معرفی کتاب در رشته هنر ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:Meandering

نویسنده:Sofia Lemos

ناشر:Sternberg Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۸/۶

تعداد صفحات:‎ ۳۲۰

بین رودخانه‌ها و تخیل رابطه خاصی وجود دارد. هر دو به زمین حیات می‌بخشند، اقلیم‌ها و قلمروها را مخلوط می‌کنند، سلسله مراتب را به هم می‌ریزند و وحدت همه مکان‌ها را ایجاد می‌کنند. این کتاب قصیده‌ای از قدرت رودخانه‌ها (و تخیل زمینی آنها) است که هرگز از آفرینش دست بر نمی‌دارند.

۲.

عنوان کتاب:Art of the Cut

نویسنده:Steve Hullfish

ناشر:‎ Focal Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۷/۱۸

تعداد صفحات:‎ ۳۴۴

نگاهی بسیار دقیق و زیبا به هنر و روند تدوین فیلم. دیدن اینکه چگونه همکارانم ـ تدوینگران و دستیاران در رأس کارشان ـ چگونه از طریق چالش‌های روزانه کار می‌کنند و راه حل‌های خلاقانه‌ای برای گفتن داستان‌های سینمایی کشف می‌کنند، روشنگر بود.

۳.

عنوان کتاب:The Economics of Art History

نویسنده:Federico Etro

ناشر:Springer

زمان انتشار:۲۰۲۴/۷/۱۲

تعداد صفحات:۲۰۰

این کتاب درک ما را از بازارهای هنر و تأثیر آنها بر خلق هنر از طریق مشارکت‌های میان رشته‌ای توسط اقتصاددانان و مورخان هنر گسترش می‌دهد. مطالعه تاریخ هنر به طور سنتی بر توصیف نوآوری‌های هنری، نقش هنرمندانی که آنها را ساخته‌اند و معنای آثار هنری که خلق کرده‌اند متمرکز بوده است. اغلب از دلایل گسترده‌تری که چرا برخی نوآوری‌ها در مکان‌های خاص، در زمان‌های خاص و به روش‌های خاص رخ داده‌اند، غفلت شده است.

۴.

عنوان کتاب:Sea of Ink, Forest of Pens

نویسنده:David Roxburgh

ناشر:‎ Museum of Fine Arts Houston

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱۰/۲۶

تعداد صفحات:۲۰۸

دانشمند مشهور هنر اسلامی، دیوید راکسبورگ، تکامل و تغییرات خط‌ها را بررسی می‌کند، که از اولین نسخه‌ها شروع می‌شود و تغییرات بعدی را از طریق تک برگ‌های کلیدی، دوفولیوها و نسخه‌های خطی قرآن منعکس می‌کند. او همچنین به هنر تذهیب قرآن می‌پردازد و این نشریه شامل واژه نامه‌ای مصور برای راهنمایی خواننده است.

۵.

عنوان کتاب:Colors in Japanese Art

نویسنده:Nobuyoshi Hamada

ناشر:Tuttle Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۹/۲۴

تعداد صفحات:‎ ۲۰۸

چه شما یک مجموعه دار هنر ژاپنی باشید، چه دانشجوی تاریخ هنر، یا صرفاً مجذوب سایه‌ها، تن‌ها و رنگ‌های غنی که هنر ژاپنی ارائه می‌دهد، رنگ‌ها در هنر ژاپنی کلید شما برای درک این سنت هنری خارق العاده است.

۶.

عنوان کتاب:The Art of Fashion

نویسنده:Michal Goldschmidt

ناشر:Tate Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۹/۱۰

تعداد صفحات:۱۶۰

از زمان ظهور صنعت مد فصلی در قرن نوزدهم، هنرمندان با تأثیر، معنا و فرم‌های مد در آثار هنری خود درگیر بوده‌اند. در پرتره‌ها، لباس‌هایی که  می‌پوشند، اغلب درباره بافت یا هویت وسیع‌تر آن‌ها یا معنای نمادینی دارد که صحبت می‌کنند .

۷.

عنوان کتاب:How to Create AI Art in Minutes

نویسنده:Gini Graham Scott

ناشر:Changemakers Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۴

تعداد صفحات:۷۷

نحوه ایجاد هنر هوش مصنوعی در چند دقیقه یک نمای کلی از نحوه ایجاد هنر هوش مصنوعی با استفاده از دستورات برای متن و تصاویر ارائه می‌دهد. سپس، این کتاب مجموعه‌ای از تصاویر از ۶۰ مسابقه را برای هنرمندان هوش مصنوعی ارائه می‌کند تا خوانندگان را الهام بخشد تا هنر هوش مصنوعی خود را با استفاده از مضامین یا موضوعات مختلف، پیشنهاد شده توسط این مسابقات یا ایده‌های خود، ایجاد کنند.

۸.

عنوان کتاب:Art of Color

نویسنده:Kirk Johnson

ناشر:independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۴

تعداد صفحات:۱۷۲

وقتی بچه بودیم یاد می‌گرفتیم چطور در مدرسه با رنگ، مداد رنگی وماژیک خودمان را  بیان کنیم، به ما آموختند که سه رنگ اصلی وجود دارد: قرمز، زرد و آبی. اکنون که بزرگسال هستیم و از رایانه برای بیان خود استفاده می‌کنیم، به اطراف نگاه می‌کنیم و متوجه می‌شویم که این محدودیت‌ها از بین رفته‌اند.

۹.

عنوان کتاب:Watercolor Alchemy

نویسنده:Agus Di Stefano

ناشر:‎ Page Street Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱۲/۳

تعداد صفحات:۱۶۰

با این راهنمای مفید برای تسلط بر تئوری رنگ و به کار بردن آن در عمل خود، هنر آبرنگ خود را به اعماق جدیدی ببرید. این کتاب مبانی تئوری رنگ‌ها را از طریق پروژه‌های نقاشی سرگرم‌کننده و بصری به شما آموزش می‌دهد، بنابراین می‌توانید مهارت خود را با هر شاهکار کوچکی که ایجاد می‌کنید، تقویت کنید. و با دستور العمل های رنگی ضروری که به شما نشان می‌دهد چگونه رنگ‌های پر جنب و جوش، خنک و طبیعی را به طور کامل با هم ترکیب کنید، زرادخانه‌ای از رنگ‌ها را در اختیار خواهید داشت تا در کتاب و فراتر از آن استفاده کنید.

۱۰.

عنوان کتاب:Rock Painting for Beginners

نویسنده:Christine Rechl

ناشر:‎ Tuttle Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱۰/۲۹

تعداد صفحات:۱۰۵

با استفاده از خودکار، ماژیک، رنگ و قلم مو و درس‌های ساده این کتاب، می‌توانید سنگ‌های ارزان قیمت را به آثار هنری باشکوهی تبدیل کنید که همه آن‌ها را دوست خواهند داشت. کارشناس طراحی، کریستین رچل، تمام اطلاعاتی را که برای شروع به آن نیاز دارید، از جمله چند نکته و تکنیک ساده و بیش از ۵۰ طرح الهام بخش در ۲۲۵ عکس رنگی ارائه می‌دهد.

۱۱.

عنوان کتاب:Painting in Abstract

نویسنده:Carole Robson

ناشر:‎ Search Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۶/۱۱

تعداد صفحات:۱۲۸

این کتاب خواننده را از طریق ترکیب ساده رسانه‌هایی مانند آبرنگ، گواش، آکریلیک و جوهر هندی در ترکیب با سایر رسانه‌ها راهنمایی می‌کند تا جلوه‌ای پویا و مدرن برای آثار هنری شما ایجاد کند.

۱۲.

عنوان کتاب:Before The Canvas Sees Paint

نویسنده:‎ Anne Moore

ناشر:‎ Anne Moore

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۹

تعداد صفحات:‎ ۸۲

در این کتاب شما یک نمای کلی فشرده از تقریباً همه چیزهایی را که هنرمندان حرفه‌ای قبل از اینکه بوم اولین لمس رنگ را دریافت کند، در نظر گرفته و درک کرده‌اند، خواهید دید. کمی تاریخ، ریاضیات، روانشناسی و علوم ـ از تاریخچه قلم موها گرفته تا نحوه ساختن خود، از تاریخچه بوم تا نحوه کشیدن قلم موها.

۱۳.

عنوان کتاب:ZBRUSH USER GUIDE

نویسنده:Isaac Lemmings

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۴

تعداد صفحات:‎ ۱۸۶

با این راهنمای منحصربه‌فرد در ZBrush، قلمرو بی‌کران مجسمه‌سازی دیجیتال را باز کنید. این راهنمای جامع برای هنرمندان تازه کار و باتجربه‌ای که به دنبال ارتقای مهارت خود در دنیای پویا مدل سازی سه بعدی هستند، ضروری است.

۱۴.

عنوان کتاب:Designing with Colour

نویسنده:Wang Shaoqiang

ناشر:Hoaki

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱۱/۱۹

تعداد صفحات:۲۵۶

این کتاب مرجع گرافیکی توسط نویسنده پرفروش وانگ شائوچیانگ برای دانشجویان طراحی و حرفه‌ای‌ها نوشته شده است . کتاب حاضر  در مورد استفاده از طیف‌های رنگ به خوانندگان کمک می‌کند تا یاد بگیرند که چگونه از پتانسیل ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کنند و دانش ضروری مورد نیاز برای تسلط بر هنر طراحی را به دست آورند.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.