بهترین اپلیکیشن‌های دانشجویی مخصوص موبایل

بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل دانشجویی – بخش اول

همراه با فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه در سراسر جهان، اپلیکیشن‌های مختلفی برای کاربردهای متفاوت عرضه شده است. برخی از این اپلیکیشن‌ها دارای کاربرد عمومی هستند ولی تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن‌های موبایل برای استفاده توسط اقشار به‌خصوص طراحی می‌شود. در این میان کم نیستند اپلیکیشن‌هایی که مخصوص دانشجویان و برای استفاده اختصاصی این قشر، طراحی شده‌اند که در صورت استفاده صحیح و اصولی، کمک شایانی به دانشجویان از افراد می‌نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر چند بر بهترین اپلیکیشن‌های موبایل دانشجویی داشته باشیم.

اپلیکیشن CamScannerh، ساده‌ترین راه اسکن کتب و جزوات برای دانشجویان!

اپلیکیشن CamScanner با سیستم اندروید سازگار است وبه‌طورقطع، بهترین اسکنر اسناد و مدارک برای موبایل می‌باشد. این اپلیکیشین، بسیار کاربردی است و نصب آن برای تمامی دانشجویان رشته‌های مختلف توصیه می‌شود. به‌طور ساده می‌توان گفت که با نصب این اپلیکیشن می‌توانید به سادگی موبایل خود را تبدیل به یک اسکنر حرفه‌ای کنید. .CamScanner قادر است تا به‌صورت اتوماتیک، حاشیه‌های اضافی تصاویر اسکن شده  را حذف کرده، کیفیت‌شان را ارتقا داده و آن‌ها را با کیفیت بالا ذخیره نماید. تصور کنید که با نصب این اپلیکیشن یادداشت‌های سخنرانی، فرم ثبت‌نام، راهنمای مطالعه، تکالیف درسی، و…  برای استفاده بعدی و مجدد به سادگی در اختیار شما قرار می‌گیرد. هم‌چنین این نرم‌افزار کاربردی دانشجویی، قابلیت به اشتراک‌گذاری اسناد اسکن شده را با دیگر هم‌کلاسی‌ها و سایر افراد دارا است. نسخه عادی این اپلیکیشن موبایل دانشجویی، توسط شرکت سازنده به رایگان عرضه می‌شود. نسخه‌ی پولی آن قابلیت‌هایی هم‌چون تبدیل فایل‌های اسکن شده به فایل ورد و ویرایش آن‌ها را دارا است، که این ویژگی برای دانشجویان ایرانی چندان کاربردی نمی‌تواند داشته باشد، زیرا تبدیل فایل‌های فارسی زبان برای اکثر نرم‌افزارها کار دشواری است. اپلیکیشن CamScanner با حجمی در حدود ۱۵.۷ مگابایت، یکی از بهترین همراهان دانشجویان به‌شمار می‌رود. برای دانلود اپلیکیشن موبایل CamScanner می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

دانلود اپلیکیشن موبایل دانشجویی CamScanner – تمامی نسخه‌ها

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل دانشجویی

اپلیکیشن Evernote، دفترچه یادداشت و کلاسور همه فن‌حریف دانشجویی

بدون اغراق می‌توان گفت که در میان اپلیکیشن‌های موبایل دانشجویی، نرم‌افزار Evernote، ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین  اپلیکیشن ِ قابل استفاده برای دانشجویان تمامی رشته‌ها و در سراسر جهان است. در مواردی که حجم زیادی از اطلاعات صوتی در دسترس دانشجو قرار می‌گیرد، خطر فراموشی و از دست دادن اطلاعات همیشه وجود دارد. اطلاعاتی که در کنفرانس‌ها، کلاس‌های درسی، انجام پروژه‌های گروهی و مشترک وجود دارد نیازمند بررسی دوباره است. با نصب اپلیکیشن Evernote به سادگی می‌توانید در مواقع نیاز، صدای استاد را ضبط کرده ذخیره کنید، برای فایل های صوتی می‌توان تصاویر مناسب با موضوع نیز در نظر گرفت. یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی این نرم‌افزار چندسکو بودن (cross platform) آن است، به‌طوری که می‌توانید به راحتی با نصب این اپلیکیشن برروی گوشی موبایل خود، از طریق مرورگر‌های وب، کامپیوتر‌های دسک‌تاپ ویندوزی یا مک، یا از طریق تبلت و دیگر تجهیزات کامپیوتری خود به تمامی فایل‌هایی که در این دفترچه یادداشت قرار داده‌اید، دسترسی پیدا کنید. از همه مهم‌تر این‌که استفاده از این اپلیکیشن کاملاً رایگان است. برای دانلود این اپلیکیشین می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

دانلود اپلیکیشن Evernote – نسخه‌های ویندوز، اندروید، ios و مک

اپلیکیشن‌های موبایل دانشجویی - Evernote

اپلیکیشن موبایل Andie Graph، ماشین‌حسابی حرفه‌ای برای دانشجویان مهندسی

Andie graph، کامل‌ترین ماشین حساب اندرویدی است که قابلیت نوشتن و حل معادله‌های مختلف ریاضی را دارا است. این اپلیکیشن در واقع ماشین حسابی است که قادر به رسم نمودارهای مختلف نیز است. این اپلیکیشن موبایل مخصوص دانشجویان مهندسی طراحی شده و قادر است تا پیچیده‌‌ترین نمودارهای ریاضی را با سرعت و دقت بالا ارائه دهد. به جرات می‌توان گفت که هیچ اپلیکیشنی، برای دانشجویان رشته‌های مهندسی نمی‌تواند کاربردی‌تر از اپلکیشن Andie graph به‌شمار آید. این ماشین حساب حرفه‌ای که توسط سازنده‌ی آن رایگان عرضه می‌شود، تاکنون توانسته است بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود موفق را از آن خود کند. برای دانلود اپلیکیشن ماشین حساب Andie graph می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

دانلود اپلیکیشن Andie Graph – نسخه اندروید

بهترین اپلکیشن موبایل ماشین حساب دانشجویی

برای مشاهده بخش دوم از بهترین اپلیکیشن‌های موبایل دانشجویی به این پست مراجعه کنید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.