بهترین سایت های کاریابی آنلاین – استخدام آنلاین

بهترین سایت های کاریابی آنلاین – استخدام آنلاین

این روزها در سراسر دنیا ،همه امور از طریق اینترنت انجام می گیرد از پرداخت قبوض گرفته تا کاریابی، همه فقط با یک خط اینترنت امکان پذیراست. در واقع پایگاه های استخدام آنلاین ، جایگزین روش های سنتی استخدام شده اند .با توجه به این موضوع کشور ایران نیز چند سالی است که به این جرگه پیوسته و سایت های کاریابی به فعالیت در این زمینه پرداخته اند و فرصت های خوب شغلی را در اختیار جویندگان کار قرار می دهند. در ادامه قصد داریم بهترین سایت های کاریابی آنلاین را به شما معرفی کنیم .

بهترین سایت های کاریابی آنلاین – استخدام آنلاین

سایت کاریابی ایران تلنت (IRAN TALENT) – بزرگترین سایت استخدام متخصصین ایرانی

سایت ایران تلنت از سال ۱۳۸۲ با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، خدمات کاریابی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و در واقع تبدیل به پلی ارتباطی، بین کارجویان و کارفرمایان شده است و هم اکنون یکی از بهترین سایت های کاریابی آنلاین به شمار می‌رود.

پایگاه ایران تلنت، بزرگترین وب سایت استخدامی ایرانی محسوب می‌شود که به صورت آنلاین، فرصت‌های شغلی متعددی را برای متخصصین فراهم نموده است. این سایت یکی دیگر از پرکاربرد ترین وب سایت های دانشجویی محسوب می‌شود چرا که اغلب دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند در این وب سایت رزومه ایجاد کرده و صاحب شغل مورد نظر خود شوند. به این ترتیب که با مراجعه به سایت ایران تلنت به جستجو در بین فرصت‌های شغلی مختلف بپردازند و رزومه خود را از طریق همین سایت برای کارفرمایان ارسال کنند. و یا اینکه منتظر استخدام های بعدی توسط کارفرمایان شوند.

بانک رزومه ایران تلنت، به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا با اطمینان خاطر از نیروی متخصص و توانمند استفاده کنند و نیروهای استخدامی خود را از بین اعضا انتخاب نمایند. این پایگاه هم اکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار عضو دارد.

لازم به ذکر است ثبت نام و ارسال رزومه در سایت برای کارجویان رایگان است و کارفرمایان با پرداخت آبونمان ماهانه یا سالانه می‌توانند از طریق آگهی استخدام و یا جستجو در رزومه‌ها، نسبت به استخدام نیروهای حرفه ای مورد نیاز خود اقدام نمایند. ایران تلنت با بیش از هزار و هفتصد شرکت و موسسه معتبر ایرانی و همچنین شرکت‌های خارجی فعال در ایران، همکاری دارد که تمامی این شرکت ها از طریق این پایگاه، به استخدام افراد متخصص می پردازند.

ایران تلنت به زبان انگلیسی تهیه شده و خدمات کاریابی آن برای کارجویانی با مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی، که آشنایی نسبی به زبان انگلیسی دارند، مناسب است.

مقایسه : بر اساس یک مقایسه آماری (انجام شده در ۱۳۸۹) که بین روزنامه همشهری، پرتیراژترین روزنامه ایران و سایت ایران تلنت بزرگترین وب سایت استخدامی ایران، صورت گرفته است، تعداد رزومه‌های دریافتی ازآگهی های سایت ایران تلنت، بیش از ۵ برابر تعداد رزومه‌های دریافتی از طریق روزنامه بوده است. هزینه سایت بطور میانگین ۵۰ درصد پایین‌تر بوده و رزومه‌های آن از کیفیت بالاتری برخوردارند.

مزایا: سایت امکانات خوبی برای کارجویان متخصص و کارفرمایان فراهم آورده است و به جرات می توان گفت یکی از بهترین سایت های کاریابی آنلاین برای متخصصین محسوب می‌شود.

معایب : برای عموم کارجویان مناسب نیست.

برای مشاهده بزگترین وب سایت استخدام متخصصین ایرانی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

سایت کاریابی ایران تلنت (IRAN TALENT)

پایگاه استخدامی جاب اینجا (Jobinja) – مرجع کامل شغل‌های تخصصی

پایگاه استخدامی جاب اینجا، تلاش می‌کند تا افراد مستعد را در محیط‌های حرفه‌ای و در مسیر شغلی صحیح به رشد و شکوفایی برساند. این مجموعه مدت زیادی نیست که شروع به کار کرده است ولی در همین زمان اندک با معرفی شرکت‌های بزرگ و کوچک توانسته کارجویان متخصص زیادی را به کارفرمایان دلخواهشان معرفی کند و یک ارتباط خوب و موثر ایجاد نماید و خود را به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی آنلاین خود را مطرح نماید.

با تقریبا ۱۶۰۰ شرکت در زمینه اینترنت و فناوری، کامپیوتر و نرم‌افزار، تبلیغات و بازاریابی، ارتباطات و شبکه، رسانه، فرهنگی و نشریات، آموزش، تولید و صنایع، پزشکی، سلامت و بهداشت، مهندسی و ساخت و ساز، مالی و اعتباری، حقوقی و قانون دولتی، همکاری دارد و آگهی‌های استخدامی مربوط به این شرکت‌های معتبر را که همگی تخصصی هستند، در این پایگاه برای اطلاع کارجویان انتشار می‌دهد.

در این وب سایت امکان جستجوی فرصت‌های شغلی بر اساس تخصص، مکان، نوع همکاری و حقوق وجود دارد علاوه بر درج آگهی، از وبلاگ به روزی هم برخوردار است.

مقایسه: از محیط کاربری آسانی برخوردار است. پایگاه تخصصی است و برای عموم کارجویان مناسب نیست.

برای مشاهده فرصت‌های شغلی دلخواه خود که با تخصص‌تان سازگار است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

پایگاه استخدامی جاب اینجا (Jobinja) – مرجع کامل شغل‌های تخصصی

پایگاه کاریابی اینترنتی حامی کار – پایگاهی برای همه کارجویان

پایگاه کاریابی اینترنتی حامی کار، برای اصلاح سیستم اشتغال و استخدام درکشور، توسط  ابزارهای مدرن و اینترنتی، آغاز به کار کرد. حامی کار، با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند و یکی از معتبرترین پایگاه‌های کاریابی فارسی زبان است. این پایگاه علاوه بر نشر مقالات، اخبار اشتغال، دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌ها و همایش‌ها را نیز به اطلاع علاقه‌مندان می‌رساند. همچنین حامی کار بانک استخدامی قوی و به روزی دارد که همه مشاغل را زیر پوشش قرار می‌دهد. از مشاغل گروه پزشکی تا کامپیوتر و مشاغل اداری تا تخصصی، همه گونه آگهی استخدامی را در سایت خود جای داده است.

کارجویان برای استفاده از خدمات این پایگاه باید ثبت نام کرده و در صفحه کاربری خود، رزومه کاری‌شان را ثبت نمایند. سپس فرصت‌های شغلی مناسب با توجه به تحصیلات، تجربه و تخصص کارجویان به صورت اتوماتیک در صفحه شخصی‌شان ارائه خواهد شد. ضمن اینکه امکان ارائه فرصتهای شغلی بر روی تلفن همراه و ایمیل نیز وجود دارد. همچنین کارجویان می‌توانند از طریق حامی کار رزومه خود را با استفاده از نقشه، برای فرصت‌های شغلی نزدیک محل سکونت خود ارسال نمائید. این قابلیتها کافیست تا این وب سایت خود را در میان بهترین سایت های کاریابی آنلاین جای دهد.

ثبت آگهی استخدام برای کارفرمایان نیز رایگان می باشد و علاوه بر آن کارفرمایان می‌توانند رزومه کارجویان را بر اساس تحصیلات، تخصص و یا مهارت به سهولت پیدا کرده و به صورت آنلاین، کارجویان واجد شرایط و مورد نیازشان را دعوت به کار نمایند.

هیچگونه اطلاعات شخصی از کارجویان و کارفرمایان بدون اجازه به طرفین داده نمی‌شود. البته امکان گفتگوی آنلاین بین کارفرما و کارجو فراهم شده و می‌توان بقیه موارد مربوط به استخدام مانند مصاحبه و قرار ملاقات را از این طریق برنامه‌ریزی کرد.

مقایسه: این بانک استخدامی بر اساس بازه حقوقی و همچنین ساعت کار (تمام یا پاره وقت) تنظیم شده که جستجو را برای کارجویان ساده و سریع می‌کند.

پایگاه کاریابی اینترنتی حامی کار – پایگاهی برای همه کارجویان

 

بهترین سایت های کاریابی آنلاین – استخدام آنلاین

بانک اطلاعاتی استخدام – محلی برای جستجوی شغل مورد علاقه شما

در سال ۱۳۸۸به منظور سهولت در کاریابی به صورت آنلاین آغاز به کار کرد. این پایگاه اطلاعاتی که یکی از بهترین سایت های کاریابی آنلاین محسوب می‌شود، پایگاه استخدام کاملا فارسی است. تمام آگهی‌های استخدامی موجود را از سراسر ایران در سایت انتشار می‌دهد و تمام مراحل استخدام را اطلاع رسانی می‌کند، از نمونه سوالات استخدامی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی و غیر‌دولتی گرفته تا زمان اعلام نتایج و غیره.

تمام آگهی‌ها از جدید به قدیم در قسمت نوار زمان استخدام، گردآوری شده و کارجویان با مراجعه به آن قادرند از لیست جدیدترین آگهی‌ها اطلاع یابند. در بخش استخدام شده‌ها، از افرادی که توسط این پایگاه استخدام شده‌اند درخواست شده تا به عموم کاربران اطلاع‌رسانی کنند. ضمن اینکه امکان دریافت رایگان آگهی‌ها در ایمیل و یا پیام کوتاه نیز وجود دارد.

مقایسه: در مقایسه با سایر پایگاه‌های استخدامی، امکان جستجو وجود ندارد و لیست تمام آگهی‌ها از تمام مشاغل و تمام استان‌ها، همه با هم یکجا ارائه می‌گردد.

برای مشاهده آگهی‌های استخدامی مورد نظرتان در این وب سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بانک اطلاعاتی استخدام – محلی برای جستجوی شغل مورد علاقه شما

پایگاه گودکو – راهنمای زندگی کاری برای حرفه‌ای‌ها

این پایگاه تمام فارسی با هدف اینکه روزی بتواند تبدیل به تاثیرگذارترین پایگاه جهت بهبود کیفیت زندگی کاری و رضایتمندی حرفه‌ای ایرانیان و فارسی ‌زبانان در سراسر جهان باشد کار خود را شروع کرد و توانست خود را در میان بهترین سایت‌های کاریابی آنلاین جای داده و پایگاهی برای افراد متخصص و حرفه‌ای شود.

زمینه کاری این پایگاه در ارتباط با : خدمات اینترنتی، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات و نرم افزار، تبلیغات، بازاریابی و فروش، تحلیل کسب و کار، کارآفرینی، کامپیوتر، سخت افزار و شبکه، رسانه و انتشارات، اشتغال و منابع انسانی، ارتباطات و مخابرات می‌باشد و فرصت‌های شغلی در این موارد را پیشنهاد می کند. با ثبت ایمیل در پایگاه گودکو، جدیدترین آگهی‌های استخدامی برایتان ارسال خواهد شد.

این پایگاه فرصت استخدام، مشارکت، سرمایه گذاری و حتی کارآموزی را در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار می‌دهد.

مقایسه : به تازگی شروع به کار کرده و در همه زمینه ها فعال نیست و باشرکت های کمی همکاری دارد.

برای مشاهده قابلیت‌های ایجاد شده برای جستجوی شغل مناسب شما در این وب سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

پایگاه گودکو – راهنمای زندگی کاری برای حرفه‌ای‌ها

وب سایت بانکی – جستجوی کارمند و کارفرمای خوب شما

سایت بانکی از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرد و به زبان فارسی طراحی گردیده است. اطلاعات کلی همه بانک‌ها به همراه معرفی کامل خدمات بانکداری الکترونیک، معرفی کامل وام‌ها و تسهیلات هر بانک، معرفی انواع حساب‌ها و سپرده‌ها، آدرس وب سایت بانک‌ها و  هر گونه اطلاعات دیگر مفید بانکی و اقتصادی را پوشش می‌دهد.

در این پایگاه که هم اکنون یکی از بهترین سایت‌های کاریابی آنلاین محسوب می شود، آگهی‌های استخدامی بانکها و موسسات مالی و شرکت ها همه به چشم می خورد. کارفرمایان برای یافتن افراد در تمام زمینه ها می توانند اقدام به انتشار آگهی در این پایگاه نمایند و کارجویان با مشاهده آگهی اقدام به ارسال رزومه کرده و یا از قبل رزومه کامل خود را برای کارفرمایان در سایت قرار دهند. دسترسی به رزومه کارجویان بدون عضویت در سایت امکان پذیر است. البته برای گرفتن اطلاعات شخصی و شماره تلفن باید با پشتیبانی تماس حاصل شود.

لازم به ذکر است که آگهی‌های استخدامی از تمامی شرکت ها و موسسات می‌باشد و فقط مختص به بانک ها نیست. تمامی کارجویان برای مشاهده آگهی‌های استخدامی در زمینه های گوناگون می توانند از خدمات این پایگاه استفاده کنند. این وب سایت آگهی‌های استخدامی دولتی و خصوصی را انتشار می‌دهد و با جستجو در پایگاه داده آن، آگهی‌هایی برای استخدام در سراسر ایران یافت می شود.

مقایسه : علاوه بر آگهی‌های استخدام، بانک مقالات اقتصادی خوبی هم دارد. شانس پیدا کردن مشاغل دولتی از طریق این پایگاه کمی بیشتر است.

برای مشاهده اطلاعات مشاغل قرار گرفته بر روی این وب سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

وب سایت بانکی – جستجوی کارمند و کارفرمای خوب شما

دانلود رایگان مقاله

۷ c دیدگاه ها

  1. میخواهم در اینترنت کار انلاین کنم من در بیشتر اوقات از اینترنت استفاده میکنم ومیتونم تبلیغات رو انجام بدم

  2. درود و سلام خدمت شما
    عرضم به حضور شما که اشتغالزایی جدا از مساله رفع نیاز مستخدم بوده بلکه بکار انداختن نیروی جسمی و ذهنی اشخاصی که واقعا لازم است از استعداد هایشان استفاده بشه نیز میباشد
    و شما زمانی موفق و کاربران و زیر مجموعه شما آنوقت از شما رضایت خواهند داشت که کار کرد شما در عمل هویدا بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.