معرفی کتاب در رشته تربیت‌بدنی ۲۰۲۴

۱.

عنوان کتاب:Women In Sports

نویسنده:Debb Boom Wateren

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱۰

تعداد صفحات:۱۸۲

زنان برای مدت طولانی در مسابقات ورزشی شرکت کرده‌اند، اما اخیراً این کار را در صحنه المپیک یا مسابقات قهرمانی جهان انجام داده‌اند. از آن زمان، آن‌ها با قراردادها، انتظارات و انبوهی از چالش‌های دیگر مبارزه کرده‌اند. با این حال، مانند همیشه زنان بر چالش‌ها غلبه کرده‌اند، به ارتفاعات جدیدی صعود کرده‌اند و به بالا بردن سطح موفقیت‌های ورزشی ادامه می‌دهند.

۲.

عنوان کتاب:Black Cyclists

نویسنده:Robert J. Turpin

ناشر:University of Illinois Press

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۹

تعداد صفحات:‎ ۲۴۸

دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش در اواخر دهه ۱۸۷۰ ظهور کرد و از همان ابتدا سیاهپوستان آمریکایی در کنار رقبای سفیدپوست سوار شدند و با آنها مسابقه دادند. رابرت جی. تورپین کمک‌های دوچرخه‌سواران سیاه‌پوست را از روزهای اولیه ورزش از طریق تثبیت قوانین جیم کرو در دوران پیشرو روشن می‌کند.

۳.

عنوان کتاب:How to Start Your Own Sporting Goods Store

نویسنده:Terry Allan Blake

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۸

تعداد صفحات:۳۱۲

آیا به ورزش علاقه دارید و رویای تبدیل آن اشتیاق به یک سرمایه گذاری تجاری موفق را دارید؟ جلوترش رو نگاه نکن! «چگونه فروشگاه لوازم ورزشی خود را راه اندازی کنید» راهنمای جامع شما برای راه اندازی و مدیریت یک فروشگاه پررونق لوازم ورزشی از ابتدا است.

۴.

عنوان کتاب:Inspirational Soccer Stories for Young Readers

نویسنده:Anthony Lynch

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۵

تعداد صفحات:‎ ۱۴۲

آیا به دنبال ماجراجویی در کتاب داستان هستید تا تخیل فرزندتان را برانگیزد و حس کنجکاوی او را تقویت کند؟ برای کشف داستان‌های افسانه‌ای ستاره‌های فوتبال، سفری را آغاز کنید که به طرفداران ورزش جوان خود الهام می‌دهد تا از تاریخچه و مشارکت‌های غنی بازی قدردانی کنند. داستان‌های فوتبال باورنکردنی از گذشته را کاوش کنید و بیاموزید که چگونه قهرمانان بازی را بسیار جذاب کردند.

۵.

عنوان کتاب:Mental Health and Well-being Interventions in Sport

نویسنده:Gavin Breslin

ناشر:Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۴

تعداد صفحات:‎ ۲۵۴

اکنون در ویرایش دوم خود، این کتاب مروری متمرکز و جامع از تحقیقات، مدل‌ها و رویکردهای به‌روز سلامت روان در ورزش را با تخصص کارشناسان جهانی در این زمینه ارائه می‌کند.

۶.

عنوان کتاب:Pickleball Mindset

نویسنده:Dayne Gingrich

ناشر:Mindset Productions

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱

تعداد صفحات:‎ ۲۶۲

در هر فصل، داین به بررسی چیستی، چرایی و چگونگی استراتژی‌های عملکرد ذهنی می‌پردازد که در حرفه ورزشی و مربیگری خود استفاده کرده است. جیل سپس برآمدگی‌ها، کبودی‌ها و جشن‌های خود را در زمان واقعی به اشتراک می‌گذارد، زیرا تلاش می‌کند تا هر استراتژی را هم در بازی و هم در زندگی خود بگنجاند.

۷.

عنوان کتاب:Religions and Sports

نویسنده:Terry D. Shoemaker

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱

تعداد صفحات:۱۹۰

این کتاب  به روشی قابل هضم و در عین حال کامل بر روندهای فرهنگی جاری در تقاطع دین و ورزش، مطالعات کلاسیک را ارائه می‌دهد. کتاب حاضر سرآغازی مورد نیاز در زمینه رو به رشد دین و ورزش است ـ کتابی که به خوانندگان از همه رشته‌ها کمک می‌کند تا به تکنیک‌های جدید برای درک هر دو دین و ورزش به طور جداگانه و در ارتباط با هم کمک کنند.

۸.

عنوان کتاب:Flow in Sport

نویسنده:Minas Loekan

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۳۱

تعداد صفحات:۹۸

غرقگی فقط یک حالت ذهنی نیست. این لحظه‌ای است که ورزشکاران خود را کاملاً غرق در عملکرد خود می‌بینند و به تعادل کامل بین مهارت و چالش دست می‌یابند. غرقگی منطقه‌ای است که به نظر می‌رسد زمان ناپدید می‌شود، تمرکز تشدید می‌شود و شاهکارهای خارق العاده تقریباً بدون دردسر می‌شوند.

۹.

عنوان کتاب:Training and Supervision in Sport and Exercise Psychology

نویسنده:Paul McCarthy

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۴/۴/۱

تعداد صفحات:۱۹۶

هدف این کتاب ارائه وضوح، راهنمایی و پشتیبانی برای یادگیری و تسلط بر مهارت‌های حرفه‌ای در ارائه خدمات روانشناسی ورزشی کاربردی است. این کتاب خواندنی کلیدی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد است که در رشته روانشناسی ورزشی و ورزش تحصیل می‌کنند و کسانی که در مقطع دکترای حرفه‌ای در رشته روانشناسی ورزشی و ورزش تحصیل می‌کنند مفید است.

۱۰.

عنوان کتاب:SCCA RoadRally Rules for Organizers

نویسنده:SCCA Sports Car Club of America

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۸

تعداد صفحات:‎ ۹۵

این کتاب جهت تبیین قواتنین رالی جاده‌ای تدوین شده است .

۱۱.

عنوان کتاب:The Athlete’s Prepbook

نویسنده:Natalie Graves

ناشر:‎ Natalie Graves Athletic Counseling

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۶

تعداد صفحات:‎ ۵۶

سفری را آغاز کنید تا پتانسیل کامل ورزشی خود را باز کنید و کمبود اعتماد به نفس، تردیدها، نگرانی‌ها و محدودیت‌ها را پشت سر بگذارید. به دنیایی شیرجه بزنید که در آن استحکام ذهنی و عملکرد بهینه همگرا می‌شوند و شما را راهنمایی می‌کنند تا به رقیب درونی خود متصل شوید.

۱۲.

عنوان کتاب:You Are More Than Your Sport

نویسنده:Erin Baer

ناشر:Beaten to Badass

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۲

تعداد صفحات:‎ ۱۱۰

اگر تنها کاری که دوست داشتی انجامش بدهی از بین برود چه؟ بعدش چی شد؟ بدون ورزش، سرگرمی، اشتیاق و چیزی که شما را هدایت می‌کند، چه کسی هستید؟ گاهی اوقات ما خودمان را با آنچه انجام می‌دهیم تعریف می‌کنیم تا اینکه چه کسی هستیم. و وقتی دیگر نتوانیم آن کار را انجام دهیم، ممکن است احساس کنیم که تمام دنیای ما از ما گرفته شده است.

۱۳.

عنوان کتاب:Fundamentals of Sports Nutrition for Coaches

نویسنده:Timothy M Baghurst

ناشر:‎ Independently published

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۱

تعداد صفحات:‎ ۱۰۹

تحقیقات نشان داده است که مربیان اغلب کمتر از ورزشکاران خود در مورد تغذیه می‌دانند. بخشی از این آمار نباشید؛ یاد بگیرید که چگونه ورزشکاران خود را از طریق دانش خود در مورد این مؤلفه حیاتی عملکرد ورزشی آموزش دهید و توانمند سازید.

۱۴.

عنوان کتاب:Literacy Practices in Sports and Coaching

نویسنده:Rebecca G. Harper

ناشر:Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۴/۳/۲۱

تعداد صفحات:‎ ۱۱۶

این کتاب به روش‌هایی می‌پردازد که مهارت‌های سوادآموزی، از جمله آموزش خواندن و نوشتن، معرفی، تقویت، بازبینی و اصلاح در یک محیط ورزشی یا تربیت بدنی می‌شوند.

دانلود رایگان مقاله از ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.