معرفی کتاب در رشته حسابداری ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Statutory Audits in Europe

نویسنده:Michael Kend

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱۰-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۶۳

پس از بحران مالی جهانی، فروپاشی شرکت‌ها، رسوایی‌های حسابداری و نگرانی‌ها در مورد رقابت و انتخاب حسابرس، کمیسیون اروپا (EC) تهیه گزارش‌های مختلف در مورد سیاست حسابرسی را برای حمایت از فرآیند هماهنگ‌سازی مقررات حسابرسی اروپا ترویج کرد. در نتیجه، مقررات و دستورالعمل حسابرسی اتحادیه اروپا (EU) از سال ۲۰۱۶ اجرا شد. این کتاب تصویری به موقع از بخش حسابرسی و نحوه پاسخگویی آن به چالش‌های نظارتی و تکنولوژیکی ارائه می‌دهد. کتاب حاضر تأثیر اصلاحات اتحادیه اروپا بر رویه‌های حسابرسی را با مقایسه بریتانیا و ایتالیا تحلیل می‌کند، که دو زمینه نظارتی و فرهنگی بسیار متفاوت را نشان می‌دهند، بینشی را در مورد اینکه چگونه تلاش‌ها برای استانداردسازی مقررات حسابرسی ممکن است منجر به واکنش‌های شرکت سازمانی بسیار متفاوت در اروپا شود، ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:The Lean CFO

نویسنده:Nicholas S. Katko

ناشر:Productivity Press

زمان انتشار:۳۰-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۵

این کتاب در مورد بدهی، اعتبار یا تئوری حسابداری نیست. کتاب حاضر در مورد این است که چگونه یک مدیر ارشد مالی (CFO) به یک مدیر مالی ناب تبدیل می‌شود تا سیستم حسابداری مدیریت یک شرکت را به یک سیستم حسابداری مدیریت ناب تبدیل کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Auditor Going Concern Reporting

نویسنده:Marshall A. Geiger

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۹-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸۷

گزارش حسابرس در مورد عدم قطعیت‌های مربوط به تداوم نگرانی همچنان یکی از چالش برانگیزترین مسائلی است که حسابرسان خارجی با آن مواجه هستند. صاحبان مشاغل، فعالان بازار و تنظیم‌کننده‌های حسابرسی خواهان هشدار اولیه درباره شکست قریب‌الوقوع کسب‌وکارها هستند. با این حال، شرکت‌ها معمولاً از نظرات حسابرسی که نشان‌دهنده عدم اطمینان در مورد دوام آینده آنها است، استقبال نمی‌کنند. بنابراین، تصمیم حسابرس برای صدور «نظریه تداوم فعالیت» (GCO) تصمیمی پیچیده و چند لایه است و با تنش‌های زیادی مواجه است. با توجه به چنین زمینه غنی، محققان دانشگاهی بسیاری از جنبه‌های مربوط به تصمیم حسابرس برای صدور GCO را بررسی کرده‌اند. این مونوگراف ۱۸۲ مطالعه اخیر GCO را که از آخرین بررسی مهم منتشر شده در سال ۲۰۱۳ تا پایان سال ۲۰۱۹ منتشر شده است، مرور و ترکیب می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Budgeting and Performance Management in the Public Sector

نویسنده:Sara Giovanna Mauro

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۹-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۲۱

بورس تحصیلی مدیریت بخش دولتی و حسابداری شاهد تغییرات عظیمی در چهار دهه گذشته بوده است. چندین پارادایم اصلاحی با نام‌های اختصاری مانند NPM – New Public Management، NPG – New Public Governance و PV – Public Value به خوبی شناخته شده و در سراسر جهان منتشر شده‌اند. در آغاز دهه جدید، سؤالاتی مطرح می‌شود که در آینده چه خواهد شد. این کتاب به بررسی و بررسی اجزای کلیدی NPM، NPM و PV می‌پردازد و در مورد آنچه فراتر از این کلمات اختصاری نهفته است صحبت می‌کند. کتاب حاضر مزایا و معایب هر یک از سه پارادایم مورد ادعا را با استفاده از مرور ادبیات مربوطه و همچنین مجموعه‌ای از مطالعات موردی تحلیل می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Responsible Finance and Accounting

نویسنده:Adrián Zicari

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱۷-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۵

اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، علاقه فزاینده به عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی، بحران آب و هوا، فشار ذینفعان، درس رسوایی‌های شرکتی، و همه‌گیری COVID-19 باعث تغییر گسترده در نحوه رویکرد شرکت‌ها به امور مالی و حسابداری شده است. . حسابداری و امور مالی مسئول از «خوب بودن» تا «باید بودن»، خود را به عنوان یک ستون کلیدی در دنیای بهتر آتی برای تجارت، جامعه و سیاره قرار می‌دهد. در این کتاب، محققان و دست اندرکاران برجسته در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، از مدارس و شرکای سازمانی شورای تجارت و جامعه، بینش‌های کلیدی را در مورد امور مالی سبز و گزارش‌های اجتماعی و محیطی، سهام ملی، بین المللی و شرکتی در اختیار شما قرار می‌دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:The Logistics Audit

نویسنده:Piotr Buła

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۲

پیشرفت فن‌آوری خارق‌العاده، و همچنین تجربه به‌دست‌آمده از همه‌گیری جهانی COVID-19، چشم‌انداز آینده توسعه اقتصادی جهان را وادار می‌کند که همزیستی نزدیک و تعامل شدید بین تولید و مدیریت تدارکات و زنجیره تأمین را در نظر بگیرد. این دیدگاه مستلزم آن است که عملکرد فعلی سازمان‌ها باید به طور اساسی بازسازی شود تا بتوانند نه تنها با رقابت بازار بلکه با تغییرات آشفته (نوسان، عدم اطمینان، پیچیدگی و ابهام – VUCA) که در محیط نزدیک آنها رخ می‌دهد، روبرو شوند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Cloud Auditing Best Practices

نویسنده:Shinesa Cambric

ناشر:Packt Publishing, Limited

زمان انتشار:۱۳-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۶۸

برای به حداقل رساندن خطرات امنیتی ویژگی‌های کلیدی  از بهترین شیوه‌ها و فن‌آوری‌های نوظهور برای ممیزی مؤثر محیط ابری استفاده کنید . در ممیزی بهتر و باز کردن فرصت‌های شغلی در ممیزی و انطباق ابری، از انطباق بین بازیکنان برتر ابری مطمئن شوید. ارزیابی‌های متعدد از ویژگی‌های مختلف در یک محیط ابری را بررسی کنید تا ببینید چگونه انجام می‌شود. از آنجایی که شرکت‌های بیشتری به سمت محیط‌های ابری و چند ابری حرکت می‌کنند، توانایی ارزیابی انطباق صحیح این محیط‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اما در این دامنه سریع، دریافت به روزترین اطلاعات یک چالش است – پس به کجا مراجعه کنید؟ Cloud Auditing Best Practices تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار دارد. این کتاب با توضیح مفاهیم اساسی و بررسی‌های عملی سه مؤلفه بزرگ ابر، شما را قبل از اینکه متوجه شوید با حسابرسی ابری آشنا می‌کند

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Surviving to Thriving

نویسنده:NouaChi Vang

ناشر:‎ Epic Author Publishing

زمان انتشار:۳۰-۱۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:

برنامه ریزی و مشاوره مالی بیشتر به نفع کسانی است که پول زیادی ندارند و می‌خواهند نتیجه مالی بهتری برای خود ایجاد کنند، مانند من که از فقر و از هیچ شروع کردم. من یک نقشه راه برای شما تهیه کرده‌ام که آن را دنبال کنید و از آن به عنوان راهنمای کار در جهت ساختن ثروت استفاده کنید تا به شما در ایجاد آینده مالی بهتر و قوی‌تر کمک کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:The War on Dirty Money

نویسنده:Nicholas Gilmour

ناشر:Policy Press

زمان انتشار:۲۸-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:Policy Press

سالانه میلیاردها دلار برای جلوگیری از ورود «پول‌های کثیف»به سیستم مالی که قبلاً مملو از آن است، هدر می‌رود. نویسندگان رویکرد جهانی را به چالش می‌کشند و استدلال می‌کنند که رضایت، نفع شخصی و سوء تفاهم اکنون بیهودگی‌های طولانی مدتی را ایجاد کرده است. سیاست گذاران بین المللی و دولتی با جداسازی جرم از علت اصلی آن، فرار مالیاتی، فساد، محیط زیست و جرائم سازمان یافته را سهواً تسهیل می‌کنند. تعداد انگشت شماری از مبارزان جنایتکار که وجود دارند، از منابع محروم هستند، در حالی که ارتشی از چک لیستهای انطباق از کمک واقعی جلوگیری می‌کنند. نویسندگان در این کتاب جعبه ابزاری از راه حل‌های مبتنی بر شواهد را برای کمک به خط مقدم مقابله با جرائم مالی ارائه می‌دهند

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Xero in easy steps

نویسنده:Bill Mantovani

ناشر:‎ In Easy Steps Limited

زمان انتشار:۱۰-۱۰-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۱۹۲

کتاب حاضر از تصاویر دقیق و دستورالعمل‌های آسان استفاده می‌کند و به کاربر نشان می‌دهد که چگونه به سرعت با ویژگی‌های جدید این نرم افزار حساب‌های محبوب آشنا شود. Xero در مراحل آسان از تصاویر دقیق و دستورالعمل‌های ساده استفاده می‌کند تا خواننده را در راه‌اندازی و استفاده از نرم‌افزار حسابداری Xero راهنمایی کند. این کتاب برای هر کسی که برای اولین بار از Xero استفاده می‌کند یا برای کسانی که نیاز به یادگیری جدیدترین ویژگی‌ها دارند ایده آل است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Internal Audit Leadership

نویسنده:Patricia Kaim

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۱۵-۹-۲۰۲۳

تعداد صفحات:‎ ۳۲۸

این کتاب با تاکید بر خلق ارزش و رهبری، به سازمان‌ها در سراسر جهان کمک می‌کند تا عملکردهای حسابرسی داخلی قوی‌تری ایجاد کنند و آخرین خطرات از جمله COVID-19 و پیشرفته‌ترین ابزارها را برای ارزیابی آنها برجسته کند. با افزایش تعداد و پیچیدگی خطرات محیطی و محدودتر شدن منابع سازمانی، نیاز به حداکثر کردن کارایی و اثربخشی در حسابرسی داخلی (IA) هرگز بیشتر از این نبوده است. پاتریشیا کیم، کارشناس بین‌المللی IA، از تجربه نزدیک به ۳۰ سال برای ارائه راه‌حل‌های واقعی برای طیف وسیعی از مسائل IA بهره می‌برد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:The Digital Revolution in Banking, Insurance and Capital Markets

نویسنده:Lech Gąsiorkiewicz

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۲۲-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۹۳

دگرگونی دیجیتالی امور مالی و بانکی خدمات سنتی را قادر می‌سازد تا به شیوه‌ای مؤثرتر و کارآمدتر ارائه شوند، اما در عین حال، مسائل مهمی مانند کلاس‌های دارایی جدید با رشد سریع، ارزهای جدید، داده‌ها و حریم خصوصی داده‌ها، الگوریتم‌سازی قانون را ارائه می‌دهد. و صد البته  مقررات و آخرین اما نه کم اهمیت‌ترین، مدل‌های جدید جرائم مالی. این کتاب به بررسیتکامل مالی دیجیتال از منظر تجاری به روشی جامع می‌پردازد و دانش پیشرفته‌ای را در مورد نحوه عملکرد سیستم مالی دیجیتال در سه حوزه اصلی خود یعنی بانکداری، بیمه و بازارهای سرمایه ارائه می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.