معرفی کتاب در رشته روان‌شناسی ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:The Social Psychology of Trauma

نویسنده:Orla T. Muldoon

ناشر:Cambridge University Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱

تعداد صفحات:‎ ۲۲۲

بسیاری از ما تحت تأثیر تروما قرار گرفته‌ایم و برای مدیریت سلامت و رفاه خود تلاش می‌کنیم. رویکرد روان‌شناختی اجتماعی به سلامت نشان می‌دهد که چگونه نیروهای اجتماعی و فرهنگی، به اندازه نیروهای فردی، در چگونگی تجربه و مقابله با ناملایمات نقش اساسی دارند. این کتاب روانشناسی، سیاست و پزشکی را ادغام می‌کند تا درک جدیدی ارائه دهد که از علل و پیامدهای تجربیات آسیب زا صحبت می‌کند.

۲.

عنوان کتاب:Principles of Pediatric Neuropsychiatry through Complex Clinical Cases

نویسنده:Ayol Samuels

ناشر:‎ Academic Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۷

تعداد صفحات:‎ ۲۲۶

تغییرات عمده در رفتارها، افکار یا احساسات در کودکان و نوجوانان ممکن است نشان دهنده یک اختلال عصبی قابل تشخیص باشد که نیاز به ارزیابی و درمان بیشتر دارد. چه زمانی باید به این اختلالات شک کرد؟ چگونه می‌توانید از اثرات مخرب نادیده گرفتن آنها جلوگیری کنید؟ چگونه از آزمایش‌های غیر ضروری جلوگیری می‌کنید؟ اصول روانپزشکی اعصاب کودکان از طریق موارد پیچیده بالینی، دانش و تجربه متخصصان مغز و اعصاب و روانپزشکان مجرب را برای پاسخ به این سؤالات ترکیب می‌کند.

۳.

عنوان کتاب:Acceptance and Commitment Therapy

نویسنده:Anna Nierling

ناشر:Anna Nierling Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۲

تعداد صفحات:۱۵۷

اگر همیشه می‌خواستید بدون قید و بند افکار و احساسات خود زندگی کنید، اما دائماً تحت تأثیر افکار منفی و استرس هستید، به خواندن این کتاب  ادامه دهید…

۴.

عنوان کتاب:Embracing Neurodiversity

نویسنده:Josiah Harris

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۰

تعداد صفحات:‎ ۸۸

این کتاب به تاریخچه، مرور کلی، باورهای غلط اجتماعی، فرهنگ آموزشی و محیط کار، پویایی خانواده، تأثیرات اجتماعی و اقتصادی، و بسیاری موارد دیگر در مورد تنوع عصبی می‌پردازد.

۵.

عنوان کتاب:Research Methods for Industrial and Organizational Psychology

نویسنده:Richard N. Landers

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۴

تعداد صفحات:‎ ۴۶۴

این کتاب مهم و مفید پایه‌ای روشن و جامع برای روش‌های تحقیق در روانشناسی صنعتی و سازمانی (I-O) ارائه می‌دهد. این متن درک کلیدی از تحقیق، نظریه و عمل مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک متخصص روش‌های تحقیق را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

۶.

عنوان کتاب:Being

نویسنده:Bertrice Leslie

ناشر:Camp 410

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۳

تعداد صفحات:۱۴۶

در هستی، برتریس لزلی به شما اجازه می‌دهد تا از طریق داستان‌های کوتاه با او ملاقات کنید و برخی از اوج و فرودهای زندگی او را کشف کنید و در عین حال فرصتی برای مکث و تأمل در اختیار شما قرار دهد.

۷.

عنوان کتاب:Treating Stress with Metacognitive Therapy

نویسنده:Linda Burlan Sørensen

ناشر:The Neocognitive Institute, Copenhagen Denmark

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۶

تعداد صفحات:‎ ۲۵۲

تا به حال، درمان استرس بیشتر بر تغییرات رفتاری، همراه با صحبت کردن و توجه به هر فکر، احساس و احساسی متمرکز بوده است. اما بر اساس رویکرد فراشناختی، این تمرکز بیش از حد بر خود چیزی است که در واقع مشکل را ایجاد می‌کند. نگرانی و نشخوار فکری صرفاً نشانه استرس نیست، بلکه دلایل استرس است و از ایجاد تغییرات واقعی در افراد مبتلا به استرس جلوگیری می‌کند.

۸.

عنوان کتاب:Journey to Your SELF

نویسنده:April Goff Brown

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۵

تعداد صفحات:۱۵۹

این کتاب با زبانی مختصر و قابل فهم، مضامین اساسی انسان دلسوز بودن را روشن می‌کند و در عین حال به خوانندگان قدرت می‌دهد تا سفری شخصی برای خودیابی را آغاز کنند. مضامین الهام‌بخش موجود در این کتاب یادآور زیبایی هر روزه‌ای است که انسان می‌تواند باشد. راه‌هایی را به ما نشان می‌دهد تا در عین حفظ خود فردی، ارتباط خود را ایجاد کنیم.

۹.

عنوان کتاب:Subjective Experience

نویسنده:Morris N. Eagle

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۷

تعداد صفحات:۲۶۲

خواندن این کتاب برای روانکاوان، روان درمانگران روانکاوان، روانشناسان و هرکسی که مایل به درک عمیق‌تری از اهمیت نظریه‌های ذهن در عمل درمانی است، ضروری است.

۱۰.

عنوان کتاب:The Psychology of Revolution

نویسنده:Fathali M. Moghaddam

ناشر:Cambridge University Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۱۴

تعداد صفحات:‎ ۲۵۰

این تحلیل روانشناختی از دوره پس از انقلاب به این دلیل مناسب است که توضیح می‌دهد که چرا انقلاب‌ها اغلب شکست می‌خورند. خوانندگان عمومی علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد روانشناسی انقلاب، همچنین دانشجویان، محققان و معلمان روانشناسی سیاسی، علوم سیاسی و کنش جمعی، این کتاب را در دسترس و مفید خواهند یافت.

۱۱.

عنوان کتاب:An Illustrated Guide to Clinical Psychology

نویسنده:Juliet Young

ناشر:‎ Jessica Kingsley Publishers

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۱

تعداد صفحات:۱۷۶

این کتاب قابل فهم که توسط روانشناسان بالینی نوشته شده است، و با تصاویری توسط یکی از نویسندگان، به بررسی تاریخچه و زمینه روانشناسی بالینی، مهارت‌ها، ابزارها و مبانی نظری کلیدی برای روانشناسان بالینی و رویکردهای درمانی اصلی آن‌ها می‌پردازد. . این کتاب در میان مؤلفه‌های لازم برای درک عناصر زیربنایی این حرفه، در حوزه‌های مختلف که روان‌شناسان بالینی حرکت می‌کند.

۱۲.

عنوان کتاب:Red Pill : Delving into Men’s Psychology

نویسنده:ALPHA-TOP G

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۶

تعداد صفحات:۸۴

این کتاب بینش‌های ارزشمندی را برای مردانی ارائه می‌دهد که روان‌شناسی خود را در دنیایی که دغدغه‌های زنان اغلب اولویت دارد، دنبال می‌کنند.

۱۳.

عنوان کتاب:Culture Change in Organizations

نویسنده:Svea von Hehn

ناشر:Springer

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۱

تعداد صفحات:۴۸۹

این کتاب بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد و یافته‌های مهم روانشناسی کاربردی، مطالعات موردی و دستورالعمل‌های عملی را با بینش‌های ارزشمند اقتصاد رفتاری و علوم اعصاب ترکیب می‌کند.

۱۴.

عنوان کتاب:Dark Psychology and Mind Games

نویسنده:Halbert Ward

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۱۴

تعداد صفحات:‎ ۲۲۵

مهم نیست که هدف شما چیست، چه از خود محافظت کنید یا از کسی که برایتان مهم است، چگونه تأیید رئیس خود را به دست آورید، یا صرفاً از روی کنجکاوی، این کتاب شما را به اعماق روانشناسی انسان می‌برد و شما را با تکه‌هایی از دانش باقی می‌گذارد که به شما کمک می‌کند. شما در این دنیایی که در آن بازی‌های فکری در حال انجام است، یک برنده هستید.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.