آسان کارت

آسان کارت ارائه دهنده ی مستر کارت و ویزا کارت بین المللی

در جامعه امروز و با رونق کسب و کارهای اینترنتی اکثر شرکت های داخل کشور نیز نیاز به ارتباط به دنیای بین الملل و جامعه جهانی دارند. این ارتباط بین المللی می‌تواند در همه‌ی حوزه‌ها جریان داشته باشد. به عنوان مثال شرکت‌های تجاری برای ادامه روند کاری خود نیاز به مواد اولیه خارجی دارند، یا یه فروشگاه آنلاین نیاز به تبلیغات، انتشار اپلیکیشن اندروید و ios و در نهایت فراهم کردن محصولات باکیفیت خارجی در فروشگاه خود دارد.

تبلیغات در گوگل برای افزایش رتبه ی بین المللی وبسایت:

گوگل یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها برای تبلیغات و برندسازی است. بسیاری از کسب و کارها توانسته اند با استفاده از گوگل مخاطبان زیادی جذب کنند.کسب و کار شما هم می تواند جزء این گروه باشد. برخلاف پلتفرم های تبلیغات سنتی مانند تلویزیون و رادیو ، تبلیغات آنلاین قابل اندازه گیری است. در بین تبلیغات آنلاین نیز با توجه به ابزارهایی که گوگل در سیستم ادوردز در اختیار کاربران قرار داده است قابلیت سنجش آسان تری وجود دارد . شما به راحتی می توانید موفقیت یا عدم موفقیت کمپین تبلیغاتی خود را پیش بینی کنید و در صورت موفقیت با شارژ اکانت گوگل ادوردز خود و تخصیص بودجه ی بیشتر تبلیغات خود را ادامه دهید.

انتشار اپلیکشن در گوگل پلی و اپ استور برای برند شدن در فضای بین الملل:

امروزه با ورود تکنولوژی به زندگی روزانه افراد، روز به روز به استفاده از تلفن های هوشمند افزوده می شود. بخش عمده کاربری از گوشی های موبایل، شامل استفاده از اپلیکیشن های موبایلی می باشد. در این شلوغی و بازار گرم موبایل ها، دستگاه هایی با سیستم عامل iOS و اندروید بیشتر از بقیه ی سیستم عامل های موبایلی فراگیر شده اند. برای استفاده از اپلیکیشن ها، مارکت های آنلاینی مثل گوگل پلی GooglePlay و اپ استور اپل AppStore بوجود آمده اند که مرجع اصلی ارائه‌ی اپلیکیشن ها می باشند. در گوشی های اندرویدی گوگل پلی استور مرجع اصلی است و برای اپلیکیشنهای iOS نیز می توان به App Store اشاره داشت. در اپ استور اپلیکیشنهای شرکت اپل به کاربران دستگاه های iOS ارائه می شود.

برای دانستن این مطلب باید با مفهوم Develop و Developer آشنا شویم. دِوِلوپر شخصی است که روی یک موضوع تمرکز می کند و سپس با استفاده از دانش خود آن موضوع را گسترش می دهد. دِوِلوپر با ایجاد اپلیکیشن های جدید به توسعه بازارهای دیجیتالی کمک می کنند. در واقع مارکت های موجود همه به تعدادی دولوپر نیاز دارند تا بتوانند مارکت خود را گسترش دهند و به نوعی پر قدرت و با تعداد بی شمار اپلیکیشن کار خود را به معرض دید تعداد بیشمارتری از مردم قرار دهند.

شما پس از کسب دانش دولوپری نیاز به این دارید که محصول خود را برای شرکت خود روی پلتفرمهای مشخص شده یعنی GooglePlay و AppStore منتشر نمایید.برای انتشار این کار پس از ایجاد حسابتان در سایتهای گوگل و اپل، شما نیازمند یک مسترکارت برای پرداخت هزینه ی تبدیل اکانتتان به اکانت دولوپر خواهید بود که در این راستا می توانید از مسترکارت های آسان کارت استفاده نمایید.

خرید از وب‌سایت‌های خارجی و استفاده از کالاهای ارجینال بین المللی:

با پیشرفت علم و توسعه ی محصولات در تمامی زمینه ها ، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بسیاری در تمامی نقاط دنیا شروع به فعالیت کرده اند. خرید از این فروشگاه های اینتترنتی از چند نظر نسبت به خرید حضوری اولویت دارند که مهمترین آن در دسترس نبودن بعضی اجناس در بعضی کشور های خاص (مثلا ایران) می باشد. در خصوص خرید از این سایت ها شما می توانید با مطالعه ی مقالات زیر که آسان کارت به منظور صرفه جویی در وقت به صورت خلاصه و جامع برای شما ارائه کرده است استفاده کرده و نیازهای خود در این زمینه را مرتفع سازید.

پرداخت روی وبسایت های فروشگاهی خارجی مثل پرداخت روی آمازون Amazon ، پرداخت روی اتسیEtsy، پرداخت روی ای بی eBay ، پرداخت روی بنگ گود Banggood ، پرداخت روی گیربست GearBest و فروشگاه های اینترنتی دیگر و همچنین وبسایت هایی که ارائه خدمات اینترنتی دارند مانند خرید از اینوتو Envato ، خرید دوره از یودمی Udemy ، خرید دوره ی آموزشی از مگوش Magoosh و پرداخت های دانشگاهی توسط آسان کارت انجام می شود.

سفرهای خارجی و ارتباط فرهنگی و اقتصادی با کشورهای خارجی:

در دنیای پیشرفته ی امروز سفر امری است اجتناب ناپذیر. سفر ها از لحاظ دسته بندی جغرافیایی می توانند درون مرزی و یا برون مرزی باشند و از نظر کارایی می توانند تفریحی ، شغلی و یا به منظور اقامت طولانی مدت انجام شوند. در سفرهای خارجی ابتدا برای دریافت روادید و ویزا نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت که با دریافت مسترکارت از آسان کارت می توانید مشکل خود را حل نمایید. در ادامه ی سفر خود نیز برای رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و رزرو قطارهای بین شهری و … پرداخت ارزی انجام میدهید که می توانید از مسترکارت مسافرتی که صرفا جهت راحتی و سهولت سفرهای خارجی در اختیارتان قرار گرفته استفاده نمایید.

آسان کارت ، به ارائه روش های پرداخت بین المللی ویزا کارت و مستر کارت در ایران مشغول است. برای انجام پرداخت های آنلاین بین المللی از طریق کارتهای ارزی، شما می توانید از طریق کارت ارزی و آموزشی که از طریق آسان کارت آنرا دریافت می کنید، همانند تمام مردم دنیا، پرداخت بین المللی را خودتان و با کارت خودتان انجام دهید.در صورت نداشتن دانش یا اطمینان کامل برای اینکه خودتان پرداختتان را انجام دهید، تیم پرداخت آسان کارت میتواند این کار را برای شما انجام دهد.

 

آسان کارت

شماره تلفن : ۵۴۰۶۵-۰۹۱۲

آدرس ایمیل :Support@asanCard.com

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.