موتور جستجوی پزشکی

معرفی موتور جستجوی پزشکی Omni Medical Search

یکی از راه‌های تحقیق و پژوهش استفاده از اینترنت و موتورهای جستجو است که می‌تواند اطلاعات وسیعی از موضوع مورد نظر را در اختیار دانشجویان قرار دهد. در این میان برخی از موتورهای جستجو اختصاصی‌تر بوده و برای استفاده تخصصی در رشته خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتور جستجوی پزشکی Omni Medical Search یک موتور جستجوی قدرتمند است که در این مطلب قصد آشنایی با آن را داریم.

موتور جستجوی پزشکی Omni Medical Search

Omni Medical Search نام یک موتور جستجوی رایگان است. این موتور جستجو تخصصی و مناسب برای دانشجویان و اساتید رشته‌های علوم پزشکی می‌باشد. جستجو از طریق موتورهای جستجوی گوگل و یاهو برای موضوعات تخصصی علوم پزشکی کمی گمراه کننده است. به منظور بهبود جستجو و موضوعات مرتبط، محققین، اساتید و دانشجویان علوم پزشکی می‌توانند از موتور جستجوی اختصاصی این رشته بهره ببرند. بدیهی است تمام منابع معرفی شده در این موتور جستجو نیاز به ترجمه تخصصی پزشکی دارند و موارد عمومی در جستجوها لحاظ نمی‌شود.

استفاده از این موتور جستجو بسیار ساده است مطالب در ۴ بخش تقسیم بندی شده‌اند و هر بخش اطلاعات ویژه‌ای را در اختیار پژوهشگران قرار می‌دهد. ۴ بخش عنوان شده عبارت‌اند از: انجمن پزشکی، انجمن بیمار، مجلات پزشکی و تصاویر پزشکی.

Medical Associations

Online Medical Journals

Patient Forums

Medical Images

موتور جستجوی رایگان

بخش Medical Associations

این بخش راهنمای انجمن پزشکی است و به ترتیب a تا z تقسیم بندی شده است. فهرست راهنمای جامع و کاملی که شامل بیش از ۲۳۰ دانشکده پزشکی و پیرا پزشکی، انجمن‌های پزشکی، سازمان‌ها، بنیادها و جوامع ایالات متحده امریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیاست. این ترکیب موضوعی به طور مرتب به روز رسانی شده و اسامی جدیدی به آن افزوده می‌شود. دانشجویان رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، دندان پزشکی و دیگر گروه‌های تابعه پزشکی برای جستجوی تخصصی و آنلاین، مرجعی بهتر از موتور جستجوی پزشکی Omni Medical Search در دسترس نخواهند داشت.

بخش Online Medical Journals

در این بخش راهنمای جامع مجلات پزشکی برای دانشجویان و اساتید علوم پزشکی در نظر گرفته شده است. فهرستی از ژورنال‌های پزشکی آنلاین شامل ۲۵۰ لینک به وب سایت‌های پزشکی در ۵۵ زیر گروه با امکان جستجوی موضوعی که کمک مؤثری در پژوهش و تحقیق است. کافی است تا کلیدهای Ctrl + F را هم زمان استفاده کنید تا پنجره‌ای جدید باز شود که در آن می‌توان کلمه کلیدی مورد نظر را وارد کرد و به مجلات معتبر در موضوع دسترسی پیدا کرد.

بخش Patient Forums

این بخش راهنمای انجمن بیمار است که به صورت موضوعی و بر اساس الفبایی تنظیم شده است. انجمن‌های رایگان با اشتراک گذاری مسائل پزشکی، جامعه‌ای آنلاین را برای کاربران ایجاد کرده‌اند تا در مورد مسائل بهداشتی و درمانی صحبت کرده و پرسش‌های خود را مطرح کنند. شامل انجمن‌های آکنه، اعتیاد، آلرژی، آلزایمر، بی اشتهایی، اوتیسم، سرطان، فلج مغزی، آب مروارید، یبوست، جنون، صرع، هپاتیت، مننژیت و انجمن‌های دیگر.

بخش Medical Images

در این بخش پایگاه داده تصویر پزشکی و کتابخانه‌های پزشکی را خواهید دید. در قسمت عمومی تصاویر با کیفیتی از آناتومی انسان، شامل برش‌های عرضی به خوبی نمایش داده شده و قابل جستجو می‌باشد. این تصاویر در روند تحقیقات دانشجویان پزشکی اهمیت ویژه‌ای دارد. تصاویر با استفاده از واژه‌های کالبدشناسی و به صورت ۳G و سه بعدی نمایش داده می‌شوند و از منابع معتبر پزشکی تهیه شده‌اند.

برای استفاده از موتور جستجوی پزشکی Omni Medical Search به وب سایت زیر مراجعه کنید. خدمات ارائه شده در سایت رایگان بوده و با ثبت نام می‌توانید به بانکی از اطلاعات علوم پزشکی دست پیدا کنید.

https://omnimedicalsearch.com/

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.