یادگیری زبان انگلیسی

۲۰ اپلیکیشن رایگان اندروید برای یادگیری زبان انگلیسی(قسمت اول)

یادگیری زبان انگلیسی نیاز جامعه امروز است. ارتباط فرهنگی بین ملل می‌تواند تأثیر بسیاری بر پیشرفت علوم و تکنولوژی داشته باشد. بدیهی است توانایی درک زبان انگلیسی دریچه ورود به دانش و آگاهی از علوم دیگر کشورها است. یادگیری زبان انگلیسی نیازمند صرف زمان کافی است. برای فراگیری زبان انگلیسی طرق مختلفی وجود دارد که هر کدام می‌تواند مؤثر باشد. امروزه اپلیکیشن های زبان آموزی در دسترس همگان قرار دارد. استفاده از اپلیکیشن های زبان آموزی به شیوه‌ای جذاب می‌تواند تأثیر بیشتری بر فرایند یادگیری داشته باشد. در ادامه ۲۰ اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی، مناسب برای استفاده در گوشی‌های اندروید معرفی می‌شود. تمامی اپلیکیشن های معرفی شده در این قسمت رایگان بوده و قابل دانلود می‌باشد.

۱- Listen and Speak

Listen and Speak

این اپلیکیشن یک برنامه فوق‌العاده کارآمد است که یادگیری زبان انگلیسی را به‌سادگی ممکن می‌کند. Listen and Speak اپلیکیشن اندرویدی با قالب‌های ویژه‌ای است که در زبان آموزی بسیار موفق عمل می‌کند. تلفظ صحیح واژگان و کیفیت شنیداری با این نرم افزار بهبود پیدا می‌کند.

لینک دانلود: Listen and Speak

۲- Busuu

Busuu

با این اپلیکیشن جذاب می‌توانید دامنه لغات انگلیسی را گسترش دهید. واژه‌های جدید به‌صورت صوتی و تصویری قابل نمایش می‌باشند و می‌توان زبان انگلیسی را همچون زبان مادری آموخت. کار با Busuu همچون بودن در جامعه موردنظر است و ی توانید با دیگران ارتباط برقرار نمایید.

لینک دانلود: Busuu

۳- Cartoon- Free English

Cartoon- Free English

این اپلیکیشن به شیوه‌ای متفاوت کلمات جدید را آموزش می‌دهد. با استفاده از تصویر برای هر کلمه کارتی در نظر می‌گیرد و معنی را تفهیم می‌کند. یادگیری به شیوه استفاده از کارت‌های انتخابی یکی از موثرترین روش‌های زبان آموزی است.

لینک دانلود: Cartoon- Free English

۴- Voxy

اپلیکیشن زبان

این اپلیکیشن برای زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته، مناسب است. زبان آموز می‌تواند درس‌های شخصی سازی شده را با توجه به علایق و اهداف برنامه ریزی کند. همچنین پیشرفت زبان آموز و بهبود مهارت‌های گفتاری قابل سنجش می‌باشد.

لینک دانلود: Voxy

۵- EnglishPodcast for Learners

EnglishPodcast for Learners

این نرم‌افزار آندروید کمک می‌کند تا زبان‌آموزان یادگیری زبان انگلیسی را از طریق، صحبت کردن و گوش دادن فرابگیرند. دارای قابلیت تغییر سرعت پخش دلخواه نیز می‌باشد. زبان آموزان با توجه به مهارت‌های یادگیری می‌توانند برنامه را به دلخواه تنظیم نمایند.

لینک دانلود: EnglishPodcast for Learners

۶- Duolingo

Duolingo

اپلیکیشن کاربردی Duolingo موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد. چنانچه علاقه مند به حوزه پزشکی، آموزش و یا سایر علوم باشید این اپلیکیشن انتخاب خوبی است!یادگیری زبان انگلیسی با روش آموزشی خاص موجب پیشرفت سریع در یادگیری زبان انگلیسی خواهد شد.

لینک دانلود: Duolingo

۷-Learn English Elementary

 English Elementary

نرم‌افزار Learn English Elementary توسط شورای عالی بریتانیا ارائه‌شده است. این شورا منبع شاخص و قابل‌اعتماد در یادگیری زبان انگلیسی است. اپلیکیشن یک سری پادکست‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه می‌دهد که زبان‌آموزان برای دستگاه‌های اندروید دانلود کنند.

لینک دانلود: Learn English Elementary

۸-Language Verb Trainer

Language Verb

همان‌طور که از نام اپلیکیشن مشخص است این نرم‌افزار در یادگیری افعال انگلیسی به زبان‌آموزان کمک می‌کند! نسخه نرم‌افزار Language Verb Trainer برای استفاده در تبلت هم بهینه‌سازی شده است. دیگر یادگیری افعال انگلیسی مشکل نخواهد بود.

لینک دانلود: Language Verb Trainer

۹-English Irregular Verbs

english-irregular-

English Irregular Verbs درست همانند اپلیکیشن قبلی بر روی افعال تمرکز دارد با این تفاوت که این برنامه کاربردی به‌طور ویژه بر روی افعال بی‌قاعده در زبان انگلیسی تمرکز دارد و شامل ۴۸۹ افعال بی‌قاعده است.

لینک دانلود: English Irregular Verbs

۱۰- PvP- phrasal verb

PvP- phrasal verb

این اپلیکیشن فرهنگ لغات کامل و مفیدی از افعال است و بیش از ۴۰۰ فعل را آموزش می‌دهد. همچنین زبان‌آموزان می‌توانند به جستجوی کلمه موردنظر در نرم‌افزار بپردازند.PvP- phrasal verb چگونگی به‌کارگیری افعال را با استفاده از عبارات آموزش می‌دهد که به درک مفهوم افعال و جایگیری صحیح کمک بسیاری می‌کند! تاکید اپلیکیشن بر روی افعال چند قسمتی است.

لینک دانلود PvP- phrasal verb

دانلود رایگان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.