معرفی کتاب در رشته دامپزشکی ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:RAISING A SPHYNX CAT

نویسنده:LARRY HERMAN

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۳

تعداد صفحات:‎ ۶۳

گربه Sphynx یک نژاد متمایز و منحصر به فرد است که به دلیل نداشتن خز و ظاهر متمایز شناخته شده است. علیرغم نمای بیرونی بدون مو، Sphynx به دلیل گرما و طبیعت مهربانش مشهور است.

۲.

عنوان کتاب:Bird Flu In 2024

نویسنده:Siana Greg

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۲

تعداد صفحات:۹۷

آیا آنفولانزای پرندگان باعث سرماخوردگی می‌شود؟ اجازه ندهید ترس تنها دفاع شما باشد! این راهنمای ضروری شما را به دانشی مجهز می‌کند تا با اطمینان در مورد بیماری‌های فعلی پیمایش کنید.

۳.

عنوان کتاب:RAISING A TURKISH ANGORA CAT

نویسنده:LARRY HERMAN

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۲

تعداد صفحات:‎ ۸۵

آنگورا ترکی یک نژاد گربه خانگی جذاب و نفیس است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد، خلق و خوی بازیگوش و خز صاف و نیمه بلندش شناخته شده است. این گربه سانان که از ترکیه، یعنی منطقه آنکارا (که قبلاً آنگورا نامیده می‌شد) آمده‌اند، دارای گذشته‌ای طولانی و باستانی هستند که قرن‌ها را در بر می‌گیرد. آن‌ها به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نژادهای گربه سانان در سطح جهان در نظر گرفته می‌شوند.

۴.

عنوان کتاب:Hoof Care 101

نویسنده:Erik Servia

ناشر:Sky Island Hoof Care LLC

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۳۰

تعداد صفحات:‎ ۱۷۸

مراقبت از سم برای سلامت کلی و رفاه اسب شما بسیار مهم است. به عنوان یک صاحب اسب، مهم است که بدانیم چگونه به درستی از سم‌های سالم مراقبت و نگهداری کنیم. در این راهنمای جامع، اطلاعاتی را که برای حفظ سم اسب خود در بهترین حالت نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

۵.

عنوان کتاب:Pathology of Pet and Aviary Birds

نویسنده:Robert E. Schmidt

ناشر:‎ Wiley-Blackwell

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۳۰

تعداد صفحات:‎ ۷۶۸

ویرایش سوم اصلاح شده آسیب شناسی پرندگان حیوان خانگی و پرندگان، اشاره‌ای جامع به ضایعات درشت و میکروسکوپی موجود در پرندگان و همچنین پیامدهای این بیماری‌ها ارائه می‌دهد. این کتاب شامل پوشش بهبود یافته آناتومی طبیعی و تکنیک‌های تشخیصی پیشرفته، از جمله لکه‌های خاص، ایمونوهیستوشیمی، هیبریداسیون درجا، و تشخیص مولکولی است.

۶.

عنوان کتاب:Tales Of A Vet Nurse

نویسنده:Jade Pengelly

ناشر:‎ HarperCollins

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۳۰

تعداد صفحات:۲۷۲

داستان‌های یک پرستار دامپزشک درباره زندگی اختصاص داده شده به نجات دوستان عزیز و بی قید و شرط ما است. در طول راه، جید خوانندگان را در مورد مخاطرات ممنوعه لابرادورها، خطرات پرتوهای ایکس، برنده شوی جامپرها و رایج‌ترین حیوانات خانگی که به عنوان بیماران بستری در بیمارستان می‌بیند، آگاه می‌کند.

۷.

عنوان کتاب:Complementary Medicine for Veterinary Technicians and Nurses

نویسنده:Nancy Scanlan

ناشر:‎ Wiley-Blackwell

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۳۰

تعداد صفحات:‎ ۳۶۸

یک منبع منحصربفرد که روش‌های مختلف را پوشش می‌دهد و می‌تواند برای درمان مؤثر مشکلات سلامتی در بیماران حیوانی مورد استفاده قرار گیرد، طب مکمل برای تکنسین‌ها و پرستاران دامپزشکی یک منبع ضروری است که می‌خواهند فراتر از مصرف‌کننده اصلی حرکت کنند.

۸.

عنوان کتاب:Applied Animal Endocrinology

نویسنده:E. James Squires

ناشر:‎ CABI

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۳

تعداد صفحات:‎ ۳۷۴

این کتاب نقش هورمون‌ها را در بهبود و نظارت بر تولید، عملکرد، تولید مثل، رفتار و سلامت دام‌ها با تمرکز بر گاو، خوک، گوسفند، اسب، طیور و ماهی توضیح می‌دهد.

۹.

عنوان کتاب:The One Health Model as Applied to Zoonotic Diseases

نویسنده:Oreta M. Samples

ناشر:‎ Wiley-Blackwell

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۳۰

تعداد صفحات:۳۰۰

هدف از کتاب حاضر برآورده کردن نیاز به توضیحی آسان و در عین حال جامع از نگرانی‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی مشترک بین انسان و دام است که اغلب برای متخصصان پزشکی انسان و حیوان ارائه می‌شود و نیاز به کار گروهی ترکیبی از هر دوی این افراد دارد. علاقه تلاش‌های بهداشت عمومی بیماری‌ها و شرایط پزشکی که تحت پوشش قرار خواهند گرفت محدود به مواردی است که در آمریکای شمالی دیده می‌شود.

۱۰.

عنوان کتاب:HOGNOSE SNAKE CARE HANDBOOK

نویسنده:Mary Hook

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۹

تعداد صفحات:‎ ۶۵

در دنیای شگفت انگیز رفتار و فیزیولوژی مار هوگنوس شیرجه بزنید و بینش‌های ارزشمندی را در مورد ویژگی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد آنها به دست آورید. نحوه تشخیص علائم استرس، بیماری و ناراحتی را بیاموزید و راهبردهای موثری برای رسیدگی به مسائل رایج سلامتی برای حفظ رشد مار خود بیاموزید.

۱۱.

عنوان کتاب:Animal Welfare in a Pandemic

نویسنده:John T. Hancock

ناشر:‎ CRC Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۹

تعداد صفحات:۲۴۹

رفاه حیوانات در یک بیماری همه گیر، تأثیر COVID-19را بر طیف گسترده‌ای از حیوانات، از حیوانات در طبیعت گرفته تا حیوانات اهلی و اسیر بررسی می‌کند. در طول اوج همه گیری، طیف وسیعی از حیوانات آلوده شدند و بسیاری از آنها مردند، اما پیش بینی این موضوع، حتی با استفاده از بیوانفورماتیک به روز، دشوار باشد.

۱۲.

عنوان کتاب:Veterinary anatomy of larger animals

نویسنده:Manuel Saldivia

ناشر:Our Knowledge Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۹

تعداد صفحات:‎ ۱۳۲

هدف این کتاب هدایت روشی آموزش آناتومی در فعالیت‌های عملی است تا به درک و توجه دانشجویان در هر فعالیت کمک کند. هدف از نوشتن کتاب حاضر تجهیز دانشجویان و بررسی  چالش‌های مربوط به مطالعه آناتومی است.

۱۳.

عنوان کتاب:Rabbit farming

نویسنده:‎Dixie Cocnsuegra

ناشر:‎ Our Knowledge Publishing

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۹

تعداد صفحات:‎ ۵۲

پرورش خرگوش عمل کشاورزی پرورش، پرورش و ذبح خرگوش‌های اهلی است که معمولاً برای گوشت، خز یا پشم آنها انجام می‌شود. پرورش خرگوش برای استفاده از گوشت و فرآورده‌های خرگوش است.

۱۴.

عنوان کتاب:Simple Steps to a Happy Flock

نویسنده:Rosemary Walters

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲۸

تعداد صفحات:‎ ۱۰۳

چه مبتدی باشید و چه یک مشتاق با تجربه، این کتاب همه چیزهایی را که در مورد پرورش مرغ برای تولید تخم مرغ و گوشت نیاز دارید را پوشش می‌دهد. از انتخاب نژادهای مناسب تا کشف لذت‌های زندگی پایدار، این راهنما بینش‌های ارزشمندی را در مورد ارائه بهترین مراقبت ممکن به گله ارائه می‌دهد.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.