معرفی کتاب در رشته ادبیات و زبان‌شناسی ۲۰۲۲

۱.

عنوان کتاب:The Saxon Wolf

نویسنده:Angus Donald

ناشر:‎ Canelo Adventure

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱۳

تعداد صفحات:‎ ۳۸۴

بار دیگر درگیری در زاکسن شعله‌ور می‌شود…

مارس، ۷۷۳ پس از میلاد. Bjarki Bloodhand در آتش متولد می‌شود- یک دیوانه افسانه‌ای که همراه روح وحشیانه یک خرس در حال نبرد زندگی می‌کند. با این حال او قسم خورده است که دیگر هرگز اجازه ندهد آن خشم مقدس او را تسخیر کند، مبادا برای همیشه خود را مانند پدرش در دیوانگی گم کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۲.

عنوان کتاب:Once & Future

نویسنده:Kieron Gillen

ناشر:BOOM! Studios

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۲۶

تعداد صفحات:‎ ۲۵

جنگ داخلی در Otherworld همچنان ادامه دارد زیرا هر دو آرتور در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند! در همین حال، بریجیت و دانکن به دنبال یک سلاح مخفی علیه دشمنان سلطنتی خود می‌گردند – در این بین مردی از میان مردم به نام رابین‌هود به پا می‌خیزد …

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۳.

عنوان کتاب:The Day He Left

نویسنده:‎Frederick Weisel

ناشر:‎ Poisoned Pen Press

زمان انتشار:۲۰۲۲/۳/۱

تعداد صفحات:۳۸۴

آنی خیلی وقت است که دیگر به حرف‌های شوهرش گوش نمی‌دهد. او و پل مدت زیادی است که ازدواج کرده‌اند. آنی آسان‌ترین راه را انتخاب کرده یعنی هنگام صحبت کردن شوهرش فقط سرش را تکان می‌دهد و به صدای او پاسخ می‌دهد و در عین حال تمام کلماتی را که می‌گوید نادیده می‌گیرد. البته زمانی که پل ناپدید می‌شود پلیس سؤالاتی را مطرح می‌کند، آیا پل در محل کارش مشکل داشت؟ آیا دلیلی وجود دارد که فکر کنیم ممکن است به خودش آسیب برساند؟ آنی نمی‌داند؛ اما یک نفر هست که می‌داند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۴.

عنوان کتاب:The Morning Gift

نویسنده:Ruth Burn

ناشر:Brown Dog Books

زمان انتشار:۲۰۲۲/۱/۱۴

تعداد صفحات:۲۲۴

این داستان یک اثر تخیلی تاریخی است که بر اساس افراد و رویدادهای واقعی ساخته شده است. این کتاب داستان ازدواج سلطنتی مشکل‌دار را در طول مدت زمان یک سال و در سال ۶۷۵ پس از میلاد توصیف می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۵.

عنوان کتاب:Sanctum

نویسنده:Jason Dean

ناشر:‎ Canelo Action

زمان انتشار:۲۰۲۲/۳/۱۰

تعداد صفحات:‎ ۳۶۰

کورسو، مأمور نجات مخفی نخبه، پس از انجام موفقیت‌آمیز یک مأموریت مخفی و مخاطره‌آمیز در ایالات‌متحده با تنها متحد واقعی خود یعنی هکر مرموز M. D. Dog تماس می‌گیرد. داگ که توسط واحد جرائم سایبری اینترپل ردیابی شده با مجازات حبس ابد روبرو است، مگر اینکه به یکی از مشتریان خیانت کند، یعنی میگل کوئزادا جنایتکار بی‌رحم آمریکای جنوبی که اینترپل متقاعد شده است که دستور قتل معاون رئیس‌جمهور گواتمالا را یک سال قبل صادر کرده است.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۶.

عنوان کتاب:Warriors in the Snow

نویسنده:Jonathan Lunn

ناشر:‎ Canelo Adventure

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۱۰

تعداد صفحات:‎ ۳۶۸

کمپ منزوی تا استخوان یخ‌زده و بدون هیچ همراهی… برگشته است. سال ۱۳۵۶ پادشاه ادوارد سوم در پایان زمستان به اسکاتلند حمله می‌کند تا اسکاتلندی‌ها را به خاطر حمله اخیرشان به برویک مجازات کند. وقتی ناوگانی که برای ارتش پادشاه تدارکات می‌آورد در طوفان ناپدید می‌شود، به نظر می‌رسد که خود خدا انگلیسی‌ها را به خاطر آتش زدن یک کلیسای اسکاتلندی مجازات می‌کند. مارتین کمپ کماندار که به اشتباه مقصر آتش‌سوزی شناخته‌شده، خود را در زنجیر و قربانی خشم پادشاه می‌بیند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۷.

عنوان کتاب:Away to Stay

نویسنده:Mary Kuryla

ناشر:‎ Regal House Publishing LLC

زمان انتشار:۲۰۲۲/۲/۱۸

تعداد صفحات:‎ ۲۱۴

اولیا خسته از متل‌های کهنه و خوابیدن در ماشین مادرش، تنها چیزی که می‌خواهد فضای امن خانه است. به نظر می‌رسد که اولیا بالاخره مرد زندگی‌اش جک، پسر عموی مادرش که در مزرعه‌ای در جنوب کالیفرنیا در زندگی می‌کند را پیدا کرده است؛ اما اوضاع آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست. در این کتاب خواننده با روای جوان داستان هماره می‌شود و شاهد خیل عظیمی از افرادی می‌شود که در این سیستم دست و پا می‌زنند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۸.

عنوان کتاب:Curfew

نویسنده:Jayne Cowie

ناشر:‎ Berkley Books

زمان انتشار:۲۰۲۲/۳/۲۲

تعداد صفحات:‎ ۴۰۰

بریتانیا را در آینده‌ای نه چندان دور تصور کنید، آینده‌ای که در آن زنان بر محیط‌های کاری، فضاهای عمومی و دولت تسلط دارند. جایی که شکاف دستمزد جنسیتی دیگر وجود ندارد و مادران به جای بسته شدن درها آن‌ها را باز می‌کنند. جایی که زنان دیگر نمی‌ترسند تنها پیاده‌روی کنند، از یک پارکینگ تاریک عبور کنند یا آخرین قطار را سوار شوند. جایی که همه مردان به صورت الکترونیکی برچسب‌گذاری می‌شوند و اجازه خروج از ساعت ۷ بعد از ظهر را ندارند؛ اما مقررات منع آمد و شد زندگی را برای همه زنان آسان نکرده است. سارا مادری مجرد است که پس از اینکه همسرش، گرگ، به دلیل نقض مقررات منع رفت و آمد به زندان فرستاده شد، با خوشحالی زندگی خود را بازسازی می‌کند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۹.

عنوان کتاب:The Night Shift

نویسنده:Alex Finlay

ناشر:Head of Zeus — an Aries Book

زمان انتشار:۲۰۲۲/۳/۳

تعداد صفحات:۳۲۰

در شب سال نوی ۱۹۹۹، چهار نوجوان که تا دیروقت کار می‌کردند، در یک فروشگاه ویدیوی Blockbuster در نیوجرسی مورد حمله قرار می‌گیرند. فقط یکی زنده می‌ماند. پلیس به سرعت یک مظنون را شناسایی می‌کند، دوست پسر یکی از قربانیان که فرار می‌کند و دیگر هرگز دیده نمی‌شود.

پانزده سال بعد، چهار نوجوان دیگر در یک بستنی فروشی در همان شهر مورد حمله قرار می‌گیرند و دوباره تنها یک نفر زنده از آن خارج می‌شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۰.

عنوان کتاب:The Soulless

نویسنده:Tanja Meurer

ناشر:‎ Tanja Meurer

زمان انتشار:۲۰۲۲/۳/۶

تعداد صفحات:‎ ۷۲۳

والورمونت زمانی خانه کهنه سرباز جنگ گونائل چابود بود که اکنون به فرماندهی پادگان‌های شهر منصوب شده است. زمانی که مردی در مقابل چشمان گونائل به موجودی بی‌روح تبدیل می‌شود، معشوقه او، اورین، کشیشی ارجمند با تبار آرک، در کنارش است

اندکی بعد زن جوانی کشته می‌شود. تنها شاهد عینی دزدی جلیل است. گزارش او وحشت را آشکار می‌کند – و زندگی خود را به خطر می‌اندازد.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۱.

عنوان کتاب:The Bad Sister

نویسنده: JA Corrigan

ناشر:‎ Canelo

زمان انتشار:۲۰۲۲/۴/۲۱

تعداد صفحات:‎ ۴۰۰

یک سیب گندیده می‌تواند همه سیب‌ها را خراب کند.

خواهران کین با هم در ریون­هاوس بزرگ شدند، خانه‌ای مجلل در کنار رودخانه که مادرشان به ارث برده بود. در روز مهمانی در خانه، تنش فضا را پر می‌کند زیرا جس، ناتالی و ترزا همگی از افشای چیزهایی که به شدت می‌خواهند پنهان کنند می‌ترسند. غروب زیبا با یک تراژدی خدشه‌دار می‌شود و یک جشن با از دست رفتن زندگی جوانی به یک کابوس تبدیل می‌شود.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

۱۲.

عنوان کتاب:The Lawless Land

نویسنده:Boyd Morrison and

ناشر:‎ Head of Zeus — an Aries Book

زمان انتشار:۲۰۲۲/۵/۱۲

تعداد صفحات:‎ ۴۷۴

شوالیه سابق جرارد فاکس یک جنگجوی سرسخت نبرد است که خانه اجدادی او به ناحق از او گرفته شد. اکنون، او در سراسر جهان شناخته شده و در اروپا پرسه می‌زند و به دنبال کار به عنوان یک مرد مسلح می‌گردد. فاکس که تنها به شمشیر فولادی دمشقی و کمان جنگی خود مجهز است، مردان ظالم و بی‌شرف را در سرزمینی که هنوز در اثر مرگ سیاه آسیب‌دیده است، بیرون میراند.

جهت ترجمه این کتاب با تلفن ۴۷۸۵-۹۴۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.