معرفی کتاب در رشته زیست ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:Tales of Discovery

نویسنده:Dr. Martinez Garcia

ناشر:‎ Springer

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱/۳

تعداد صفحات:‎ ۲۱۶

امروزه این آگاهی عمومی وجود دارد که قرار دادن تحقیق در اختیار جامعه مفید و ضروری است. با این حال، رواج علم یک تلاش سخت است. باید با انتقال دانش ماورایی با زینت جذاب یک داستان خوب ترکیب شود، اما از خطر افتادن در ابتذال اجتناب کند. برای بالا بردن سطح آگاهی در حوزه زیست شناسی مطالعه این کتاب را توصیه می‌کنیم .

۲.

عنوان کتاب:Cell Biology and Translational Medicine

نویسنده:Kursad Turksen

ناشر:‎ Springer

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۹

تعداد صفحات:‎ ۱۷۱

تحقیقات زیادی بر روی جنبه‌های بیولوژیکی سلولی و مولکولی اساسی سلول‌های بنیادی متمرکز شده است. بسیاری از این تحقیقات توسط پتانسیل آنها برای استفاده در کاربردهای پزشکی احیا کننده تقویت شده است، که به نوبه خود باعث افزایش تعداد مطالعات ترجمه‌ای و بالینی شده است. با این حال، اگر بخواهیم از پتانسیل بهبود زندگی و رفاه بیماران مبتلا به بیماری‌ها و شرایط متعدد استفاده کنیم، کار بیشتری لازم است.

۳.

عنوان کتاب:Fundamentals of Forensic Biology

نویسنده:Avinash Chand Puri

ناشر:Springer

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۳

تعداد صفحات:‎ ۵۵۵

این کتاب درسی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اصول اساسی و ضروری زیست شناسی پزشکی قانونی را ارائه می‌دهد. کتاب حاضر، اصول و کاربردهای زیست‌شناسی قانونی را پوشش می‌دهد و بر درک آسان‌تر کاربرد موضوعات تمرکز دارد. این موضوع را با هدف افزایش دانش نظری و عملی موضوع و کشف پتانسیل‌های زمینه‌ها در بررسی صحنه جرم امروزی برای محققان و دست اندرکاران این رشته مورد بحث قرار می‌دهد. این کتاب با مطالعات موردی واقعی از موارد ملی و بین‌المللی تکمیل شده است که برای رشته یا رویکرد منحصر به فرد برای تجزیه و تحلیل شواهد مهم است.

۴.

عنوان کتاب:Florida Biology EOC

نویسنده:Sterling Education

ناشر:Sterling Education

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۰

تعداد صفحات:‎ ۵۷۸

این کتاب مفصل و به طور سیستماتیک برای ارائه آماده سازی هدفمند سازماندهی شده است. مبانی علمی و مباحث ضروری زیست شناسی مورد نیاز را بیاموزید. این فصل‌های مروری اصولی بر مباحث مهم زیست‌شناسی ارائه می‌کنند .

۵.

عنوان کتاب:Archer Fish Biology

نویسنده:Dr. Simon Kumar Das

ناشر:‎ CRC Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۹

تعداد صفحات:‎ ۱۳۶

این کتاب اسرار ماهی‌های کماندار را آشکار می‌کند و همه چیز را از مورفولوژی گرفته تا تکنیک‌های منحصر به فرد تغذیه، فیزیولوژی هضم و پیچیدگی‌های تولید مثلی پوشش می‌دهد. کتاب حاضر به عنوان یک منبع ضروری برای دانش آموزان، محققان، زیست شناسان حفاظت از محیط زیست و هر کسی که کنجکاو در مورد بیولوژی ماهی کماندار، و همچنین زیست شناسی ماهی به طور کلی عمل می‌کند.

۶.

عنوان کتاب:Chorus Of Cicadas

نویسنده:Kathleen Haly

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۹

تعداد صفحات:۶۷

با مطالعه این کتاب  به دنیای مسحورکننده سیکادا شیرجه بزنید. این کاوش جامع شما را به سفری فریبنده در میان اکولوژی پیچیده، زیست شناسی جذاب و اهمیت فرهنگی عمیق این حشرات دلربا می‌برد.

۷.

عنوان کتاب:Predisposed

نویسنده:John R. Hibbing

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۴

تعداد صفحات:۲۷۸

این بازنگری متفکرانه به روز شده یک متن کلاسیک، نور جدیدی را بر تفاوت‌های بالقوه جامعه‌شناختی و زیست‌شناختی می‌افکند که منجر به شکاف‌های سیاسی عمیق و به ظاهر غیرقابل ترکیب می‌شود.

۸.

عنوان کتاب:Molecular Cell Biology Made easy

نویسنده:Andrew Hook

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۳

تعداد صفحات:۱۳۲

این کتاب به دلیل رویکرد روشن و تمرکز بر یادگیری عملی برای هر کسی که مایل به گسترش درک خود از زیست شناسی سلولی مولکولی است ایده آل است.

۹.

عنوان کتاب:Engineering Biology

نویسنده:Yongjun Wei PhD

ناشر:Academic Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۱۹

تعداد صفحات:‎ ۳۸۲

کتاب بیوتکنولوژی‌های اساسی مهندسی برای تولید میکروبی ترکیبات فعال زیستی مشتق شده از گیاه را خلاصه می‌کند و امکان دسترسی آسان به محتوا را فراهم می‌کند. کتاب حاضر شامل خلاصه‌ای از دستاوردهای کلیدی، شناسایی چالش‌ها، رویکردهای فعلی، نکات و ترفندها، و بینش‌های مفید در مورد تنگناهای حیاتی است.

۱۰.

عنوان کتاب:Molecular and Cellular Biology of Viruses

نویسنده:Phoebe Lostroh

ناشر:‎ CRC Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۵

تعداد صفحات:۵۲۶

ویرایش دوم کتاب حاضر کاملاً تجدید نظر شده زیست‌شناسی مولکولی و سلولی ویروس‌ها، دانش‌آموزان را به اکتشاف ویروس‌ها با حمایت از یادگیری تعاملی و تعاملی هدایت می‌کند. تمام دسته‌های اصلی ویروس‌ها با فصل‌های جداگانه برای استراتژی‌های تکثیر و بیان آن‌ها و فصل‌هایی برای مکانیسم‌هایی مانند پیوست که مستقل از نوع ژنوم ویروس هستند، پوشش داده شده‌اند.

۱۱.

عنوان کتاب:BioTreks

نویسنده:BioTreks

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۲/۲۲

تعداد صفحات:۲۰۰

BioTreks اولین مجله بین المللی زیست شناسی مصنوعی است که توسط دانش آموزان دبیرستانی تألیف و بررسی شده است. این مجله قصد دارد به دانشجویان شرکت‌کننده تجربیات ارزشمند نوشتن و ارزیابی مقالات علمی را ارائه دهد، در حالی که فرصت‌هایی را به آنها ارائه می‌دهد تا ایده‌ها، تکنیک‌ها و نتایج زیست‌شناسی مصنوعی خود را در یک نشریه آنلاین ویرایش شده حرفه‌ای به اشتراک بگذارند.

۱۲.

عنوان کتاب:Molecular cell Biology

نویسنده:Andrew Hook

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱/۱۹

تعداد صفحات:‎ ۲۹۱

زیست شناسی سلولی مطالعه سلول‌ها، واحدهای اساسی حیات است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا بفهمیم سلول‌ها چگونه کار می‌کنند، رشد می‌کنند و با هم تعامل دارند و اساس همه موجودات زنده را تشکیل می‌دهند. با بررسی ساختارهای ریز درون سلول‌ها و مشاهده فرآیندهای آنها، اصول اساسی حاکم بر زندگی را کشف می‌کنیم. بیولوژی سلولی خواه در زمینه ژنتیک، کاوش در نحوه ارتباط سلول‌ها، یا مطالعه سازگاری آنها، سفری عملی به اجزای ضروری است که زندگی را تعریف می‌کنند. این کتاب بینش‌های ارزشمندی را در مورد مکانیسم‌هایی که وجود ما را شکل می‌دهد ارائه می‌دهد.

۱۳.

عنوان کتاب:Beneath The Waves

نویسنده:Joseph Shaw

ناشر:ShawBiz

زمان انتشار:۲۰۲۴/۲/۱۶

تعداد صفحات:‎ ۴۳

این کتاب به بررسی بیولوژی، بوم شناسی و حفاظت از ساکنان اقیانوس‌ها، از کوچکترین پلانکتون‌ها تا بزرگترین نهنگ‌ها، می‌پردازد. از طریق توضیحات واضح و تصاویر خیره کننده، خوانندگان از طریق اکوسیستم‌های متنوع دنیای دریایی، از جمله صخره‌های مرجانی، دریچه‌های اعماق دریا، و اقیانوس‌های باز هدایت می‌شوند.

۱۴.

عنوان کتاب:BIOLOGY UNVEILED

نویسنده:SUNDAY ISAIAH UGBANU

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱/۱۷

تعداد صفحات:۱۷۰

چه دانشجویی کنجکاو باشید، چه یک زیست‌شناس مشتاق، یا صرفاً کسی که شیفته شگفتی‌های زندگی شده‌ است، این کتاب کاوش مختصر و جذابی از مفاهیم مختلف بیولوژیکی ارائه می‌دهد. از اصول ساختار سلولی و ژنتیک گرفته تا پیچیدگی‌های تکامل و سیستم‌های اکولوژیکی، کتاب حاضر منبع ارزشمندی برای هر کسی که به دنبال درک عمیق‌تری از دنیای زنده است، فراهم می‌کند.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.