معرفی کتاب در رشته ادبیات و زبان‌شناسی ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:James: A Novel

نویسنده:Percival Everett

ناشر:‎ Doubleday

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۱۹

تعداد صفحات:۳۰۴

وقتی جیم برده شده می‌شنود که قرار است به مردی در نیواورلئان فروخته شود و برای همیشه از همسر و دخترش جدا شود، تصمیم می‌گیرد در جزیره جکسون در همان نزدیکی پنهان شود تا زمانی که بتواند راه فراری پیدا کند. در همین حال، هاک فین برای فرار از پدر خشن خود که اخیراً به شهر بازگشته است، خبر مرگ خود را پخش کرده است. همانطور که همه خوانندگان ادبیات آمریکا می‌دانند، این دو سفر خطرناک و متعالی خود را با قایق در رودخانه می سی سی پی آغاز می‌کنند.

۲.

عنوان کتاب:Table for Two

نویسنده:Amor Towles

ناشر:‎ Viking

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲

تعداد صفحات:۴۵۸

­داستان‌های کتاب  که بیشتر آنها در حدود سال ۲۰۰۰ اتفاق میافتند، پیامدهای سرنوشت سازی را در نظر می‌گیرند که ناشی از برخوردهای کوتاه و مکانیک ظریف سازش هستند که در قلب ازدواج­های مدرن جای دارند.

۳.

عنوان کتاب:Selena, My Savior

نویسنده:J.A. Ballard

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱

تعداد صفحات:۱۹۱

سلنا، نجات دهنده من ، دارای شخصیت­های عجیب و غریب، دیالوگ‌های تیغ مانند، طنز تاریک خرابکارانه، و مخمصه های عجیبی است که همه چیز را از ستارههای راک گرفته تا انواع فرقه‌ها، سیاستمداران، تهیه کنندگان فیلم را به سخره می‌گیرد. و حتی خود فرهنگ قاتلان زنجیره‌ای.

۴.

عنوان کتاب:Day One

نویسنده:Abigail Dean

ناشر:‎ Viking

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۶

تعداد صفحات:‎ ۳۵۸

کتاب  با لحظه‌ای وحشتناک آغاز می‌شود، و سپس در زمان به جلو می‌پرد تا نشان دهد رازها، آسیب‌ها، ارتباطات نادرست و احساسات نافرجام چگونه در طول یک عمر طنین‌انداز می‌شوند.

۵.

عنوان کتاب:The Nameless War

نویسنده:Will Solomon

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۷

تعداد صفحات:‎ ۵۱۴

از سپیده دم خلقت، دریک در کنار انسان وجود داشته است و مسیر تاریخ را تغییر داده و با استفاده از هر وسیله‌ای که لازم باشد، از روح انسان‌های فانی در برابر بلای شیطان و حکومت‌های تاریکی او محافظت می‌کند…

۶.

عنوان کتاب:Water

نویسنده:Valerie Fox,Shaun Levin

ناشر:Writing Maps

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۷

تعداد صفحات:۱۴۸

این کتاب صادقانه و امیدوارکننده، شامل سیزده داستان است که ما را به سرزمین پر فراز و نشیب نوجوانی، عشق، تاریخ و ارتباط انسانی می‌برد …

۷.

عنوان کتاب:The Missing

نویسنده:Ben Tanzer

ناشر:۷.۱۳ Books

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۷

تعداد صفحات:۲۷۲

از نویسنده برنده جایزه امی از Upstate and Orphans، The Missing پرتره ای عمیقا روانشناختی از ازدواجی است که هم پر از ترحم و هم به طرز وحشتناکی واقعی است.

۸.

عنوان کتاب:Not My Man

نویسنده:Jurea Maxwell

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۷

تعداد صفحات:۱۹۸

جوجو زنی است که هر آنچه در زندگی می‌خواهد دارد جز یک چیز مرد. او تحصیل کرده، زیبا و صاحب کسب و کار خودش است. جوجو در هر کاری که انجام می‌دهد عالی بوده است، زیرا زمان زیادی را صرف آموزش و حرفه‌اش می‌کند و زمان زیادی را برای عشق نداشته. همه چیز با ملاقات او با ماروین تغییر می‌کند. جوجو به سرعت کشف می‌کند که عشق واقعی چیست.

۹.

عنوان کتاب:Second Chance

نویسنده:Gabriel Harrison Koleszar

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۶

تعداد صفحات:۱۱۵

کتاب حاضر مجموعه‌ای از ۲۶ داستان کوتاه و شعر است که به بررسی ایده‌های مرگ و عشق و آنچه این دو را به هم متصل می‌کند، می‌پردازد. این مجموعه از وحشت روانشناختی، اگزیستانسیالیسم، برشی از زندگی و عاشقانه را در بر می‌گیرد، مرگ و عشق ممکن است بیشتر از آن چیزی که شما تصور می‌کنید در هم تنیده باشند.

۱۰.

عنوان کتاب:Unspoken

نویسنده:Kristen Vincent

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۱

تعداد صفحات:‎ ۵۸

ناگفته‌ها مجموعه‌ای از افکار است که به راحتی نمی‌توان درباره آنها صحبت کرد یا اصلاً درباره آنها صحبت نمی‌شود. این افکار است که از سر این نویسنده‌ها و در رگ‌های آن‌ها می‌گذرد. تنها راه فرار از طریق قلم و کاغذ است.

۱۱.

عنوان کتاب:Dreamers

نویسنده:BOY Weavers

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۴

تعداد صفحات:‎ ۸۱

کتاب داستان پسری است که با مراجعه به خاطراتش مسیر زندگی‌اش را پیدا می­کند و ….

۱۲.

عنوان کتاب:Beau

نویسنده:K. K. Faulkins

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۱۶

تعداد صفحات:۱۳۳

بو استافورد مشتاقانه منتظر آینده‌ای خوشایند و بدون حادثه با همسرش ماری و تنها دخترش است. او روزهایش را در گاراژش روی ماشین‌ها کار می‌کند و از آشپزی لذت می‌برد – تا اینکه ارواح غیرمنتظره گذشته دوباره ظاهر می‌شوند و او مجبور می‌شود با فصلی حل‌نشده در زندگی‌اش روبرو شود. بو به سرعت متوجه می‌شود که راحتی همیشه به معنای «در امان بودن» نیست و او اکنون باید خانواده خود را از شری که فکر می‌کرد پشت سر خود گذاشته محافظت کند.

۱۳.

عنوان کتاب:Roundabout

نویسنده:Phong Nguyen

ناشر:Moon City Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۱۵

تعداد صفحات:۲۷۰

اوید دالان به عنوان دستیار حسابدار برای یک شرکت چند ملیتی کار می‌کند و از یک خانواده چهار نفره حمایت می‌کند. اما ناگهان اوید در چهل و نهمین سالگرد تولدش از کار روزانه و خانواده دوست داشتنی خود فرار می‌کند تا به یک سفر جاده‌ای برود. اوید که تحت تأثیر الهام قرار گرفته است، می‌داند که یک نویسنده در مورد او می‌نویسد، و هر کاری می‌کند تا نقش قهرمان یک کتاب را بازی نکند. اما این نویسنده تعقیب و گریز خود را رها نمی‌کند و قول می‌دهد که اوید، قهرمان داستان را مجازات کند.

۱۴.

عنوان کتاب:Discipline

نویسنده:Debra Spark

ناشر:‎ Four Way Books

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۱۵

تعداد صفحات:‎ ۳۱۶

هنر چگونه زندگی ما را منعکس می‌کند و شکل می‌دهد؟ آیا می‌تواند از مرزهای زمان، ثروت و شرایط فراتر رود؟ دبرا اسپارک – که کار قبلی‌اش توسط  واشنگتن پست به عنوان « تخیلی غنی » و «جادوی دنیای واقعی» توصیف شده است – در رمان جدید خود «انضباط» به بررسی این موضوعات می‌پردازد.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.