معرفی کتاب در رشته اقتصاد ۲۰۲۲

۱.

عنوان کتاب:Islamic Management Practices in Financial Institutions

نویسنده:Khaliq Ahmad

ناشر:Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱

تعداد صفحات:‎ ۱۴۴

این کتاب از طیفی از مبانی نظری، رویکردها و شیوه‌های مدیریتی استفاده می‌کند که از نظر فرهنگی و قضایی برای کشورهای مسلمان مناسب است. به این ترتیب، با یک تخصص نوظهور در زمینه مدیریت تطبیقی ​​و تئوری رهبری مواجه هستیم م که ما را به سمت مجموعه‌ای وسیع‌تر و متنوع‌تر از دیدگاه‌ها، به‌ویژه دیدگاه‌های غیرغربی، سوق می‌دهد. با توجه به اینکه اخیراً اهمیت ارزش‌ها، اخلاق و فرهنگ مورد توجه خاصی قرار گرفته است، مطالعه این کتاب به عنوان یک عامل کلیدی کمک کننده در توسعه دانش مدیریت خالی از لطف نخواهد بود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Finance for the People

نویسنده:Paco De Leon

ناشر:‎ Penguin Life

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۱

تعداد صفحات:‎ ۳۸۴

همه ما در مورد پول عجیب و غریب رفتار می‌کنیم. چه مقدار زیادی داشته باشیم و چه کم، احساسات و باورهای ما در مورد پول با ترکیبی از سکوت (یا حتی شرم) در مورد صحبت کردن در مورد پول، تجربیات شخصی، انتظارات خانواده و جامعه و یک سیستم پیچیده بزرگ، شکل گرفته است؛ و جای تعجب نیست که بسیاری از ما پس‌انداز کافی پول را دشوار می‌دانیم (اما گیر افتادن در بدهی‌های کارت اعتباری بسیار آسان است)، از نظر احساسی برای مقابله با وام‌های دانشجویی خسته می‌شویم و درک دنیای باطنی سرمایه‌گذاری تقریباً برایمان غیرممکن است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:Behavioral Political Economy and Democratic Theory

نویسنده:Petr Špecián

ناشر:‎ Taylor & Francis Ltd

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۹

تعداد صفحات:‎ ۲۱۶

این کتاب با تکیه بر بحث‌های جاری در رشته‌های اقتصاد، روان‌شناسی و فلسفه سیاسی، چالش‌هایی را که برای دموکراسی‌های لیبرال از رویارویی بین فناوری‌های مدرن و مرزهای عقلانیت انسانی ایجاد می‌شود، بررسی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:The Art and Science of Econometrics

نویسنده:Ping Zong

ناشر:Taylor & Francis Ltd

زمان انتشار:۲۰۲۲/۵/۳

تعداد صفحات:‎ ۲۶۴

تمرکز اصلی این کتاب بر ارائه درک ویژگی های آماری در پس روش های اقتصادسنجی است. با تمرکز بر مدل‌های خطی ساختاری پویا مانند مدل‌های فضای حالت و رویکرد بیزی، این کتاب به این واقعیت اشاره می‌کند که این مطالعه روش‌شناختی نه تنها یک علم، بلکه یک هنر نیز هست.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Foreign Currency

نویسنده:Trevor Harris

ناشر:‎ Now Publishers Inc

زمان انتشار:۲۰۲۲/۳/۱۰

تعداد صفحات:‎ ۱۴۰

از زمان پایان یافتن رژیم نرخ ارز ثابت، تأثیر نوسانات نرخ ارز خارجی گریبان کاربران داخلی و خارجی اطلاعات حسابداری را گرفته است. نوسانات نرخ ارز بر معیارهای واقعی و گزارش‌شده کسب‌وکار یک شرکت تأثیر می‌گذارد که نه تنها پیچیده است بلکه مسلماً توسط اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ارشد، تحلیل‌گران، سرمایه‌گذاران و پژوهشگران تجربی درک نشده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Human Nature in Modern Economics

نویسنده:Anna Horodecka

ناشر:‎ Taylor & Francis Ltd

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱۶

تعداد صفحات:۲۹۶

طبیعت انسان در اقتصاد مدرن تعریف دقیقی از مفهوم طبیعت انسان در اقتصاد ارائه می دهد، چیزی که تاکنون در ادبیات نظری و روش شناختی آن وجود نداشته است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Investing in Europe

نویسنده:Olimpia Fontana

ناشر:‎ Peter Lang Verlag

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۲۴

تعداد صفحات:۲۵۰

این کتاب با اتخاذ رویکرد سیاست اقتصادی اروپا به موضوع سرمایه‌گذاری در اروپا می‌پردازد. در بخش اول، مروری بر سیاست سرمایه‌گذاری در اروپا و همچنین بررسی یک چشم‌انداز نظری اقتصاد کلان، برای درک بهتر تحولات اخیر در سرمایه‌گذاری جدید ارائه شده است. این کتاب با تحلیل زمینه‌ای که در آن سیاست‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در سطح اروپا از زمان پیدایش اتحادیه اروپا تا بحران مالی ۲۰۰۸ صورت گرفته است و با در نظر گرفتن تأثیرات بحران همه‌گیری کنونی، راه‌حل‌های ممکن بر اساس سیاست‌های داخلی و خارجی ارائه می‌شود. برنامه‌های سرمایه‌گذاری خارجی برای مدل جدید اقتصادی اروپا به طور خاص، در سه زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد. نخست، تأثیر انتقال سبز بر بعد اجتماعی. دوم، فرصت برای تقویت مشارکت با آفریقا. سوم، چگونه می‌توان یک طرح سرمایه‌گذاری در مقیاس بزرگ را تأمین مالی کرد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Digitalization and Economic Development

نویسنده:Mohamed Sami Ben Ali

ناشر:‎ Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱۰

تعداد صفحات:‎ ۱۷۶

این کتاب به بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعه اقتصادی می‌پردازد. مطالعات مندرج در کتاب در مورد مسائل مختلفی که کشورهای در حال توسعه با آن مواجه هستند، مانند آموزش، فساد، رشد اقتصادی، مخارج دولت، شمول مالی، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، زیرساخت‌ها، رفاه اقتصادی و اجتماعی و نابرابری است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:Economics, Social Science and Pluralism

نویسنده:Victor A. Beker

ناشر:Taylor & Francis Ltd

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۹

تعداد صفحات:۱۶۰

این کتاب معتقد است که اقتصاد یک علم اجتماعی است که ماموریت آن توضیح و در صورت امکان، پیش‌بینی پدیده‌های اقتصاد دنیای واقعی است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:The Early Austrian School of Economics

نویسنده:Christopher Adair

ناشر:Routledge

زمان انتشار:۲۰۲۲/۴/۴

تعداد صفحات:‎ ۱۱۲

این کتاب افکار سه عضو «بنیان‌گذار» مکتب اقتصاد اتریش را با توجه به همپوشانی و تخصصی بودن کار آن‌ها در مورد پول، ارزش و سرمایه بررسی می‌کند: کارل منگر، فردریش فون ویزر و یوگن بوهم باورک. نویسنده با ارائه مروری دقیق از کار سه شخصیت مهم، اما اغلب نادیده گرفته شده، نور تازه‌ای را بر گذار از اقتصاد آدام اسمیت و اندیشه مکتب آلمانی، به نظریه اقتصادی مدرن، با توجه به تأثیر مکتب اتریشی می‌دمد. به این ترتیب کتاب حاضر در مورد کار ماکس وبر، و برای محققان علاقه‌مند به تاریخ ایده‌ها، نظریه اقتصادی، اقتصاد سیاسی و نظریه اجتماعی جذاب خواهد بود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:Economic Crises

نویسنده:Tulus T.H. Tambunan

ناشر:‎ Nova Science Publishers Inc

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۱۷

تعداد صفحات:‎ ۲۱۲

جهان ما همواره با بحران‌های اقتصادی روبرو بوده است. این کتاب با عنوان بحران‌های اقتصادی: بررسی و جهت‌گیری برای تحقیق سعی دارد به این سؤال هم به صورت نظری و هم تجربی پاسخ دهد. امید است بحث در این کتاب بتواند موضوعات پژوهشی جدیدی را در رابطه با بحران اقتصادی و جهت‌گیری تحقیقات آتی ارائه دهد. آنچه واضح است این است که تجربه جهان از بحران اقتصادی که در سال ۲۰۲۰ به دلیل ویروسی که اقتصاد جهان را ویران کرد، مستلزم تحقیقات بیشتر در مورد این نوع جدید بحران اقتصادی از دیدگاه‌های مختلف است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:Progress in Green Economics

نویسنده:Babu George

ناشر:‎ Bentham Science Publishers

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۸

تعداد صفحات:‎ ۱۴۱

پیشرفت در اقتصاد سبز در درجه اول بر تحولات در انتقال صنایع و بخش‌های مختلف به یک مدل اقتصادی پایدار و سازگار با محیط‌زیست متمرکز است. این کتاب مشتمل بر ۷ فصل است و موضوعات مختلفی را در برمی‌گیرد و تحولات در این زمینه را از چندین زوایای علمی و عملی بررسی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.