دانلود رایگان برترین پایان نامه های مدیریت

دانلود رایگان برترین پایان نامه های مدیریت

به جرات می‌توان گفت انتخاب موضوع، تهیه پروپوزال و نگارش پایان‌نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از سخت‌ترین بخش‌های دوران تحصیل است. اگر چه این فرآیند با دشواری‌های بسیاری همراه است اما دسترسی به نمونه‌ پایان‌نامه‌های برتر دانشگاه‌های معتبر جهان می‌تواند ایده‌های بسیار خوبی برای کمک به تسریع و تسهیل فرآیند نگارش پایان‌نامه با خود به همراه داشته باشد و ما در اینجا دانلود رایگان برترین پایان نامه های مدیریت سال ۲۰۱۴ را به شما هدیه می دهیم. دانشجویان گرایش‌های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت مالی، کارآفرینی و مدیریت منابع انسانی معمولا با انتشارات Emerald به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین ناشران کتاب‌ها و مقالات مدیریت و علوم انسانی آشنا هستند.

دانلود رایگان برترین پایان نامه های مدیریت

 

امرالد به عنوان ناشر بزرگترین مجموعه‎‌ مجلات بین‌المللی در حوزه مدیریت و کسب‌وکار با همراهی بنیاد اروپایی توسعه مدیریت، انجمنی غیرانتفاعی با بیش از ۸۶۰ عضو دانشگاهی و اجرایی در بیش از ۸۴ کشور، هر ساله به معرفی برترین پایان‌نامه دکتری در میان گرایش‌های گوناگون مدیریت می‌پردازند. دسترسی و بررسی برترین پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت که توسط این تیم ارزیابی و ارائه می‌شود می‌تواند برای دانشجویانی که در حال نگارش پایان‌نامه هستند بسیار مفید واقع شود. این پایان‌نامه‌ها نه تنها نشانگرهایی برای موضوعات پژوهشی ناب و مهم رشته مدیریت هستند بلکه به عنوان  نمونه‌ای از یک پژوهش موفق و موثر می‌توانند کل فرآیند پایان‌نامه‌نویسی را به افراد نشان دهند و سنگ محک قابل قبولی را فراهم آورند.

دانلود رایگان برترین پایان نامه های مدیریت

 

در این راستا، این جایزه تجلیلی از پیشرفت‌های پژوهشی در موضوعات مختلف مدیریت و کسب‌وکار است و در سال‌های گذشته توجهات زیادی را از سوی پژوهشگران و دانشجویان در کشورهای آمریکا، بریتانیا، استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، فنلاند، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا و … به خود جلب کرده است. در ادامه به معرفی برترین پایان‌نامه‌های مدیریت منتخب سال ۲۰۱۴ خواهیم‌ پرداخت و امکان دانلود رایگان آن‌ها به عنوان نمونه‌ای از بهترین پژوهش‌های مدیریت و کسب‌وکار فراهم شده. بررسی این پایان‌نامه‌ها می‌تواند برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت در گرایش‌های مختلف نکات آموزنده بسیاری داشته باشد. پنج نمونه از برترین پایان‌نامه‌های مدیریت که جایزه سال ۲۰۱۴ امرالد را به خود تخصیص داده‌اند معرفی و امکان دانلود آن‌ها به صورت رایگان فراهم شده است. کافیست بر روی نام هر کدام از پایان نامه های زیر کلیک نموده و به راحتی آن را دانلود نمایید.

 

  • عنوان پایان‌نامه: رویکردی مبتنی بر دانش به بهبود فرآیند: مطالعه‌ای ترکیبی به نقش شبکه‌های اجتماعی و اکتساب دانش

  • نویسندگان این پایان‌نامه: دکتر پیتر مارزک، دانشکده مدیریت دانشگاه ناتینگهام
  • اساتید پایان‌نامه: دکتر کیم هووا تان

 

  • عنوان پایان‌نامه: انطباق زنجیره عرضه با تغییرات آب و هوا

  • نویسندگان این پایان‌نامه: دکتر آندره کرییه، دانشگاه هریوت-وات
  • اساتید پایان‌نامه: دکتر الن مک‌کینون

  • عنوان پایان‌نامه: استفاده از داستان‌سرایی در انتقال دانش

  • نویسندگان این پایان‌نامه: دکتر جودیث لیونگ، دانشگاه پلی‌تکنیک هنگ کنگ
  • اساتید پایان‌نامه: دکتر پاتریک فونگ

  • عنوان پایان‌نامه: دنباله رو من باش! پیروی، رهبری و نیروی کار چند نسلی

  • نویسندگان این پایان‌نامه: دکتر رونالد جانسون، دانشگاه نوا جنوبی
  • اساتید پایان‌نامه: دکتر رجینا گرینوود
دانلود رایگان مقاله

۶ c دیدگاه ها

  1. سلام ، پایان نامه مدیریت بازرگانی برای دانلود قرار داده بودین ودانلود . ولی روی فایل پسوورد گذاشتین . میشه بپرسم اگر نمی خواستین دانلود رایگان خوب نمیذاشتین .لطفا پسوورد نرا اعلام کنید.

  2. ترم چهارم رشته مدیریت عمومی کارشناسی ارشد استم عنوان مدیریتی در سکتور معارف کار داشتم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.