معرفی کتاب در رشته پزشکی ۲۰۲۳

۱.

عنوان کتاب:Deep Learning for Healthcare Decision Making

نویسنده:Vishal Jain

ناشر:River Publishers

زمان انتشار:۱-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۱۱

امروزه مراقبت های بهداشتی به دلیل عدم قابلیت همکاری ناشی از سیستم های مراقبت بهداشتی قفل شده توسط فروشنده، عدم اعتماد بین دارندگان داده ها، و نگرانی های امنیتی/حریم خصوصی در مورد داده ها، از داده های مخفی و تکه تکه شده، ارتباطات بالینی تاخیری و ابزارهای گردش کار متفاوت رنج می برد. اشتراک گذاری صنعت اطلاعات سلامت برای جهش های بزرگ از نظر رشد و پیشرفت آماده است. این کتاب تلاشی است برای آشکار کردن پتانسیل پنهان حجم عظیم اطلاعات و فناوری سلامت. در سراسر این کتاب، ما سعی می‌کنیم دیدگاه‌ها، دستورالعمل‌ها و چارچوب‌های قانع‌کننده متعددی را ترکیب کنیم تا گزینه‌های خدمات مراقبت بهداشتی شخصی‌سازی شده را از طریق کاربرد موفقیت‌آمیز چارچوب‌های یادگیری عمیق فعال کنیم.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Coronaviruses

نویسنده:Jean-Marc Sabatier

ناشر:Bentham Science Publishers

زمان انتشار:۵-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۵۷

در سومین سال از همه‌گیری SARS-CoV-2 که مسئول COVD-19 و بیماری‌های مرتبط در سراسر جهان است، مطالعات و بررسی‌های علمی متمرکز بر این ویروس و انواع آن هنوز حیاتی است. جلد سوم مجموعه Coronaviruses برخی از داده‌های ضروری در مورد منشاء، آسیب شناسی و داروهای شیمی درمانی برای درمان عفونت‌های کروناویروس را گرد هم می‌آورد. مقالات توسط محققان باتجربه با هدف به‌روزرسانی محققان و پزشکان پزشکی که با بیماران COVID-19 سروکار دارند، نوشته شده‌اند. این هفت فصل طیفی از موضوعات مختلف را پوشش می‌دهد: (۱) کروناویروس‌های خفاش در جهان، (۲) چالش‌های بیمارستانی در طول همه‌گیری COVID-19، (۳) تظاهرات پیش‌التهابی و ترومبوتیک و گزینه‌های درمانی کووید-۱۹، (۴) علائم پوستی شایع و نادر ثبت شده در بیماران COVID-19، (۵) نشانگرهای زیستی در گردش اختلالات قلبی ریوی در COVID-19، و (۶) جنبه‌های آسیب شناسی و پاتوژنز عفونت کروناویروس.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:The People’s Hospital

نویسنده:Ricardo Nuila

ناشر:Scribner

زمان انتشار:۱۴-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۴۰

بیماران بدون بیمه درمانی، زمانی که بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و پزشکان از روند درمان سر باز می‌زنند، کجا می‌روند؟ در The People’s Hospital، اولین کار خیره‌کننده پزشک ریکاردو نویلا، زندگی پنج بیمار هوستونی بدون بیمه را دنبال می‌کنیم، زیرا مبارزه آنها برای بقا آنها را به بیمارستانی می‌برد که در آن بیمه بعد از مراقبت واقعی و در رتبه دوم قرار دارد. از آنجایی که خوانندگان پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های بسیار در داستان هر بیمار را دنبال می‌کنند، نمی‌توان انکار کرد که سیستم درمانی ما ناقص است – و مدل ابداعی بن تاوب، که درمان در آن مقدم بر پول است، می‌تواند به روشن کردن مسیر رو به جلو کمک کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Neuropathic Pain

نویسنده:Nadine Attal

ناشر:Oxford University Press, Incorporated

زمان انتشار:۱۰-۳-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۸۹

درد نوروپاتیک یکی از شایع‌ترین، ناتوان‌کننده‌ترین، پرهزینه‌ترین و دشوارترین دسته از شرایط درد مزمن است که با ضایعه یا بیماری سیستم عصبی حسی تنی مشخص می‌شود. درد نوروپاتیک، بخشی از آنچه اکنون انجام دهم؟ مجموعه Pain Medicine در یک جلد ۴۵ مورد را گرد هم آورده است که به طور ماهرانه به بررسی تشخیص، ارزیابی، مدیریت و درمان انواع دردهای نوروپاتیک از جمله موارد کمتر رایج و پیچیده می‌پردازد. درمان درد نوروپاتیک نیاز به ارزیابی و مدیریت ماهرانه دارد. درد نوروپاتیک مجموعه‌ای جذاب از موارد تفکر برانگیز را ارائه می‌دهد که پزشکان می‌توانند در هنگام مواجهه با موقعیت‌های چالش برانگیز از آنها استفاده کنند. این کتاب یک ابزار خودارزیابی است که توانایی خواننده را برای پاسخ دادن به این سؤال می‌سنجید که «حالا چه کار کنم؟».

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Understanding the Role of the Immune System in Improving Tissue Regeneration

نویسنده:Engineering, and Medicine National Academies of Sciences

ناشر:Sarah H. Beachy

زمان انتشار:۲۱-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۸۹

این کتاب با عنوان «درک نقش سیستم ایمنی در بهبود بازسازی بافت» به بررسی نقش سیستم ایمنی در موفقیت یا عدم موفقیت درمان‌های پزشکی ترمیمی می‌پردازد. شرکت‌کنندگان استراتژی‌های بالقوه‌ای را برای «آماده‌سازی» مؤثر سیستم ایمنی بیماران برای پذیرش درمان‌های ترمیمی و افزایش احتمال نتایج بالینی موفق در نظر گرفته‌اند و همچنین خطرات مرتبط با تعدیل سیستم ایمنی را مورد بحث قرار می‌دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Ankylosing Spondylitis and Axial Spondyloarthritis

نویسنده:Muhammad Asim Khan

ناشر:Oxford University Press, Incorporated

زمان انتشار:۵-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۲۲۵

اسپوندیلیت آنکیلوزان (AS)، که در حال حاضر تحت عنوان اسپوندیل آرتریت محوری (axSpA) دسته بندی می‌شود، یک شکل مزمن از آرتریت است که باعث کمردرد التهابی می‌شود و به تدریج می‌تواند منجر به اختلال در تحرک ستون فقرات شود. همچنین می‌تواند باعث التهاب چشم (یووئیت)، آرتریت مفاصل اندام، التهاب در محل اتصالات استخوانی تاندون‌ها و رباط‌ها (انتزیت)، و پسوریازیس مرتبط و بیماری التهابی روده شود. هنوز هیچ درمانی برای این بیماری پیدا نشده است. با این حال، تشخیص زودهنگام و مدیریت صحیح پزشکی و سبک زندگی در کاهش خطر بدشکلی و ناتوانی بسیار مهم است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Healing Hearts and Minds

نویسنده:Tracy Livecchi

ناشر:Oxford University Press, Incorporated

زمان انتشار:۱۳-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۰۵

کتاب حاضر مملو از اطلاعات مبتنی بر شواهد و درک آسان در مورد CHD، راهبردهایی را برای یادگیری پیشرفت علیرغم زندگی با این بیماری ارائه می‌دهد، اما مهمتر از همه، امید و ارتباط را ارائه می‌دهد. بیماری مادرزادی قلب (CHD) شایع‌ترین ناهنجاری تولد تشخیص داده شده در ایالات متحده است. با این حال، با پیشرفت‌های بزرگ در جراحی و پزشکی، میزان بقا از دهه ۱۹۴۰ تا ۷۵ درصد بهبود یافته است. البته تنها چند دهه پیش این نقص مادرزادی حکم مرگ تلقی می‌شد، اما مانند هر بیماری مزمن دیگری، زنده ماندن به معنای درمان آن نیست. با مراقبت‌های پزشکی بهتر، نوزادانی که امروزه با CHD متولد می‌شوند، شانس خوبی برای زنده ماندن دارند، اما در طول زندگی خود می‌توانند با جراحی، درمان‌های تهاجمی، نظارت مادام العمر، معاینات پزشکی مکرر و محدودیت‌های قابل توجه در فعالیت بدنی، علاوه بر ضعف مواجه شوند. آگاهی عمومی که می‌تواند بر شمول و درک اجتماعی تأثیر بگذارد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Refashioning Race

نویسنده:Alka Vaid Menon

ناشر:University of California Press

زمان انتشار:۱۸-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۰۵

زمانی جراحی زیبایی با رویکردی یکسان همراه بود که بیماران را برای مطابقت با یک استاندارد زیبایی تغییر می‌داد. از آنجایی که این جراحی در سراسر جهان در دسترس تر شده است، تغییر روند زیبایی منجر به گسترش استانداردهای زیبایی برای اعضای گروه‌های نژادی مختلف شده است. Alka V. Menon وارد دنیای جراحان زیبایی می‌شود و از یک مرکز همایش‌های گسترده در کیوتو به کلینیک‌های لوکس در کشورهای چندفرهنگی ایالات متحده و مالزی سفر می‌کند. او نشان می‌دهد که چگونه جراحان دانش را با استفاده از مقوله‌های نژادی تولید و به کار می‌برند و چگونه این فرآیند تحت تأثیر مبادلات بالینی و اقتصادی فراملی قرار می‌گیرد. جراحان نه تنها اندازه گیری و سازماندهی می‌کنند، بلکه تفاوت‌های نژادی را در زمینه جهانی شده پزشکی نیز شرح می‌دهند. Refashioning Race با تمرکز بر نقش جراحان زیبایی به عنوان دروازه بان و تولید کننده ظاهر دلخواه، استدلال می‌کند که جراحان زیبایی به معنای واقعی کلمه نژاد را تغییر می‌دهند – هم در بدن بیماران و هم در سطح وسیع‌تر فرهنگ.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Pediatric Cardiac Surgery

نویسنده:Carl L. Backer

ناشر:John Wiley & Sons, Incorporated

زمان انتشار:۲۵-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۱۲۳

جراحی قلب کودکان، کتاب درسی برجسته جراحی قلب کودکان را در این جلد آسان خوانا و با تصویر زیبا کاوش کنید. زمینه جراحی قلب و عروق کودکان نه تنها شامل جراحی قلب برای نوزادان و کودکان، بلکه جراحی قلب بزرگسالان برای اصلاح نقایص مادرزادی قلب است. از آنجایی که مرگ و میر نوزادان ناشی از نقص قلبی از بدو تولد وجود داشته است و بیماران مبتلا به نقایص مادرزادی قلب به طور فزاینده‌ای زندگی طولانی و سالمی دارند، چالش‌های جدیدی پدیدار می‌شوند و به این ترتیب، نیاز به معرفی این رشته نجات دهنده هرگز بیشتر از این نبوده است. برای بیش از سی سال، جراحی قلب کودکان این نیاز را با یک کتاب درسی در دسترس و جامع که توسط متخصصان در هر سطح از این رشته مورد استفاده قرار می‌گیرد، برآورده کرده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:Antimicrobial Resistance in Wastewater and Human Health

نویسنده:Dharm Pal

ناشر:Elsevier Science & Technology

زمان انتشار:۲۳-۱-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۳۰۲

مقاومت ضد میکروبی در فاضلاب و سلامت انسان دانش به روز شده‌ای را در مورد خطرات سلامت انسان مرتبط با مقاومت ضد میکروبی فاضلاب ارائه می‌دهد. فصل‌های کتاب به باکتری‌ها و ژن‌های مقاوم به دارو در فاضلاب، مشکلات و چالش‌های تصفیه‌خانه، خطرات سلامتی انسان، و شکاف‌های موجود در ادبیات کنونی می‌پردازد. این کتاب برای محققان، دانشمندان، دانشجویان فارغ التحصیل و دکترا در زمینه‌های بهداشت عمومی، بیوتکنولوژی، مهندسی شیمی، و علوم محیطی نوشته شده است و یک منبع ایده آل خواهد بود. بررسی AMR در فاضلاب و خطرات مرتبط با آن برای سلامت انسان تجزیه و تحلیل تخصصی را در رشته‌های مختلف علمی در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Case Studies in Infectious Disease

نویسنده:Peter Lydyard

ناشر:Taylor & Francis Group

زمان انتشار:۱۷-۵-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۴۳۱

کتاب مطالعات موردی در بیماری‌های عفونی، ۴۰ مورد مطالعه را ارائه می‌کند که مهم‌ترین بیماری‌های عفونی انسان را در سراسر جهان نشان می‌دهد. این کتاب که در این ویرایش دوم به طور کامل اصلاح و به روز شده است، تاریخچه طبیعی عفونت را از نقطه ورود پاتوژن تا مدیریت بالینی بیماری یا شرایط ناشی از آن شرح می‌دهد. ۸ مطالعه موردی دیگر به صورت آنلاین به عنوان مواد تکمیلی ارائه شده است و دانشجویان می‌توانند آن‌ها را دانلود کنند. پنج مجموعه اصلی از سؤالات در هر مورد مطرح می‌شود که پاسخ‌ها شامل ماهیت عامل عفونی، مسیر(های) انتشار و عفونت، پاتوژنز بیماری، پاسخ میزبان به عفونت، تظاهرات بالینی، تشخیص، درمان و پیشگیری می‌شود. این رویکرد استاندارد شده، مبنایی منطقی برای درک این ارگانیسم‌ها و بیماری‌های متنوع و مهم پزشکی در اختیار خواننده قرار می‌دهد و میکروبیولوژی و ایمونولوژی را به طور کامل در سراسر جهان ادغام می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:What We Bring to the Practice of Medicine

نویسنده:Kimberly Greene-Liebowitz

ناشر:Kent State University Press

زمان انتشار:۴-۴-۲۰۲۳

تعداد صفحات:۱۹۲

مقاله‌های شخصی مربوط به مسائل کلیدی و بینش‌های زنان در پزشکی آنچه را که ما به عمل پزشکی می‌آوریم، مجموعه‌ای از مقالات کوتاه از پزشکان زن که در زمینه‌های مختلف پزشکی در سراسر جهان کار می‌کنند را گرد هم می‌آورد. داستان‌های آنها از طریق شفقت، شوخ طبعی و انعطاف‌پذیری، حقیقت زندگی را برای زنان مختلف در پزشکی نشان می‌دهد. در حالی که پزشکان زن و مرد با چالش‌های متفاوتی روبرو هستند و تجربیات تاریخی متفاوتی را به جدول معاینه می‌آورند، تاریخچه پزشکی عمدتاً توسط مردان گفته شده است. پزشکان کیمبرلی گرین-لیبوویتز و دانا کوریل قطعات این مجموعه را گردآوری می‌کنند تا بسیاری از موضوعات مورد توجه زنان پزشک را برجسته کنند – که برخی از آنها ممکن است در خارج از حوزه پزشکی ناشناخته باشد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.