنند. با این حال، تنها کاربردهای محدود بیوتکنولوژی در گیاهان دارویی دیده شده است. انقلاب‌ها در رویکردهای بازده بالا بر رویکردهای omics مانند ژنومیک، رونویسی، پروتئومیکس و متابولومیک تأکید دارند. این کتاب که جلدی از مجموعه کاوش گیاهان دارویی است، تجزیه و تحلیل جامع و عمیقی از پیشرفت‌ها در رویکردهای بازده بالا برای تحقیقات گیاهان دارویی ارائه می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Forbidden Knowledge

نویسنده:Terence H. Young

ناشر:Dundurn Press

زمان انتشار:۲۱-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۷۸

ما به این باور رسیده‌ایم که اگر دارویی بی‌خطر نباشد، دولت هرگز اجازه ورود آن را به بازار نمی‌دهد و پزشکان هرگز دارویی را تجویز نمی‌کنند که اثربخشی آن ثابت نشده باشد. چه کسی این روایات را کنترل می‌کند؟ و آیا آنها همیشه بهترین منافع بیماران را در ذهن دارند؟ در یک مطالعه عمیق درباره تأثیر عظیم صنعت داروسازی بر سلامت ما، ترنس یانگ، مدافع ایمنی دارو، بررسی می‌کند که چگونه کسانی که بیشترین سود مالی را دارند، کسانی هستند که تمام قدرت را در مراقبت‌های بهداشتی در اختیار دارند – و این دانش را دریغ می‌کنند که برای ایمنی بیماران بسیار مهم است. دانش ممنوع حقیقتی را که باید در مورد داروهای تجویزی و اقداماتی که باید در مورد آن انجام دهید را آشکار می‌کند. این به شما این امکان را می‌دهد که با پزشک خود در مورد داروها به طور آشکار و واضح صحبت کنید تا از واکنش‌های جانبی جدی دارویی جلوگیری کنید.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:Twelve Essential Oils of the Bible

نویسنده:Karin Opitz-Kreher

ناشر:Inner Traditions International, Limited

زمان انتشار:۱۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۸۵

روغن‌های ضروری سلامت از زمان‌های قدیم برای اهداف درمانی استفاده می‌شده‌اند. روغن‌ها، نوزادان و پادشاهان را مسح می‌کردند و برای مراقبت از بدن و معالجه بیماران به کار می‌رفتند. کتاب مقدس به طور خاص از حداقل ۳۳ اسانس مختلف یاد می کند و بیش از هزار بار به گیاهان معطر، رزین و بخور اشاره می کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.