معرفی کتاب در رشته پزشکی ۲۰۲۲

۱.

عنوان کتاب:The Wise Scalpel

نویسنده:Francis R. Sutherland

ناشر:‎ TFM Publishing Ltd

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۱۵

تعداد صفحات:۳۲۸

جراحی همواره یک چالش برای دانشجویان بوده است. شاید سخت‌ترین عمل جراحی، جراحی کبد، دستگاه صفراوی و پانکراس باشد. محل قرارگیری این اندام‌ها حساس است و در نتیجه جراحی این قسمت‌ها دشوار بوده و بهبودی بیماران هم اغلب دشوار است. هر گونه اقدام اشتباه در مسیر حساس جهت دست‌یابی به نتیجه موفقیت‌آمیز پیامدهای مهمی دارد. مهارت‌های مورد نیاز برای تسلط بر جراحی این اندام‌ها ضروری است. در اغلب موارد حجم اطلاعات ارائه شده به دانشجویان بسیار زیاد است و در نتیجه تجزیه آن پیچیده است. این کتاب بر نکات، فوت و فن‌ها و حقایق اساسی در مورد بیماری‌های این اندام‌ها و درمان جراحی آن‌ها تمرکز دارد. با اینکه کتاب حاضر جای منابع مورد نیاز برای پیشرفت از مرحله جراح تازه کار به جراح متخصص را نخواهد گرفت، اما امیدواریم این روند را تسریع کند و از برخی از خطرات و دلسردی‌ها در این مسیر جلوگیری کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Innovative Data Integration and Conceptual Space Modeling for COVID, Cancer, and Cardiac Care

نویسنده:Amy Neustein

ناشر:‎ Academic Press

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۲۴

تعداد صفحات:‎ ۲۸۶

در سال‌های اخیر، تحقیقات علمی و پزشکی تاکید فزاینده‌ای بر روش‌شناسی محاسباتی و پردازش داده‌ها در بسیاری از رشته‌ها داشته است، هم برای پیشرفت علم و هم برای ارائه پروتکل‌های پزشکی دقیق در آزمایشگاه و در عمل بالینی. کتاب حاضر به بررسی دغدغه‌های مربوط به انکولوژی، قلب و عروق و ویروس‌شناسی (SARS-CoV-2) می‌پردازد و نظریه‌ها و راه‌های درمان عملی داده‌های زیست‌پزشکی را ارائه می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Biology of Cardiovascular and Metabolic Diseases

نویسنده:Chaya Gopalan

ناشر:Academic Press

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱۹

تعداد صفحات:‎ ۲۶۸

کتاب زیست‌شناسی بیماری‌های قلبی عروقی و متابولیک، فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی بیماری‌های متابولیک و قلبی عروقی منتخب را با مسائل بهداشتی ترکیب می‌کند. این کتاب به خوانندگان اجازه می‌دهد تا در مورد تعدادی از موضوعات، از جمله فیزیولوژی قلب و عروق و پاتوفیزیولوژی و چگونگی ارتباط آن با ایجاد مقاومت به انسولین، دیابت و سایر بیماری‌های متابولیک، درک درستی کسب کنند. علاوه بر این بر ارتباط چاقی در ایجاد بیماری‌های قلبی عروقی و متابولیک تأکید دارد و بر فواید ورزش به عنوان یک اقدام پیشگیرانه و روشی برای درمان بیماری‌های زمینه‌ای توصیه می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:Drug Research and Development for Adults Across the Older Age Span

نویسنده:by and Medicine National Academies of Sciences, Engineering, Policy and Global Affairs, et al

ناشر:‎ National Academies Press

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۲۸

تعداد صفحات:۱۲۲

اطلاعات مبتنی بر شواهد برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد نحوه بهینه‌سازی مراقبت از افراد مسن، به ویژه افراد بالای ۸۰ سال، اندک است. از آنجایی که افراد مسن در کارآزمایی‌های بالینی به میزان قابل توجهی حضور ندارند، اطلاعات کمی در مورد استفاده مناسب از داروها در این جمعیت وجود دارد. با این حال، افراد مسن نسبت به جمعیت عمومی، نرخ ابتلا به بیماری‌های همراه و مصرف همزمان چند دارو را دارند و اکثریت مصرف کنندگان بسیاری از داروها هستند.در این کتاب به بررسی مسائل مربوط به افراد مسن می‌پردازیم.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Recent Advances and Controversies in Gamma Knife Neurosurgery

نویسنده:Jeremy Christopher Ganz

ناشر:‎ Elsevier

زمان انتشار:‎ ۲۰۲۲/۱/۲۰

تعداد صفحات:۴۲۰‎

در این کتاب به روزترین دستاوردها در زمینه علوم مغز و اعصاب به رشته تحریر درآمده است. هر فصل توسط یکی از خبرگان به نام این رشته نگاشته شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Unicompartmental Knee Arthroplasty

نویسنده:Richard Scott

ناشر:: ‎ Elsevier

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱۹

تعداد صفحات:۱۱۰

رضایت بالای بیمار، زمان بهبودی سریع و مناسب بودن برای جراحی سرپایی، آرتروپلاستی تک‌پارتیشن زانو (UKA) را به یک گزینه جراحی محبوب برای درمان آرتریت جدا شده، داخلی و جانبی زانو تبدیل کرده است. دکتر ریچارد دی اسکات و ویوک شاه تخصص قابل توجه خود را در آرتروپلاستی تک جداره ای زانو به جراحان ارتوپد و کارکنان بالینی مرتبط با اطلاعات جامع و آسان برای استفاده بیشتر از این روش نوآورانه در تمرین روزانه ارائه می دهند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Promoting Healthy and Active Ageing

نویسنده:Telmo Pereira

ناشر:‎ Taylor & Francis Ltd

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۲۹

تعداد صفحات:۱۶۶

این کتاب اثربخشی یک استراتژی میانجی چند رشته‌ای را برای ترویج دوره پیری فعال و سالم و با کمک منابع تکنولوژیکی خاص نشان می‌دهد. این کتاب با رویکردی کاربردی، دوره پیری فعال و سالم را از طریق اجرای یک مدل میانجی مبتنی بر رویکرد جامع سالمندی (AGA) نشان می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Cell Boundaries

نویسنده:Stephen H. White

ناشر:‎ Garland Publishing Inc

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱

تعداد صفحات:۵۴۶

موضوعات اصلی کتاب حول مرزهای سلولی با درک سازماندهی لیپیدها در دو لایه و تاخوردگی، مونتاژ، پایداری و عملکرد پروتئین های غشایی می چرخد. این کتاب با در نظر گرفتن دانشجویان دوره دکتری و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم زیستی و فیزیکی نوشته شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Clinical Lymphatic Mapping in Gynecologic Cancers

نویسنده:Charles Levenback

ناشر:‎ Taylor & Francis Ltd

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۲۱

تعداد صفحات:‎ ۱۵۲

تکنیک‌های نقشه‌برداری لنفاوی برای تشخیص زودهنگام و درمان ایمن سرطان‌های آندومتر و دهانه رحم مفید هستند. با این حال، این تکنیک‌ها برای سرطان سینه و به‌ویژه سرطان فرج، که اخیراً مورد توجه قرار گرفته‌اند نیز ارزشمند به شمار می‌رود در ویرایش جدید کتاب، نقشه‌برداری بالینی لنفاوی سرطان‌های زنانه و تکنیک‌های آن با در نظر گرفتن آخرین پیشرفت‌ها و فناوری‌ها به طور کامل توضیح داده شده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:The Skeptical Professional’s Guide to Rational Prescribing

نویسنده:Charles E. Dean

ناشر:‎ CRC Press

زمان انتشار:۲۰۲۲/۴/۲۷

تعداد صفحات:‎ ۱۱۸

خشم ناشی از همه‌گیری COVID-19 اعتماد ما را به علم متزلزل کرده است. محتوای کتاب حاضر در یک زمینه بالینی تنظیم شده است، اما همه ما میدانیم که در حوزه تجویز دارو رفتار نادرست و تقلب در تجویز هم وجود دارد، فرآیندی که هر چه سریع‌تر باید متعادل شود و نسبت خطر به فایده داروها، چه از بعد درمانی و چه از بعد روانی مورد بررسی قرار گیرد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:The Brain and Pain

نویسنده:Richard Ambron

ناشر:Columbia University Press

زمان انتشار:۲۰۲۲/۳/۱

تعداد صفحات:‎ ۲۵۱

درد بخشی اجتناب‌ناپذیر از وجود است، اما درد شدید ناتوان‌کننده یا مزمن یک وضعیت پاتولوژیک است که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد. کتاب مغز و درد، حال و آینده مدیریت درد را بررسی می‌کند و درک جامعی بر اساس آخرین اکتشافات بسیاری از شاخه‌های علوم اعصاب ارائه می‌دهد. ریچارد آمبرون، مدیر سابق علوم اعصاب آزمایشگاهی که تحقیقات پیشرو در این زمینه انجام داده است علم چگونگی و چرایی احساس درد را توضیح می‌دهد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:The Tenth Nerve

نویسنده:Chris Dr Honey

ناشر:‎ Random House Canada

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۸

تعداد صفحات:۱۹۵

در این روایت جذاب، دکتر کریس هانی، جراح مغز و اعصاب ماهر در بیمارستان عمومی ونکوور، سفر شخصی خود را همراه با مطالعات موردی که منعکس کننده هیجان اکتشافات علمی و محدودیت‌های پزشکی است، پیوند می‌دهد. او که در بحبوحه شیوع ابولا در لیبریا بر روی یک کودک با بیماری لاعلاج عمل جراحی انجام می‌دهد، پیش‌فرض‌های خود را در مورد معنای پیروزی در برابر یک بیماری زیر سؤال می‌برد. او با تأمل در مسیر خود به سمت جراحی مغز و اعصاب، زمینه‌ای نسبتاً جدید و پرمخاطب از پزشکی را زنده می‌کند، رشته‌ای که از نظر تاریخی نیازمند جدایی عاطفی بوده و اغلب شخصیت‌های افراطی را به خود جذب می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.