معرفی کتاب در رشته مدیریت ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:Risk Management

نویسنده:WILLIAM HUKE

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۷

تعداد صفحات:‎ ۱۴۲

در محیط پویای کسب و کار امروزی، مدیریت ریسک نه تنها یک عمل محتاطانه بلکه یک ضرورت حیاتی برای بقا و موفقیت هر سازمانی است. “مدیریت ریسک: محافظت از کسب و کار شما” به پیچیدگی‌های شناسایی، ارزیابی و کاهش خطراتی می‌پردازد که می‌تواند بر مشاغل در هر اندازه و بخش تأثیر بگذارد.

۲.

عنوان کتاب:Sustainable Supply Chain Management

نویسنده:Paul Davis

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۵

تعداد صفحات:۶۳

چه یک رهبر کسب و کار، یک کارمند واحد پایداری یا یک دانشجوی مطالعات محیطی باشید، اینکتاببرای تجهیز شما به دانش و ابزار لازم برای ایجاد تأثیر معنادار در حوزه پایداری زنجیره تأمین طراحی شده است.

۳.

عنوان کتاب:Mindful Management

نویسنده:Dr. Max A. Boller

ناشر:‎ Kdp Publishers

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۹

تعداد صفحات:۱۰۴

دکتر مکس بولر در طول یک کار حرفه‌ای ۱۵ ساله در مدیریت پروژه و برنامه در بخش فناوری اطلاعات، مهمان نوازی و خرده فروشی متمایز شده است. او در نقش‌هایی از مدیر پروژه تا مدیر عملیات، نمونه‌ای از سازگاری و تخصص عمیق بوده است. در حال حاضر، به‌عنوان مدیر پروژه در آلفا، ابتکارات دیجیتال و صوتی بصری استراتژیک را برای مشتریان در بخش‌های ورزشی، رویدادهای زنده و بازی‌ها به خوبی هماهنگ و اجرا می‌کند.

۴.

عنوان کتاب:Supply Network Risk Management

نویسنده:Horace Williamson

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۶

تعداد صفحات:‎ ۸۸

این کتاب حوزه‌هایی از جمله انواع ریسک‌ها و تعیین اولویت‌ها در نظارت و مدیریت تأمین کنندگان و عملکرد آنها را پوشش می‌دهد. همچنین به استفاده از ابزارهای رایانه‌ای برای پشتیبانی از برنامه می‌پردازد و مفاد قرارداد کلیدی را که برای درک مشترک بین شرکت شما و تأمین کنندگان شما حیاتی هستند، بررسی می‌کند.

۵.

عنوان کتاب:Beyond Products

نویسنده:Sangeetha Govindarajan

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۷

تعداد صفحات:‎ ۱۸۲

در این راهنمای دقیق ساخته شده، پویایی پیچیده بین مدیریت محصول و موفقیت مشتری را کشف خواهید کرد و کلیدهای افزایش تأثیر سازمان خود را در عصر دیجیتال باز می‌کنید. دوران تماشای محصولات در انزوا گذشته است. “Beyond Products” مسیری را روشن می‌کند که در آن ادغام یکپارچه بین نوآوری محصول و استراتژی‌های مشتری محور حاکم است.

۶.

عنوان کتاب:Financial management and investment strategies

نویسنده:Max Skylark

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۷

تعداد صفحات:‎ ۸۰

در این کتاب ما اهمیت تجزیه و تحلیل مالی و تحلیل نسبت را در ارزیابی عملکرد و موقعیت مالی یک شرکت، و همچنین مدل‌سازی مالی و تکنیک‌های پیش‌بینی مورد استفاده برای پیش‌بینی نتایج مالی آتی مورد بحث قرار داده‌ایم.

۷.

عنوان کتاب:Smart Management

نویسنده:Jochen Reb

ناشر:The MIT Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۱۴

تعداد صفحات:۲۵۵

کتابی که منتظرش بودیم ـ راهنمایی برای مدیران در مورد اینکه چگونه عدم اطمینان رادیکال را بپذیرند و با این وجود تصمیمات هوشمندانه بگیرند.

۸.

عنوان کتاب:Category Management in Purchasing

نویسنده:Jonathan O’Brien

ناشر:‎ Kogan Page

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۳

تعداد صفحات:۵۷۴

این کتاب دانشی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا به موقعیت‌های پیچیده منبع یابی نه تنها به طور مؤثر، بلکه پایدار نیز نزدیک شوند. از جمله راهنمایی‌های جدید در مورد اینکه چگونه سازمان‌ها و کسب و کارها می‌توانند پایداری را در استراتژی‌های تدارکات خود پیاده کنند.

۹.

عنوان کتاب:Business Continuity Management

نویسنده:James Crask

ناشر:Kogan Page

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۵

تعداد صفحات:‎ ۳۳۴

این نسخه کاملاً به روز شده حاوی مطالعات موردی جدید و راهنمایی در مورد آخرین چالش‌های سازمانی، از جمله خطرات ژئوپلیتیکی، تغییرات آب و هوایی، اختلالات زنجیره تأمین و نحوه تصمیم گیری مؤثر کسب و کارها در دنیایی از داده‌های بی پایان است. این کتاب با شاخص‌های کلیدی عملکرد، الگوها و چک‌لیست‌هایی که برنامه‌ریزی، پاسخ، گزارش‌دهی و اطمینان را پوشش می‌دهند، منبع ضروری برای تداوم کسب‌وکار و متخصصان انعطاف‌پذیری است.

۱۰.

عنوان کتاب:Above Quota Sales Management

نویسنده:Steve Weinberg

ناشر:

نویسنده:Steve Weinberg

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۳۰

تعداد صفحات:۳۰۲

وقتی متخصصان فروش به طور مداوم در دستیابی به اهداف فروش سالانه خود شکست. این مدیر فروش است که باید مالک موفقیت یا شکست کل تیم باشد. مدیران باید یک تیم مؤثر بسازند و همچنین پشتیبانی، آموزش، ابزارها و سیستم‌های مناسبی را برای کمک به فروشندگان خود برای رسیدن به اهداف فروش فردی و اهداف تیم ارائه دهند.

۱۱.

عنوان کتاب:Effective Management Strategies for Success

نویسنده:Nathaniel Enos

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۹

تعداد صفحات:۳۰

مدیریت کار آسانی نیست.در این کتاب سعی می‌کنم استراتژی‌هایی را طرح‌ریزی کنم تا به شما کمک کند تا مدیر مؤثرتری باشید و موفقیت‌های بیشتری را نه تنها برای شرکت‌تان، بلکه خودتان و کارمندانتان به ارمغان بیاورید. باشد که با این مطالب راهنمایی پیدا کنید و آن را با شرایط خود تطبیق دهید.

۱۲.

عنوان کتاب:Discovering the Silver Bullet

نویسنده:Tanya Gupta

ناشر:‎ White Falcon Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۹

تعداد صفحات:‎ ۱۵۳

این کتاب فرصتی را برای کشف دنیای متنوع مدیریت پروژه از طریق تجربیات کسانی که هر روز با چالش‌های آن روبرو هستند، ارائه می‌دهد. او با داستان‌هایی که مانند فصل‌هایی در یک رمان جذاب باز می‌شوند، تصویر واضحی از نحوه مدیریت پروژه‌ها در صنایع مختلف ترسیم می‌کند.

۱۳.

عنوان کتاب:۵۰ Case Studies on Business Resilience

نویسنده:Flevy Management Insights

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۸

تعداد صفحات:‎ ۵۵۰

مطالعات موردی ارائه شده در این کتاب مجموعه‌ای از خرد و تجربه حرفه‌ای است. هر مطالعه موردی به چالش‌های خاص و موقعیت‌های رقابتی می‌پردازد که سازمان‌های مختلف در صنایع مختلف با آن‌ها مواجه هستند. تجزیه و تحلیل‌ها از دیدگاه تیم‌های مشاوره ساخته می‌شوند، زیرا آنها مجموعه منحصر به فرد سؤالات، عدم قطعیت‌ها، نقاط قوت، نقاط ضعف و شرایط پویا را به ویژه برای هر سازمان هدایت می‌کنند.

۱۴.

عنوان کتاب:HowTo: Data-Driven Product Management: Unlocking Value Through Analysis

نویسنده:Alfonso Fuertes Fuentes

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۸

تعداد صفحات:۲۸

این کتاب با ترکیبی از استراتژی‌های عملی، مثال‌های واقعی و توصیه‌های متخصص، ابزاری ضروری برای هر کسی است که قصد دارد در چشم‌انداز غنی از داده مدیریت محصول مدرن پیشرفت کند.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.