معرفی کتاب در رشته پزشکی ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:A History of Medicine in 12 Objects

نویسنده:Carol Cooper 

ناشر:‎ Aurum

زمان انتشار:۲۰۲۴/۱۰/۲۲

تعداد صفحات:۲۷۲

در این تاریخچه کامل، کشف کنید که تا زمانی که انسان‌ها وجود داشته‌اند، سلامتی چگونه با ما همراه بوده است، همانطور که انگیزه درمان و درک آن وجود داشته است. در طی قرن‌ها، روش‌های درگیر شدن پزشکان با بیماری به شدت تغییر کرده است، و همچنین ابزارهایی که در اختیار دارند.

۲.

عنوان کتاب:Resident Readiness Internal Medicine

نویسنده:Debra Klamen

ناشر:‎ McGraw Hill

زمان انتشار:۲۰۲۴/۶/۲۱

تعداد صفحات:‎ ۶۰۸

اطلاعات بالینی عملی را برای کمک به رویکرد خود به شکایات بیمار در پزشکی داخلی در  ویرایش دوم این کتاب پیدا کنید. ارائه مبتنی بر مورد به موازات نحوه کار شما از طریق تصمیم گیری بالینی است ـ که با یک شکایت اصلی شروع می‌شود، به دنبال آن تشخیص‌های افتراقی و آزمایش‌های تشخیصی و مدیریت.

۳.

عنوان کتاب:Critical Care and Hospitalist Medicine Made Ridiculously Simple

نویسنده:Michael Donahoe M.D

ناشر:‎ MedMaster

زمان انتشار:۲۰۲۴/۵/۱۵

تعداد صفحات:‎ ۴۲۶

این نسخه جدید شامل اطلاعات کاملاً اصلاح شده و به روز شده در مورد آخرین داروها، دستورالعمل‌ها و روش‌های درمان در بخش ICU و اورژانس است.

۴.

عنوان کتاب:The ASAM Principles of Addiction Medicine

نویسنده:Shannon C. Miller

ناشر:‎ LWW

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۶

تعداد صفحات:‎ ۲۰۰۰

اصول پزشکی اعتیاد، ویرایش هفتم یک منبع کاملاً بازسازی شده است که آخرین پیشرفت‌ها و تحقیقات در درمان اعتیاد را ادغام می‌کند. ویرایش هفتم که برای پزشکان داخلی، روانپزشکی و تقریباً هر تخصص پزشکی تهیه شده است، جامع‌ترین نشریه در پزشکی اعتیاد است. اطلاعات دقیقی را ارائه می‌دهد تا به پزشکان کمک کند تا درمان اعتیاد را برای همه بیماران، نه فقط کسانی که به دنبال درمان برای SUD هستند، هدایت کنند.

۵.

عنوان کتاب:Conscientious Objection in Medicine

نویسنده:Mark R. Wicclair

ناشر:‎ Cambridge University Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱

تعداد صفحات:۹۲

این کتاب به بررسی مسائل اخلاقی و مفهومی در مورد مخالفت وجدان در پزشکی می‌پردازد. مفاهیم مورد تجزیه و تحلیل شامل مخالفت وجدانی، عنایت وجدانی، وجدان، همدستی اخلاقی و تمامیت اخلاقی است. چندین مناقشه اخلاقی در حال انجام شناسایی و به طور انتقادی تحلیل می‌شوند.

۶.

عنوان کتاب:Grand-domestication of African Classical & Traditional Medicine

نویسنده:Dr. Dia Sekou Mari-Jata Ed.D

ناشر:‎ NsibidiScribe

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۸

تعداد صفحات:‎ ۱۰۶

علیرغم تأثیر هژمونیک پزشکی اروپایی و اروپایی ـ آمریکایی که عمدتاً در بیمارستان عمومی مدرن انجام می‌شود، طب سنتی آفریقا نه تنها زنده مانده است، بلکه از بسیاری جهات، حالت‌ها و در فضای سیاسی کنترل شده سیاهپوستان حتی رونق یافته است. غنا یک فضای سیاسی است که این ادعا و همچنین فضاهایی مانند هائیتی و حتی کریدور گولا و جزایر دریایی در مجاورت کارولینای جنوبی صادق است.

۷.

عنوان کتاب:Ultrasound Physics and its Application in Medicine

نویسنده:Arbin Thapaliya

ناشر:Private Academic Library Network of Indiana

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۴

تعداد صفحات:۳۳۵

این کتاب درسی همچنین جنبه‌های کلی سونوگرافی تشخیصی را پوشش می‌دهد که مرجع عالی برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها است. علاوه بر این، این کتاب درسی دارای آزمایش‌های پایان فصل است که به مربیان کمک می‌کند تا آزمایشگاه‌هایی را برای دانشجویان و هر فراگیر دیگری برگزار کنند تا یادگیری خود را تقویت کنند و مهارت‌های عملی را تقویت کنند.

۸.

عنوان کتاب:Blueprints for Physiology Competencies

نویسنده:Dr. Sanjay Bedi

ناشر:independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۲

تعداد صفحات:‎ ۳۸۷

این منبع جامع مفاهیم پیچیده فیزیولوژیکی را ساده می‌کند و آنها را در دسترس و جذاب می‌کند. هر بخش به بررسی سیستم‌های فیزیولوژیکی مختلف می‌پردازد و عملکردها و اهمیت آنها در حفظ سلامت را شرح می‌دهد. این کتاب برای تهیه طرح درس یا به عنوان یک کمک آموزشی ایده آل است، این کتاب مسیر شما برای درک عملکرد پیچیده بدن انسان و سیستم‌های آن است.

۹.

عنوان کتاب:The Human Anatomy & Physiology Activity Book

نویسنده:Pinky’s Press

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۵

تعداد صفحات:۲۰۰

با این کتاب فعالیت‌های نوآورانه، سفری جذاب به دنیای پیچیده بدن انسان را آغاز کنید. این کتاب که برای درگیر کردن ذهن کنجکاو در تمام سنین طراحی شده است، از شما دعوت می‌کند تا از طریق مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، آزمایش‌ها و چالش‌ها، عمیق‌تر به شگفتی‌های آناتومی و فیزیولوژی بپردازید.

۱۰.

عنوان کتاب:Comprehensive Guide to Reproductive Physiology

نویسنده:Mark Aquino

ناشر:Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۲/۲۴

تعداد صفحات:۲۳۹

با این راهنمای جامع، بینش عمیقی درباره باروری انسان به دست آورید، به جزئیات پیچیده فیزیولوژی تولید مثل بپردازید. از پیچیدگی‌های فعل و انفعالات هورمونی گرفته تا فرآیندهای لقاح و زایمان، عملکرد درونی دستگاه تناسلی مردانه و زنانه را بررسی کنید.

۱۱.

عنوان کتاب:Understanding the Physiology of Aging

نویسنده:Estelle Darcy

ناشر:‎ Elight Capital

زمان انتشار:۲۰۲۴/۲/۱۹

تعداد صفحات:۱۸۶

«درک فیزیولوژی پیری» یک بررسی فشرده اما کامل از تحولات بیولوژیکی مرتبط با پیری را ارائه می‌دهد. این کتاب که فرآیندهای سلولی و تغییرات سیستم اندام را پوشش می‌دهد، پیچیدگی‌های پیری را بررسی می‌کند و به سؤالات اساسی در مورد شخصیت و تأثیر آن بر سلامت و طول عمر می‌پردازد. این کتاب با ترکیب کاوش علمی با بینش‌های عملی، درک کاملی از اصول سالمندی را به خوانندگان ارائه می‌دهد، کنجکاوی را تشویق می‌کند و بحث‌ها را در مورد این جنبه فراگیر از زندگی انسان تسهیل می‌کند.

۱۲.

عنوان کتاب:HUMAN ANATOMY AND PHYSIOLOGY

نویسنده:Rajesh Kumar Mukherjee

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۲/۲۴

تعداد صفحات:۱۲۷

این کتاب در درجه اول به منظور تشویق خوانندگان به بهره مندی و تهیه یادداشت‌های سریع خود در مورد موضوع آناتومی و فیزیولوژی انسان است. با انجام این کار، آن‌ها برای افزایش دانش خود کمک می‌گیرند و این کتاب برای علوم، پزشکی، داروسازی، پرستاری، بیوتکنولوژی، میکروبیولوژی و بسیاری از بخش‌های اصلی کاملاً مفید است. ما امیدواریم که دانش جویان مطالب را مفید و جذاب بدانند و برای آنها در این زمینه همیشه در حال تغییر آرزوی موفقیت داریم.

۱۳.

عنوان کتاب:Netter’s Essential Physiology

نویسنده:Susan Mulroney PhD

ناشر:‎ Elsevier

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۵

تعداد صفحات:‎ ۴۲۴

واضح، متمرکز و بسیار بصری، ویرایش سوم کتاب حاضر، از رویکردی مختصر و بالینی برای کمک به درک سریع و آسان مفاهیم کلیدی استفاده می‌کند. این متن خواندنی که توسط دکتر فرانک اچ. نتر مشهور جهان و هنرمندانی که به سبک او کار می‌کنند به تصویر کشیده شده است، این متن خواندنی نثری آسان و قابل درک را با همبستگی‌های بالینی، ترکیب می‌کند. ویدیوها برای اطمینان از درک کامل محتوای پیچیده اضافه شده‌اند.

۱۴.

عنوان کتاب:All Physicians Lead

نویسنده:Leon E. Moores

ناشر:‎ Forbes Books

زمان انتشار:۲۰۲۴/۲/۲۰

تعداد صفحات:۲۱۷

این کتاب همچنین با مسئولین دانشکده‌های پزشکی، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی و انجمن‌های حرفه‌ای پزشکان صحبت می‌کند و استدلال می‌کند که رهبری باید به عنوان یک شایستگی اصلی در طول حرفه هر پزشک در نظر گرفته شود و آموزش ساختاریافته در مبانی رهبری باید از اولین روز به عنوان یک دانشجوی پزشکی آغاز شود. رهبری بهتر پزشک منجر به تیم‌های مراقبت‌های بهداشتی با عملکرد بالاتر، بهبود رضایت بیمار و نتایج سلامت بهتر برای بیماران می‌شود.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.