معرفی کتاب در رشته تربیت‌بدنی ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Sociology for Physical Education and Sports Coaching

نویسنده:Richard L. Light

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۴۵

این کتاب به معرفی مبانی جامعه شناسی ورزش و مسائل اجتماعی در ورزش برای دانشجویان رشته تربیت بدنی (PE) و مربیگری می‌پردازد. این کتاب پایه در دسترس و بدون اصطلاحات درک روابط بین ورزش، آموزش، و جامعه گسترده‌تر را فراهم می‌کند که مطالعات کاربردی خواننده در زمینه ورزش و مربیگری را نیز مد نظر قرار می‌دهد. این کتاب با تکیه بر تحقیقات پیشرفته، موضوعات اصلی در مطالعه ورزش و جامعه، از جمله خاستگاه ورزش، آموزش ورزشی، ورزش به عنوان تجارت، کالایی شدن، جهانی شدن، ورزش و سلامت، ورزش و رسانه، جنسیت، مهاجرت، و مردم بومی در ورزش را مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب خواندنی برای رشته‌های ورزش و جامعه، تربیت بدنی، مربیگری ورزشی، یا توسعه ورزش ارزشمند است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Clinical Nutrition in Athletic Training

نویسنده:Mark Knoblauch

ناشر:SLACK, Incorporated

زمان انتشار:۱۵-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۵

تغذیه بالینی در تمرینات ورزشی کتاب درسی تغذیه قطعی برای برنامه‌های آموزشی تمرینات ورزشی است که به مربیان ورزشی دانش پایه راجع به مفاهیم مبتنی بر بالینی خاص در زمینه تغذیه ارائه می‌کند. ویراستار دکتر مارک کنوبلاچ و همکارانش از الزامات مبتنی بر تغذیه استفاده می‌کنند که در این کتاب آمده است. از استانداردهای آموزشی کمیسیون اعتباربخشی گرفته تا  آموزش تمرینات ورزشی ۲۰۲۰ (CAATE) و همچنین از تجربیات مربیان ورزشکار و متخصصان تغذیه. این کتاب یک نمای کلی از سیستم‌های انرژی، درشت مغذی‌ها و ریز مغذی‌ها را ارائه می‌دهد که اغلب با تغذیه در هم آمیخته می‌شوند. هر فصل شامل نکات واقعی از این زمینه است که تجربه یادگیری منحصر به فرد و عملی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Sports Coaching in Europe

نویسنده:Dave Day

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۹-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۹

این کتاب به بررسی توسعه تاریخی سنت‌های مربیگری در سراسر اروپا می‌پردازد و رویکردهای ملی به مربیگری را در بافت فرهنگی و سیاسی بررسی می‌کند . مربیگری ورزشی یک عمل اجتماعی است که بر اساس بافت فرهنگی آن شکل گرفته است و در نتیجه کشورهای مختلف با سنت‌های مربیگری متفاوتی شناخته می‌شوند. این کتاب به ما برای درک تاریخچه مربیگری در سراسر اروپا کمک می‌کند و به ما امکان می‌دهد هم تاریخ ورزش و هم تاریخ فرهنگی و اجتماعی کشورهای اروپای غربی را بهتر درک کنیم. این کتاب با تکیه بر تحقیقات تاریخی پیشرفته توسط محققان بین‌المللی، مطالعات فرهنگ مربیگری در فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، سوئد، نروژ و بریتانیا گردآوری شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Professional Practice in Sport Performance Analysis

نویسنده:Andrew Butterworth

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۷-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۱۱

استفاده از تجزیه و تحلیل عملکرد به عنوان یک ابزار ارزیابی در فرآیند مربیگری در حال حاضر به شدت جا افتاده است. هدف این کتاب بررسی طیف وسیعی از موضوعات معاصر مربوط به شیوه‌های کاری فعلی و آینده پزشکان در این رشته است. تمرین حرفه‌ای در تجزیه و تحلیل عملکرد ورزشی، بینش‌های عملی متمرکزی را در مورد واقعیت کار در صنعت، از جمله شایستگی‌های فنی، نظری و شخصی مورد نیاز ارائه می‌دهد. این کتاب جدید به واقعیت‌های کار به عنوان یک تحلیلگر در فرآیند مربیگری در حال تکامل و پیچیده‌ای می‌پردازد که پزشکان برای انجام موفقیت آمیز نقش شغلی خود باید آن را طی کنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Developing Sport Coaches

نویسنده:Christine Nash

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۲-۶-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۸۹

توسعه مربیان ورزشی که برگرفته از مفهوم آموزش مربی است، روش رسمی‌تر و آموزشی انتقال اطلاعات به مربیان و مربیان آینده نگر است .توسعه مربیان ورزشی متن جدیدی است که از توسعه کل نگر بلندمدت مربیان ورزشی پشتیبانی می‌کند و همچنین به مربیان ورزشی موجود کمک می‌کند تا پیشرفت خود را درک کنند. تحقیقات در زمینه یادگیری مربی و آموزش مربی سؤالات مهمی را در مورد اثربخشی، ارتباط و ارزشی که مربیان ورزشی در رابطه با تمرین مربیان ورزشی به آموزش سنتی مربیان می‌دهند، مطرح کرده است. نارضایتی بسیاری از مربیان، در تمام مراحل تمرین مربیگری، منجر به شکل گیری توسعه مربی شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Teaching Games and Sport for Understanding

نویسنده:Shane Pill

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۳-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۳۱

این کتاب جدید متفکران پیشرو و مبتکر در زمینه آموزش و آموزش مربیگری ورزشی را گرد هم می‌آورد تا طیف وسیعی از دیدگاه‌ها را در مورد آموزش بازی‌ها و ورزش برای درک ارائه دهد. Teaching Games and Sport for Understanding برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد را در تربیت بدنی و مربیگری ورزشی، معلمان تمرینی، مربیان ورزش، مربیان و معلمان مفید است. مشارکت‌ها، با هم یا به صورت جداگانه، بینش، یادگیری و فرصت‌هایی را برای پرورش ایده‌های آموزشی و مربیگری مبتنی بر بازی فراهم می‌کنند و در جایی که ممکن است احساس سردرگمی آموزشی وجود داشته باشد، وضوح مفهومی و روش‌شناختی را ارائه می‌دهند. هر فصل مسائلی را مطرح می‌کند که می‌تواند با معلم و پزشک و محقق ورزش همخوانی داشته باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:International Sport Business Management

نویسنده:James J. Zhang

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۹-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۱۵

این کتاب تحقیقات جدید در زمینه مدیریت کسب و کار ورزشی در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد و بستری را برای تبادل بین المللی ایده‌ها، بهترین شیوه‌ها و تحقیقات علمی در اقتصاد جهانی شده ورزشی ارائه می‌دهد. این کتاب شامل کارهایی از محققان برجسته مدیریت ورزشی از سراسر جهان – از جمله آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا – به موضوعات مختلف جهانی، منطقه‌ای، ملی و اجتماعی می‌پردازد که در مدیریت موفق ورزش نقش اساسی دارند. با ترکیب مطالعات کمی و کیفی، موضوعات کلیدی مانند محیط نوظهور، مدیریت تغییرات، تحول سازمانی، کاربرد فناوری، بازاریابی و ترویج و پروتکل‌های تحقیقاتی را بررسی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Routledge Handbook of Mental Health in Elite Sport

نویسنده:Insa Nixdorf

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۲۹

سلامت روان موضوعی است که به سرعت در حال افزایش در زمینه روانشناسی ورزش است. از آنجایی که ارتباط سلامت روانی ورزشکاران از طریق تحقیقات نوظهور مشخص شده است، تقاضای زیادی برای تمرین مبتنی بر شواهد به منظور ارتقای سلامت روان ورزشکاران و جلوگیری از اختلالات روانی و همچنین سندرم‌های ناسازگار وجود دارد. با این حال، در حال حاضر هیچ نمای کلی جامعی وجود ندارد که شواهد تجربی برای ساختارهای سلامت روان را نشان کند، آخرین پیشرفت‌ها را در تحقیقات نشان دهد، یا پیامدهای علم و عمل آینده را مشخص  کند. کتاب حاضر به بررسی این موضوعات می‌پردازد .

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Reflective Practice in the Sport and Exercise Sciences

نویسنده:Brendan Cropley

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۷۸

در علوم ورزشی و (SES) و رشته‌های وابسته، تمرین بازتابی به‌عنوان یک جنبه اساسی آموزش، آموزش حرفه‌ای و توسعه، و ارائه خدمات کاربردی محسوب می‌شود. این دیدگاه منجر به ایجاد یک پایگاه شواهد خاص و نوظهور شده است که سعی دارد کارکرد و کاربرد تمرین بازتابی را به عنوان مکانیزمی برای تسهیل رشد شخصی و حرفه‌ای از طریق یادگیری تجربی، و متعاقباً توسعه دانش مورد نیاز برای پیمایش پیچیدگی‌ها، تفسیر کند. کتاب حاضر بر آن است که تمرین بازتابی در علوم ورزش و ورزش، چشم‌انداز مفهومی معاصر، دیدگاه‌های انتقادی، آموزش و ملاحظات کاربردی در تمرین بازتابی در SES و رشته‌های وابسته را بررسی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Futsal

نویسنده:Michael Skubala

ناشر:The Crowood Press

زمان انتشار:۴-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۲۴

فوتسال: مهارت‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های جلسه راهنمای جامعی برای یکی از سریع‌ترین ورزش‌های داخل سالن در حال رشد در جهان است. فوتسال که توسط سوپراستارهای فوتبال به دلیل پیشرفت مهارت‌های ارزشمندش اعتبار دارد، هم به تنهایی یک ورزش هیجان انگیز است و هم یک ابزار فنی است که بازیکنانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به اوج رسانده است. این کتاب عملی توصیه‌های تخصصی و برنامه‌های جلسه را ارائه می‌دهد و به این موضوع می‌پردازد که چگونه این تمرینات نه تنها عملکرد فوتسال را افزایش می‌دهد، بلکه به پیشرفت بازیکنان فوتبال نیز کمک می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Sport, Sponsorship and Public Health

نویسنده:Robin Ireland

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸۱

این کتاب به بررسی توسعه حمایت‌های مالی ورزشی و تأثیر آن بر سلامت عمومی جهانی می‌پردازد. این سازمان استدلال می‌کند که نهادهای حاکم بر ورزش نباید همچنان با هواداران صرفاً به عنوان مصرف‌کننده رفتار کنند و باید رویکرد اخلاقی‌تری برای حمایت از ورزش در نظر گرفت. این کتاب با تکیه بر تحقیقات انجام شده از مطالعات ورزشی، بازاریابی و سلامت عمومی، تاریخچه مختصری از تبلیغات و بازاریابی در ورزش، از جمله اهمیت دخانیات در توسعه حمایت‌های مالی ورزشی، قبل از بررسی جنبه‌های کلیدی رابطه معاصر بین ورزش و حامیان مالی ارائه می‌کند. ، از جمله رویدادهای بزرگ، فناوری‌های دیجیتال و تعامل با برند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:Social Issues in Sport Communication

نویسنده:Terry L. Rentner

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱۰-۲-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۵۴

این کتاب مجموعه از مطالعات موردی واقعی و تحریک‌آمیز در مورد مسائل اجتماعی در ورزش، با ترکیب نظریه با کاربرد عملی، این فرصت را برای دانش‌آموزان فراهم می‌آورد تا مشکلات اخلاقی و حرفه‌ای را که انواع متخصصان ورزش و ارتباطات با آن مواجه هستند، مطرح کنند. مطالعات موردی به بررسی موفقیت‌ها و شکست‌های ارتباطی در فرهنگ شرکتی ورزش می‌پردازد که با موضوعات اجتماعی از جمله نژاد، جنسیت، مذهب، رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های جمعی، بهداشت عمومی و مسائل LGBTQ+ تلاقی می‌کند. موضوعات شامل همه گیری COVID-19، جنبش زندگی سیاه پوستان مهم است، رسوایی‌های سوء استفاده جنسی، خشونت خانگی، تملک فرهنگی و سلامت روان است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۳.

عنوان کتاب:Restoring Trust in Sport

نویسنده:Catherine Ordway

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۹-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۷۱

در این کتاب مجموعه‌ای از مطالعات موردی فساد ورزشی متمرکز بر راه‌حل، محققان پیشرو در نظر دارند که چگونه اعتماد را هم در سازمان‌های ورزشی و هم در جامعه ورزشی گسترده‌تر ایجاد کنند. این کتاب با الهام از ایده «ترمیم اخلاقی» موارد فساد قابل توجه و اقدامات انجام شده برای کاهش آسیب بیشتر یا خطر عود را بررسی می‌کند. این کتاب دارای دامنه بین المللی است، از جمله مطالب مطالعه موردی از اروپا، آسیا، آفریقا، استرالیا و نیوزیلند، و موضوعات مهم معاصر از جمله افشاگری، رشوه، تبانی بازی، قمار، مناقصه برای رویدادهای مهم و حکمرانی خوب را پوشش می‌دهد. علاوه بر این  از دست دادن اعتماد در سطح ملی و بین المللی را بررسی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۴.

عنوان کتاب:Redefining Sports Media

نویسنده:Jason Kido Lopez

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۳۹

در این کتاب می‌خوانیم  که بررسی رسانه‌های ورزشی در مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای بیش از یک موضوع مشترک سازماندهی شده است: ورزش‌های واسطه‌ای. آنچه به عنوان “رسانه‌های ورزشی” در مجلات، کتاب‌ها و کنفرانس‌ها به حساب می‌آید بسیار متنوع است. آن‌ها می‌توانند بیان ورزشکاران در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات کفش، جنسیت در تفسیر ورزشی، فعالان تغییر نام بومی و ورزش‌های فانتزی را پوشش دهند. علاوه بر میانجیگری و در برخی موارد، ارتباط ضعیفی با رویدادها و لیگ‌های ورزشی، به سختی می‌توان دید که همه آن‌ها چه چیزی را به اشتراک می‌گذارند که می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای یک رشته تحصیلی واحد عمل کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.